ارسال جعبه گل والرین به ایران

جعبه گل والرین

جعبه گل والرین

امتیاز:
93% of 100
$‎24.95
موجودی: موجود
امکان تحویل همین امروز

شاهکاری دیگر از ترکیب گل های لیسین توس و داوودی توسط تیم گل آرایی گل فروشی آنلاین گل بازار. چنان چه قصد خرید اینترنتی گل و ارسال گل به ایران را دارید خرید جعبه گل والرین را به شما پیشنهاد می کنیم. هدیه ای با طراوت و زیبایی بهار، به آنان که دوستشان دارید. اجازه دهید تا شما را بیشتر با باکس گل فوق آشنا کنیم.

تیم گل آرایی  گل فروشی آنلاین گل بازار، ترکیبی فوق العاده از گل های لیسنتوس، داوودی و سایر گل های رنگارنگ را تهیه دیده اند، که درون یک باکس چوبی قرار میگیرند. نحوه ی قرار گرفتن گل ها و چیدمان زیبای مخروطی شکل آن، باکس گل زیبایی را خلق کرده که هر چشمی را خیره و هر دلی را مجذوب خود می کند. اگر قصد ارسال گل به ایران را دارید تردید نداشته باشید که خرید جعبه گل والرین بهترین انتخاب در زمینه خرید اینترنتی گل بوده و شادی را به عزیزانتان تقدیم می کند. حالت گرد و مدور گونه ی این باکس گل، با آرایش خاص گل ها و ترکیب رنگ زیبای آن، حس زیبایی و علاقه را به کسی که دوستش دارید، منتقل می کند. باکس گل فوق در هر اتاق و فضایی که باشد، عطر و بوی مهربانی را پراکنده خواهد ساخت. خرید اینترنتی گل والرین در زمستان متاسفانه مقدور نمی باشد علت این امر فصلی بودن گل های لیسینتوس است که در فصل زمستان در بازار یافت نمی شوند. یکی از ویژگی های گل لیسینتوس که در باکس گل والرین استفاده شده، ماندگاری و عمر طولانی این گل می باشد. به همین دلیل، گل لیسینتوس یکی از گل های پرطرفدار در میان مشتریان است و در فصل بهار و تابستان خرید جعبه گل فوق بسیار متداول است. اگر قصد ارسال گل به ایران را دارید و می خواهید خانه های عزیزانتان سرشار از عطر و بوی دل انگیز این گل های فوق العاده شود، فرصت را غنیمت شمرده و با خرید اینترنتی گل والرین عزیزانتان را سورپرایز کنید. گل های لیسین توس به خاطر شادابی و طراوت زیاد و هم چنین به دلیل داشتن طیف گسترده ای از رنگ ها از محبوبیت بالایی بر خوردار بوده و در صنعت گل آرایی از آن استفاده های زیادی می شود. ترکیب رنگ فوق العاده ی گل های لیسین توس به همراه گل های داوودی آن چنان عطر و بویی به وجود می آورد که هر کسی را سرمست می کند. با خرید جعبه گل والرین و ارسال آن برای عزیزانتان، فضای خانه و یا محل کار آن ها را از عطر دلنشین این گل ها پر کرده و فضای اطراف را برای روز ها و ساعت های طولانی عطر آگین کنید. به منظور تداوم شادابی و ماندگاری بیشتر گل ها، اسفنج های مخصوصی درون این جعبه گل قرار داده شده که وظیفه ی آب رسانی و تغذیه ی گل ها را بر عهده گرفته و باعث تازه تر ماندن گل ها می شود. این اسفنج ها به گونه ای طراحی شده که از روی گل ها قابل دیدن نبوده و ذره ای از زیبایی گل ها کم نخواهد کرد؛ بنابراین نگران عمر و ماندگاری گل ها نباشید چرا که گل فروشی اینترنتی گل بازار، فکر آن را کرده است. تردید نکنید که خرید اینترنتی گل و ارسال گل به ایران، برای عزیزانتان توسط گل فروشی گل بازار مطمئن ترین و زیبا ترین راه برای بیان احساساتتان به دیگران است. خرید جعبه گل والرین توسط گل بازار برای جشن ها و مناسبت های خاص شما پیشنهاد می شود. گاهی واژه ها برای توصیف احساسات کافی نیستند. گاهی خرید اینترنتی گل و ارسال هدیه می تواند حال دلمان را خوب کند و وسیله ای باشد برای ابراز علاقه و دلتنگی برای آنکه دوستش دارید.

گل فروشی آنلاین گل بازار، به شما پیشنهاد می کند، با خرید شعری زیبا و عاشقانه که توسط شاعر گل بازار به صورت اختصاصی، تنها برای شما و مخاطبتان سروده خواهد شد تاثیر مثبت هدیه خود را دوچندان کنید. قدرت جادویی عشق را دست کم نگیرید، و آن را با عزیزانتان و آنان که دوستشان دارید تقدیم کنید.

ابعاد باکس
استاندارد: قطر 17 سانتی متر
زیبا: قطر 21 سانتی متر

شرایط و ضوابط
با توجه به فصول و گل‌ فروشی‌ های گل بازار در شهرهای مختلف، تزئین گل‌ ها و رنگ گل‌ های تزئینی ممکن است با عکس کمی متفاوت باشد. در صورت اتمام گلدان و یا باکس گل فوق در برخی از شهرها، گلدان و یا باکس گلی زیبا، هم ارزش و مشابه با عکس ارسال می شود.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:جعبه گل والرین
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
هزینه ارسال گل و هدیه چقدره؟
هزینه ارسال گل و یا هر هدیه شما، با توجه به مقصد و محل گیرنده متفاوت خواهد بود. شما در مرحله آخر بعد از وارد کردن کشور، شهر و آدرس گیرنده می توانید هزینه ارسال را مشاهده نمایید. گل بازار همواره در نظر دارد یک هزینه ارسال منصفانه برای ارسال گل ها و هدایای شما در نظر بگیرد.
می تونم همراه گل و هدیه ام متن یا پیام ارسال کنم؟
بله، شما می توانید در صفحه تسویه و به صورت کاملا رایگان، یک متن پیام برای گیرنده خود درج کنید. این متن به صورت چاپی و یا دست نویس در برخی شهرها، همراه گل و یا هدیه شما ارسال می گردد.
آیا امکان ارسال گل به صورت ناشناس وجود داره؟
بله، در قسمت پیام فیلدی به نام "از طرف" وجود دارد که شما می توانید آن را خالی بگذارید تا نامی از شما برای گیرنده ارسال نشود.
اگر الان گل سفارش بدم دقیقا کی میرسه؟
سفارش شما طبق بازه زمانی و تاریخ انتخاب شده شما تحویل می گردد. به علاوه برای اکثر محصولات امکان "ارسال برای همین امروز" وجود دارد. هم چنین شما می توانید با انتخاب گزینه ارسال فوری در صفحه تسویه، گل خود را در بازه زمانی کوتاه تری دریافت نمایید.
آیا گل ها شبیه به عکس سایت و با کیفیت ارسال میشه؟
گل آرایی یک هنر و کار دست است، لذا ممکن است هنگام طراحی مجدد هر محصول اختلافاتی با محصول اولیه وجود داشته باشد. اما گل بازار این اطمینان را به شما می دهد که گل هایی زیبا و با کیفیت عالی و همچنین با بیشترین شباهت به عکس سایت، برای عزیزان شما ارسال می‌شود.
قبل از ارسال گل می تونم عکس محصول رو ببینم؟
خیر، با توجه به حجم بالای سفارشات امکان ارسال عکس محصول قبل از ارسال وجود ندارد. اما گل بازار این اطمینان را به شما می دهد که گل ها مطابق با عکس محصول در سایت و با بیشترین شباهت ارسال خواهد شد. به علاوه شما می توانید گزینه "عکس از لحظه تحویل" در صفحه تسویه را انتخاب نمایید تا تصویر لحظه تحویل هدیه شما به عزیزان تان ثبت و برای شما ارسال گردد.
حساب ریالی ندارم امکان پرداخت از خارج از کشور به صورت ارزی وجود داره؟
بله، شما می توانید از طریق درگاه های امن PayPal و یا کردیت کارت، از خارج از کشور به ایران گل و هدیه ارسال کنید.
محصولات مرتبط