سفارش آنلاین گلدان زاموفیلیا | گل بازار

گلدان گل زاموفیلیا (تصفیه کننده هوا)

گلدان گل زاموفیلیا (تصفیه کننده هوا)

گلدان زاموفیلیا شامل حداقل 3 شاخه است.

$‎21.95
موجودی: موجود
امکان تحویل برای فردا

همواره به کسانی که به دنبال خرید گیاهان آپارتمانی مقاوم هستند ، گیاه زاموفیلیا یا زامیفیلیا پیشنهاد می شود . زاموفیلیا از آن گیاهانی است که عمری طولانی دارند و برای آن که زنده بمانند صاحب خود را به زحمت چندانی وادار نمی کنند . خوشبختانه این گیاه علاوه بر این که شما را به زحمت نمی اندازد ، فواید دیگری هم برای تان دارد . هم زیباست و هم این که موجب تصفیه هوای خانه می شود . برای خرید آنلاین زاموفیلیا می توانید از فروشگاه اینترنتی گل بازار اقدام کنید . سفارش گیاه زاموفیلیا در همین صفحه امکان پذیر است .

مشخصات گیاه زاموفیلیا
گیاه زاموفیلیا گیاهی همیشه سبز است . ظاهری بسیار زیبا دارد و می تواند برای سال های متمادی یکی از دوستان صاحبش باشد. زاموفیلیا توانایی ذخیره آب را در خود دارد و بنابراین دیر به دیر نیاز به آب پیدا می کند. همچنین نیازی ندارد که حتماً نور مستقیم خورشید را داشته باشد ، همین که در مکانی باشد که مقداری انرژی نور خورشید را دریافت کند کافی است . بنابراین خرید اینترنتی زاموفیلیا را به کسانی پیشنهاد می کنند که یا در نگهداری گل ها مبتدی هستند یا این که زمان کافی برای رسیدگی به گیاهان و گل های آپارتمانی را ندارند . هر چند که حرفه ای ها هم می توانند این گیاه زیبا و مفید را در جمع گل ها و گیاهان شان داشته باشند . خبر خوب دیگری که در مورد گیاه زاموفیلیا وجود دارد این است که قابلیت تصفیه کنندگی هوا را دارد . برخی از پژوهش ها نشان از آن دارند که زاموفیلیا می توانند عناصر سمی موجود در هوای خانه را از بین ببرد و به این ترتیب عاملی برای تنفسی پاک و عاری از آلودگی باشد . در ضمن گاهی از این گیاه برای کاهش درد هم استفاده می کنند ؛ آن هم فقط به صورت موضعی و نه خوراکی ، چرا که این گیاه سمی است. البته این گیاه فقط در صورتی که خورده شود برای سلامت بدن مضر است ، وگرنه لمس آن هیچ مشکلی در پی ندارد.

خرید آنلاین زاموفیلیا
فروشگاه بین المللی گل بازار امکان سفارش آنلاین زاموفیلیا را برای تمامی کسانی که در ایران و خارج از ایران زندگی می کنند فراهم ساخته است . البته این محصول فقط برای ارسال به تهران و کرج است ، اما هر کجا باشید می‌توانید آن را سفارش دهید .

نکات نگهداری از زاموفیلیا
گفته شد که زاموفیلیا از گیاهانی است که نگهداری از آن ها ساده است، با این حال بد نیست در صورتی که قصد خرید آنلاین زاموفیلیا را دارید ، نکات مهم نگهداری از این گیاه زیبا را بدانید :

دماهای بین 15 تا 30 درجه برای نگهداری گیاه زاموفیلیا مناسب هستند. تحت هیچ شرایطی این گیاه را در دمای سرد قرار ندهید .

نیاز به آبیاری زیاد نیست . پیش از آن که به گیاه آب بدهید ، با استفاده از یک چوب کبریت یا خلال دندان مطمئن شوید که خاک گیاه کاملاً خشک است .

گیاه در مکان های کم نور به خوبی زنده می ماند ، با این حال بد نیست مکانی که زاموفیلیا را در آن نگهداری می کنید مقداری نور غیرمستقیم داشته باشد . به هیچ وجه گیاه را در برابر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مراقبت از گیاه زاموفیلیا می توانید به مقاله روش نگهداری گل زاموفیلیا مراجعه کنید.

شرایط و ضوابط:
سفارش گل آپارتمانی شما در گلدانی زیبا ارسال می شود و این گل ها از لحاظ رویش ممکن است با عکس متفاوت باشند.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:گلدان گل زاموفیلیا (تصفیه کننده هوا)
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
می تونم برای امروز از این گیاهان سفارش بدم؟
همه گیاهان آپارتمانی برای آماده سازی نیاز به یک روز زمان دارند، پس لازم است حداقل یک روز قبل از تاریخ تحویل تان اقدام به سفارش نمایید.
آیا می تونم برای نگهداری گیاهانی که خریدم از شما کمک بگیرم؟
بله، شما می توانید در نحوه نگهداری از گل و گیاه خود از واحد پشتیبانی گل بازار کمک بگیرید.
آیا گیاهان آپارتمانی شبیه به عکس سایت و با کیفیت ارسال میشه؟
با توجه به اینکه رشد هر گل آپارتمانی با دیگری متفاوت است، لذا ممکن است گلدان ارسال شده اندکی با تصویر سایت متفاوت باشد. اما این اطمینان را می دهیم که بهترین نوع گیاه آپارتمانی موجود برای شما تهیه و ارسال خواهد شد.
هزینه ارسال گل و هدیه چقدره؟
هزینه ارسال گل و یا هر هدیه شما، با توجه به مقصد و محل گیرنده متفاوت خواهد بود. شما در مرحله آخر بعد از وارد کردن کشور، شهر و آدرس گیرنده می توانید هزینه ارسال را مشاهده نمایید. گل بازار همواره در نظر دارد یک هزینه ارسال منصفانه برای ارسال گل ها و هدایای شما در نظر بگیرد.
می تونم همراه گل و هدیه ام متن یا پیام ارسال کنم؟
بله، شما می توانید در صفحه تسویه و به صورت کاملا رایگان، یک متن پیام برای گیرنده خود درج کنید. این متن به صورت چاپی و یا دست نویس در برخی شهرها، همراه گل و یا هدیه شما ارسال می گردد.
حساب ریالی ندارم امکان پرداخت از خارج از کشور به صورت ارزی وجود داره؟
بله، شما می توانید از طریق درگاه های امن PayPal و یا کردیت کارت، از خارج از کشور به ایران گل و هدیه ارسال کنید.
محصولات مرتبط