چیز کیک بی‌بی

چیز کیک بی‌بی

چیز کیک بی‌بی

$‎27.95
موجودی: موجود
امکان تحویل برای فردا

سفارش کیک بی بی یا سفارش آنلاین کیک بی بی از پرطرفدارترین خدمات فروشگاه اینترنتی گل بازار است. البته که قیمت کیک بی بی نسبت به بسیاری از کیک‌های دیگر کمی بیشتر است، اما حجم سفارش کیک بی بی نسبت به کیک‌های دیگر نشان می‌دهد که قیمت کیک بی بی نسبت به طعم و کیفیت فوق‌العاده‌اش کاملاً مناسب است. چیز کیک بی بی را هم می‌توانید به‌عنوان سورپرایز هدیه دهید و هم البته برای تولد خودتان استفاده کنید. سفارش چیز کیک بی بی از طریق همین صفحه از فروشگاه اینترنتی گل بازار قابل‌انجام است.

سفارش کیک بی بی  | سفارش آنلاین کیک بی بی
چیز کیک بی بی که تصویر آن را می‌بینید یکی از بهترین محصولات قنادی بی بی است. در صورت سفارش این محصول از فروشگاه گل بازار می‌توانید آدرس موردنظرتان را وارد کنید تا چیز کیک بی بی به‌عنوان سورپرایز برای آدرس دلخواه‌تان ارسال شود. گفتنی است که سفارش کیک بی بی در فروشگاه گل بازار فقط برای ارسال کیک به تهران و کرج است. یعنی در هر جای ایران و جهان می‌توانید چیز کیک بی بی را سفارش دهید، اما ارسال فقط برای آدرس‌هایی‌ست که یا به تهران یا به کرج مربوط هستند.

ویژگی‌های چیز کیک بی بی
آمار فروش گل‌بازار نشان می‌دهد که چیز کیک بی بی که تصویر آن را می‌بینید، از محبوب‌ترین محصولات بی بی برای کسانی است که به‌دنبال سفارش آنلاین کیک بی بی هستند. چیز کیک بی بی از دو لایه تشکیل شده است: یک لایه، یعنی همان لایه‌ی زیرین، از بیسکوییت یا کیک اسفنجی تشکیل شده و لایه‌ی دوم یا لایه‌ی رویی شامل ترکیبی از پنیر، تخم‌مرغ و شکر است. چیز کیک طعمی بسیار عالی دارد و برای مناسبت‌های مختلف از جمله جشن تولد، سالگرد ازدواج و هر نوع مهمانی گزینه‌ای مناسب است. وزن این چیز کیک حدود 1 کیلوگرم است و هر زمان که نسبت به سفارش آنلاین کیک بی بی اقدام کنید، در همان روز پخت انجام می‌شود و کیک در تازه‌ترین حالت به آدرس دلخواه شما ارسال می‌گردد.

سفارش هدایای گل بازار همراه با سفارش آنلاین کیک بی بی
همراه با سفارش کیک بی بی یا سفارش آنلاین کیک بی بی می‌توانید هدایای سورپرایزی گل‌بازار از جمله بادکنک، کارت‌پستال، گردنبند، گل رز و ... را نیز سفارش دهید تا همراه با ارسال کیک بی بی به آدرس دلخواه شما ارسال شوند.

شرایط و ضوابط:
کیک به صورت تازه و پخت همان روز ارائه می گردد.

 

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:چیز کیک بی‌بی
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
هزینه ارسال کیک و خوراکی چقدره؟
هزینه ارسال کیک و یا هر خوراکی، با توجه به مقصد و محل گیرنده متفاوت خواهد بود. شما در مرحله آخر بعد از وارد کردن کشور، شهر و آدرس گیرنده می توانید هزینه ارسال را مشاهده نمایید. گل بازار همواره در نظر دارد یک هزینه ارسال منصفانه برای ارسال هدایای شما در نظر بگیرد.
آیا امکان نوشتن متن روی کیک وجود داره؟
خیر، از آنجایی که همه کیک ها دارای تزیینات مشخصی هستند، لذا امکان نوشتن متن روی کیک وجود ندارد. شما می توانید متن تبریک خود را در کادر متن پیام در صفحه تسویه بنویسید تا در یک پاکت و همراه با کیک برای گیرنده شما ارسال گردد.
آیا امکان خرید کیک برای امروز وجود داره؟
بله شما می توانید به صورت روزانه تمام کیک های گل بازار را تا قبل از ساعت 14 ثبت سفارش نمایید.
آیا کیک ها تازه و باکیفیت ارسال میشه؟
بله، کیک ها از بهترین قنادی ها در هر شهر ، که به صورت روزانه و تازه آماده می شود، تهیه و ارسال خواهد شد.
حساب ریالی ندارم امکان پرداخت از خارج از کشور به صورت ارزی وجود داره؟
بله، شما می توانید از طریق درگاه های امن PayPal و یا کردیت کارت، از خارج از کشور به ایران گل و هدیه ارسال کنید.
محصولات مرتبط
همراه این محصول خریداری شده