گلدان حُسن یوسف

گلدان حُسن یوسف

گلدان حُسن یوسف

$‎11.95
موجودی: ناموجود
امکان تحویل برای فردا

از آنجایی که حسن‌يوسف از خانواده نعناعيان است، گل‌هايش مثل گل‌هاي نعناع بوده اما برگ‌هايش در زيبايي پيشي گرفته‌اند. از این رو خرید آنلاین گلدن گل حسن یوسف با ترکیبی از رنگ های مختلف و چشم نواز به دلیل وفق پذیری و همراهی با شرایط آپارتمان و باغچه مي‌تواند به‌عنوان يك گل آپارتماني بسيار محبوب، انتخاب خوبي براي هدیه دادن به عزیزان تان باشد. حسن‌يوسف از آن گیاهانی است كه شما را به ‌شدت قيچي به دست مي‌كند. یعنی می توانید با یک مراقبت آسان، گلی با رشد مطلوب را در خانه داشته باشید. چه هديه‌اي بهتر از سفارش آنلاین گلدان گل حسن‌يوسف! برای مادران و پدرانی که عاشق سرو کله زدن با گلدان ها هستند. اگر قصد دارید برای عزیزی یک گل ماندگار و زیبا ارسال کنید تا با نگهداری آن در خانه و یا محل کارش همواره به یاد شما باشد گل حسن یوسف یک انتخاب شایسته خواهد بود. نگهداری از این گل بسیار آسان است و کافی است آن را در جایی پر نور با نور غیر مستقیم قرار دهید و با یک آبیاری مناسب و منظم یک گلدان پر پشت با برگ های زیبا داشته باشید. برگ های رنگی و جذاب حسن یوسف خود به تنهایی توانسته این گل را بیش از هر گلدان آپارتمانی دیگری برای هدیه دادن به دیگران مناسب کرده باشد. این گلدان زیبا را می توانید برای مراسم هایی نظیر تولد، تبریک و یا تشکر از یک دوست، افتتاحیه یک مکان جدید، عیادت از بیمار و یا حتی سالگرد ازدواج برای پدر، مادر، همسر، دوست و یا هر عزیزی دیگری که می خواهید او را عمیقا خوشحال ببینید، ارسال کنید.

جزئیات

ارتفاع این گلدان حدود 50 سانتی متر می باشد.
همراه این محصول پیام شما نیز بصورت زیبا و رایگان، آماده و ارسال می شود.

شرایط نگهداری

نور: گل حسن یوسف نور پسند است و باید در جایی باشد تا به آن نور خورشید برسد اما نباید نورخورشید مستقیم به آن بتابد.
آبیاری: خاک گلدان حسن یوسف باید همیشه مرطوب باشد. به محض خشک شدن خاک آن را آبیاری کنید. البته در فصل زمستان بهتر است دفعات آبیاری را کاهش دهید.
دما: حسن یوسف نیاز به دمای متوسط دارد، بهترین دما برای رشد این گیاه در روز 30-25 درجه سانتیگراد و در شب 25-20 درجه سانتیگراد می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مراقبت از حسن یوسف می توانید به مقاله روش نگهداری گل حسن یوسف مراجعه کنید.

نحوه ارسال

گل های سفارشی شما توسط سفیرهای گل بازار در تاریخ مورد نظر به آدرس عزیزان شما ارسال می گردد. ما تضمین می کنیم، هدیه شما در تاریخ مقرر تحویل گردد، تا حداکثر سورپرایز را برای عزیزان شما ایجاد کند.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:گلدان حُسن یوسف
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
می تونم برای امروز از این گیاهان سفارش بدم؟
همه گیاهان آپارتمانی برای آماده سازی نیاز به یک روز زمان دارند، پس لازم است حداقل یک روز قبل از تاریخ تحویل تان اقدام به سفارش نمایید.
آیا می تونم برای نگهداری گیاهانی که خریدم از شما کمک بگیرم؟
بله، شما می توانید در نحوه نگهداری از گل و گیاه خود از واحد پشتیبانی گل بازار کمک بگیرید.
آیا گیاهان آپارتمانی شبیه به عکس سایت و با کیفیت ارسال میشه؟
با توجه به اینکه رشد هر گل آپارتمانی با دیگری متفاوت است، لذا ممکن است گلدان ارسال شده اندکی با تصویر سایت متفاوت باشد. اما این اطمینان را می دهیم که بهترین نوع گیاه آپارتمانی موجود برای شما تهیه و ارسال خواهد شد.
هزینه ارسال گل و هدیه چقدره؟
هزینه ارسال گل و یا هر هدیه شما، با توجه به مقصد و محل گیرنده متفاوت خواهد بود. شما در مرحله آخر بعد از وارد کردن کشور، شهر و آدرس گیرنده می توانید هزینه ارسال را مشاهده نمایید. گل بازار همواره در نظر دارد یک هزینه ارسال منصفانه برای ارسال گل ها و هدایای شما در نظر بگیرد.
می تونم همراه گل و هدیه ام متن یا پیام ارسال کنم؟
بله، شما می توانید در صفحه تسویه و به صورت کاملا رایگان، یک متن پیام برای گیرنده خود درج کنید. این متن به صورت چاپی و یا دست نویس در برخی شهرها، همراه گل و یا هدیه شما ارسال می گردد.
حساب ریالی ندارم امکان پرداخت از خارج از کشور به صورت ارزی وجود داره؟
بله، شما می توانید از طریق درگاه های امن PayPal و یا کردیت کارت، از خارج از کشور به ایران گل و هدیه ارسال کنید.
محصولات مرتبط