گلدان قایقی کاکتوس

گلدان قایقی کاکتوس

گلدان قایقی کاکتوس

$‎13.95
موجودی: ناموجود
اطلاعات بیشتر
زمان آماده سازی: سه روز کاری

خوشبختانه گلدان کاکتوس خصوصاً نوع گلدان کاکتوس ترکیبی در میان مردم بسیار محبوب شده و سال‌های اخیر توجهی ویژه به گلدان کاکتوس ترکیبی و خصوصاً گلدان کاکتوس بزرگ می‌شود. گلدان کاکتوس هم می‌تواند نشانه‌ای از سرزندگی و زیبایی در محیط منزل، اداره یا فروشگاه باشد و هم البته گزینه‌ای عالی برای هدیه است. برای هدیه دادن گل حتماً نباید باکس گل یا دسته گل هدیه داد، گاه می‌توان هدیه‌ای با دوامی طولانی‌تر داد، یعنی گلدان کاکتوس. به این ترتیب، کسی که به او هدیه دهید هر بار با نگاه‌کردن به گلدان کاکتوس یاد شما در ذهن‌اش تداعی خواهد شد، آن هم برای مدت‌زمانی طولانی، چراکه عمر کاکتوس‌ها زیاد است.

گلدان قایقی کاکتوس یکی از انواع گلدان کاکتوس ترکیبی است. چند نوع کاکتوس در این گلدان زیبا و شیک در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و جلوه‌ای بسیار زیبا و دل‌انگیز فراهم آورده‌اند. چه برای محیط منزل، چه برای محیط شرکت و چه برای هدیه می‌توانید روی این محصول حساب کنید. در صورتی که مایل به خرید گلدان قایقی کاکتوس هستید، می‌توانید از طریق همین صفحه از فروشگاه اینترنتی گل بازار اقدام کنید. این محصول برای تهران و کرج قابل‌ارسال است. از آن‌جا که آماده‌سازی آن مقداری زمان‌بر است، پس از سفارش گلدان قایقی کاکتوس حدود 3 روز طول می‌کشد که محصول در آدرس مورد نظر شما قابل‌دریافت باشد.

نحوه‌ی نگهداری از گلدان قایقی کاکتوس
کاکتوس از آن گیاهانی‌ست که به نورِ زیاد نیاز دارند، درعین‌حال نیازی نیست که آفتاب مستقیم به آن‌ها بتابد. کافی‌ست گلدان را در پشت یک پنجره‌ی جنوبی قرار دهید. در ضمن کاکتوس‌ها آب چندان زیادی نیاز ندارند و به همین دلیل است که بسیاری از کارمندها و خلاصه کسانی که زمان زیادی برای نگهداری گل‌ها ندارند، روی خوشی به گلدان کاکتوس ترکیبی و گلدان کاکتوس بزرگ نشان می‌دهند. برای آبیاری گل‌ها، کافی‌ست هفته‌ای یک بار به این گلدان آب دهید، به همین سادگی! سعی کنید آبیاری را طوری تنظیم کنید که قبل از آبیاری، خاک گلدان خشک شده باشد. برای چک‌کردن خشکی خاک گلدان، می‌توانید یک خلال دندان را در خاک فرو کنید و پس از چند دقیقه بررسی کنید و ببینید آیا خلال دندان نم‌دار شده یا خیر.

در نظر داشته باشید که آبیاری بیش از حد کاکتوس‌ها برای آن‌ها مضر است و حتی می‌تواند موجب ازبین‌رفتن گل‌ها شود. فقط زمان‌هایی که خاک گلدان خشک است آبیاری را انجام دهید. پس اگر قصد نگهداری از گلدان کاکتوس بزرگ را دارید در آبیاری آن بسیار دقت کنید.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:گلدان قایقی کاکتوس
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
می تونم برای امروز از این تراریوم ها سفارش بدم؟
همه این گیاهان برای آماده سازی نیاز به یک سه روز کاری زمان دارند، پس لازم است حداقل سه روز قبل از تاریخ تحویل تان اقدام به ثبت سفارش نمایید.
تراریوم ها تا چقدر ماندگاره؟
ماندگاری تراریوم ها کاملا به شرایط و نحوه نگهداری شما بستگی دارد. اگر به طور صحیح از آن ها مراقبت کنید تا سال ها برای شما ماندگار خواهند بود.
آیا تراریوم ها شبیه به عکس سایت و با کیفیت ارسال میشه؟
با توجه به اینکه طراحی تراریوم ها هنر و کار دست است، لذا ممکن است در هر تراریوم نوع گیاهان، چینش و حتی رشد آن ها اندکی متفاوت باشد. اما این تضمین را به شما می دهیم که محصولی با کیفیت و زیبا برای عزیزان شما ارسال می گردد.
آیا می تونم برای نگهداری گیاهانی که خریدم از شما کمک بگیرم؟
بله، شما می توانید در نحوه نگهداری از گل و گیاه خود از واحد پشتیبانی گل بازار کمک بگیرید.
هزینه ارسال گل و هدیه چقدره؟
هزینه ارسال گل و یا هر هدیه شما، با توجه به مقصد و محل گیرنده متفاوت خواهد بود. شما در مرحله آخر بعد از وارد کردن کشور، شهر و آدرس گیرنده می توانید هزینه ارسال را مشاهده نمایید. گل بازار همواره در نظر دارد یک هزینه ارسال منصفانه برای ارسال گل ها و هدایای شما در نظر بگیرد.
می تونم همراه گل و هدیه ام متن یا پیام ارسال کنم؟
بله، شما می توانید در صفحه تسویه و به صورت کاملا رایگان، یک متن پیام برای گیرنده خود درج کنید. این متن به صورت چاپی و یا دست نویس در برخی شهرها، همراه گل و یا هدیه شما ارسال می گردد.
حساب ریالی ندارم امکان پرداخت از خارج از کشور به صورت ارزی وجود داره؟
بله، شما می توانید از طریق درگاه های امن PayPal و یا کردیت کارت، از خارج از کشور به ایران گل و هدیه ارسال کنید.
محصولات مرتبط