لیست 10 تا از بهترین گلفروشی های آنلاین در شهر تهران

لیست 10 تا از بهترین گلفروشی های آنلاین در شهر تهران
۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۳
لیست 10 تا از بهترین گلفروشی های آنلاین در شهر تهران

چرا از گلفروشی آنلاین خرید کنیم؟

در دنیای مدرن امروزی و با پیشرفت تکنولوژی تمایل افراد جامعه به خرید حضوری کمتر شده است و دیگر افراد جامعه تمایلی برای گذراندن وقت خود در مغازه های شلوغ، ترافیک خیابان و گذراندن وقت خود در بازارها و کوچه و خیابان را ندارند. همین امر سبب افزایش تقاضا برای خرید اینترنتی وافزایش تعداد آنلاین شاپ ها شده است. در این میان، تقاضا برای خرید گل، به  صورت اینترنتی هم افزایش یافته است. وجود گل فروشی آنلاین این امکان را به راحتی برای افراد فراهم می آورد تا با صرف وقت کمتر و هزینه کمتر و با فشردن چند دکمه زیباترین دسته گل ها ، سبد گل ها و تاج گل ها را برای مراسم مختلف سفارش دهند. امروز قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین گلفروشی های آنلاین تهران آشنا کرده و از معایب و محاسن  خرید اینترنتی گل با شما صحبت کنیم.

مزایای خرید از گل فروشی آنلاین

تنوع در انتخاب و گستردگی محصولات

یکی از مزایای قابل توجه سفارش گل از بهترین گلفروشی های آنلاین تهران، تنوع در انتخاب محصولات و گستردگی انواع گل ها می باشد. وقتی شما برای خرید گل به صورت حضوری و از گلفروشی اقدام می کنید با تعداد محدودی از دسته گل ها و سبد گل ها روبرو می شوید که در آن گلفروشی موجود است، اما وقتی به صورت آنلاین اقدام به خرید گل می کنید، شما با تعداد بسیار زیادی از انواع دسته گل ها، سبد گل ها، باکس گل ها و تاج گل ها روبرو هستید که اندازه و ارتفاع این محصولات همراه با نوع گل های به کار رفته در هر محصول، به طور کامل توضیح داده شده و شما به راحتی می توانید بسته به نوع مراسمی که در پیش دارید، انتخاب خود را انجام دهید.

صرفه جویی در وقت و هزینه

 وقتی شما خرید اینترنتی گل از بهترین گلفروشی های آنلاین تهران را به خرید حضوری ترجیح می دهید هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی خواهید کرد. طبیعتاً هنگام خرید اینترنتی گل شما نیازی به ترک منزل و یا محل کار خود نخواهید داشت. گذراندن وقت در خیابان های شلوغ برای رسیدن به گلفروشی هم زمان بر است هم هزینه استفاده از اتوموبیل یا کرایه تاکسی را به همراه دارد. در ضمن اکثر گلفروشی های اینترنتی بسیاری از محصولات خود را با تخفیف ویژه به صورت کد تخفیف و یا ثبت امتیاز هنگام خرید به مشتریان خود عرضه می کنند که این باعث خرید گل ارزانتر نسبت به گل فروشی های معمولی می شود.

سفارش گل حتی در روز های تعطیل و امکان سفارش در هر ساعتی که شما بخواهید

یکی از مهمترین مزایای ارسال آنلاین گل این است که شما در هر ساعتی از روز که بخواهید می توانید محصول خود را به دست عزیزانتان برسانید. بسیاری از گلفروشی های آنلاین که بعدا به آن ها اشاره خواهیم کرد به شما این امکان را می دهند که  حتی چند ساعت بعد از ثبت سفارش، محصول خود را به صورت ارسال فوری تحویل بگیرید. فروش گل آنلاین این امکان را به شما می دهد که حتی در روزهای تعطیل هم ثبت سفارش کرده و محصول خود را دریافت کنید.

امکان سوپرایز کردن از راه دور

وقتی شما سفارش گل از بهترین گلفروشی آنلاین تهران را انتخاب می کنید می توانید عزیزان تان را در مناسبت های مختلف مانند روز زن، روز مادر، ولنتاین و یا بی بهانه سوپرایز و شاد کنید و به آن ها نشان دهید که چقدر برای شما عزیز و مهم هستند. بسیاری از افراد به خاطر تحصیل یا کار از اعضای خانواده و یا کسانی که دوستشان دارند دور هستند، خرید اینترنتی گل این شرایط را برای این عزیزان فراهم می آورد که از مسافت دور هم خانواده و دوستان شان را شاد کنند. در بعضی از مناسبت های خاص مانند ترحیم، به شما این امکان را می دهد که مراتب همدردی خود را  با خانواده عزیز از دست داده با ارسال آنلاین گل برای عرض تسلیت، ابراز نمایید.

ویژگی های یک گلفروشی آنلاین خوب چیست؟

گل های تازه

 وقتی شما تصمیم به خرید از گلفروشی اینترنتی را گرفتید دیگر نیازی به نگرانی از تازه بودن گل ها را ندارید، زیرا بهترین گلفروشی های آنلاین تهران به صورت روزانه و با توجه به نیاز خود و تعداد سفارش های ثبت شده اقدام به خرید گل می کنند که این مسئله باعث می شود تا تمامی گل هایی که در محصولات مختلف استفاده می شوند، تازه و با کیفیت باشند.

ارسال سریع و تحویل به موقع

یکی دیگر از ویژگی های سفارش گل از بهترین گلفروشی آنلاین تهران ارسال سریع و تحویل به موقع است. شما پس از خرید محصول مد نظرتان فقط کافی است آدرس گیرنده و یا یک شماره تلفن معتبر جهت هماهنگی(در صورت تمایل) را در فرم خرید خود وارد کرده و بقیه کارها را به دست افراد خبره مشغول به کار در آن شرکت بسپارید. همانگونه که در بالا گفته شد شما امکان تحویل فوری محصول و همچنین انتخاب ساعت تحویل را دارید که به شما کمک می کند بدون دغدغه خاطر از سفارش خود لذت ببرید.

حمل مناسب و حرفه ای

خودتان لحظه ای را تصور کنید که در منزل و یا محل کار و یا رستوران نشسته اید و کسی شما را با یک دسته گل و یا سبد گل سوپرایز می کند. قطعا لحظه ی خاطره انگیزی خواهد بود. بهترین گلفروشی های آنلاین تهران با دارا بودن حمل و نقل حرفه ای، اعم از ماشین های مخصوص حمل گل و افراد آموزش دیده و خبره محصول شما را با کمترین آسیب دیدگی و کمترین امکان پژمردگی به دست عزیزان تان می رسانند.

تنوع در گل ها

 یکی از اساسی ترین و اصلی ترین ویژگی یک گلفروشی آنلاین خوب تنوع گل ها  و تنوع محصولات آن است. در یک مغازه گلفروشی ممکن است شما با ده ها انتخاب محصول روبرو باشید که همگی آن نتیجه زحمات فروشنده مغازه است، اما در فروش آنلاین گل شما به صد ها محصول متنوع روبرو هستید که نتیجه همفکری یک گروه از دیزاینر ها و طراحان هنر گل آرایی است که با توجه به فصول مختلف سال و مراسم مختلف هنر نمایی کرده و محصولات متنوعی را خلق می کنند.

پشتیبانی و پاسخگویی سریع

یک گلفروشی آنلاین خوب یک تیم پشتیبانی خوب و حرفه ای هم نیاز دارد. در ادامه و هنگام معرفی لیست بهترین گل فروشی های آنلاین تهران به شما خواهیم گفت که کدام گلفروشی اینترنتی پشیبانی حرفه ای و پاسخگویی سریع دارد. زیرا ممکن است پس از ثبت سفارش شما نیاز به پشتیبانی و پاسخگویی به سوالاتی در رابطه با سفارش خود باشید که وجود یک تیم حرفه ای پشتیبانی به شما کمک بسیار زیادی در رفع سوالات و نیازهای تان خواهد کرد. یک گروه متشکل از افراد حرفه ای  و با حوصله که در رفع مشکلات احتمالی پیش آمده بتوانند شما را راهنمایی کرده و مشکلات شما را در اسرع وقت برطرف نمایند.

گلفروشی آنلاین تهران

ایجاد اعتماد در مشتری

 یکی از ویژگی های مهم در یک گلفروشی آنلاین خوب، ایجاد اعتماد در مشتری است و این اعتماد به وجود نمی آید مگر اینکه مشتری سرویسی خوب و در خور شان و مقام مشتری از گلفروشی دریافت کند. رعایت تمامی نکات گفته شده در بالا مانند تازگی گل ها، تنوع محصولات، پشتیبانی قوی ، ارسال به موقع و حمل مناسب و حرفه ای باعث ایجاد رضایت و اعتماد در مشتری شده و او شما را به عنوان بهترین گلفروشی آنلاین تهران به ذهن خود می سپارد. طراحی حرفه ای و سهولت در خرید  و هم چنین ارائه محصول مطابق با محصولات سایت  علاوه بر رضایت خاطر مشتری در ارسال آنلاین گل باعث ایجاد اعتماد در مشتری شده و او را به خرید بیشتر از این گلفروشی اینترنتی راغب می کند.

در ادامه مقاله شما را بهترین گلفروشی های آنلاین در تهران  و ۱۰ عدد از بهترین مراکز که فروش گل آنلاین  و ارسال آنلاین گل انجام می دهند، را آشنا می کنیم.

لیست بهترین گلفروشی های آنلاین تهران

گل فروشی آنلاین گل بازار

بدون شک یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین آنلاین شاپ ها در زمینه ارسال آنلاین گل، گل بازار است. گلفروشی آنلاین گل بازار، یک شرکت بسیار معتبر و حرفه ای ایرانی- سوئدی است که هم در کشور ایران و هم در کشور سوئد به صورت رسمی و قانونی ثبت شده و با دارا بودن بیش از ۹۵ شعبه در سراسر ایران و جهان به شما امکان ارسال آنلاین گل و خرید اینترنتی هدیه را می دهد. گل فروشی گل بازار بی شک یکی از غول هایی است که در صنعت خرید اینترنتی گل این روز ها قد علم کرده و با تنوع بی رقیب در محصولات، گارانتی تازه بودن گل ها، ارسال فوری و تحویل در روزهای تعطیل و مناسبت ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط افراد خبره در پاسخگویی چه از طریق تلفن، ایمیل و چت آنلاین،  گارانتی محصولات و تضمین بازگشت کالا ، امکان رهگیری سفارش در هر لحظه، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا بر روی بعضی از محصولات و هر آنچه که شما از یک گلفروشی آنلاین را بخواهید، به شما می دهد. یکی دیگر از ویژگی های خرید از گل بازار این است که شما می توانید هم از خارج از ایران برای عزیزان تان با ارسال گل به سراسر ایران، آنها را شاد کنید و هم بالعکس، از ایران برای اکثر کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا، کانادا و استرالیا، خرید گل برای خارج انجام دهید. پرداخت امن و مطمئن چه در داخل ایران و چه از طریق کارت های معتبر اروپایی هم از نقاط قوت این گلفروشی آنلاین است. گل بازار با دارا بودن یک تیم مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی گل و دیزاین محصولات، تنوع بسیاری در انواع دسته گل، باکس گل، جعبه گل، تاج گل برای ترحیم، تاج گل برای  تبریک و گل رز جاودان دارد. در ضمن گل بازار تخصص ویژه ای در زمینه گیاهان آپارتمانی نیز دارد.  به کار گیری نیروی ماهر و خبره در زمینه گیاهان مقاوم آپارتمانی گل بازار را به یک گل فروشی آنلاین گیاه آپارتمانی تمام عیار و بی رقیب در این عرصه تبدیل کرده که بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود عرضه می دارد.

گلفروشی آنلاین گل بازار

گل فروشی انلاین گل باما

گل فروشی گل باما یکی دیگر از بهترین گل فروشی های آنلاین تهران است که با داشتن تنوع گسترده در محصولات هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. شما می توانید انواع دسته گل، تاج گل، سبد گل را برای مراسم مختلف مانند روز مادر، ولنتاین، روز پدر و سایر مناسبت ها از گل باما سفارش دهید. یکی از ویژگی های سفارش از گل باما پرداخت در محل برای افرادی است که در تهران زندگی می کنند. بنابراین شما بعد از دیدن گل و راضی بودن از محصول می توانید اقدام به پرداخت نمایید.

گلفروشی آنلاین گل باما

گل فروشی آنلاین زعیم

گلفروشی زعیم یکی از قدیمی ترین ها در زمینه فروش گل در نه تنها تهران بلکه یکی از مجهزترین و قدیمیترین گل فروشی های ایران نیز هست. این گلفروشی با دارا بودن بیش از ۳۰۰ نوع از گل های ارکیده و انواع گل های آپارتمانی یکی از پر تنوع ترین گلفروشی ها به شمار می رود. این روزها  و با پیشرفت تکنولوژی، زعیم هم اقدام به قبول سفارش اینترنتی گل کرده و با دارا بودن یک تیم پشتیبانی حرفه ای تبدیل به یکی از بهترین گلفروشی های آنلاین تهران شده است. همه گل های زعیم دارای گارانتی کیفیت هستند و به صورت روزانه و با بهترین کیفیت ارسال می گردند. هزینه حمل و ارسال بر عهده مشتری بوده و پس از استعلام آدرس گیرنده محاسبه و به مبلغ کالا افزوده می شود.

گلفروشی زعیم

گلفروشی آنلاین گلمون

گل فروشی آنلاین گلمون یکی دیگر از آنلاین شاپ های معتبر در زمینه ارسال آنلاین گل می باشد که دارای ۱۸ شعبه در تهران و سایر شهرهای ایران است. این گلفروشی آنلاین که دارای شرایط پرداخت امن اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیک است، محصولات متنوعی را گرد هم جمع کرده که شما می توانید در مناسبت های مختلف سفارش دهید. ارسال رایگان، پشتیبانی شبانه روزی، خرید کیک و ضمانت کیفیت از سایر خدماتی است که توسط این آنلاین شاپ ارائه می گردد.

گلفروشی گلمون

گل فروشی آنلاین فلوریا

فلوریا یک نام شناخته شده در خرید اینترنتی گل است. شما با خرید از آنلاین شاپ فلوریا می توانید صد ها محصول متنوع را با قیمتی باورنکردنی تهیه و به دست عزیزان تان برسانید. خرید گل با ۵۰ درصد تخفیف، تنوع محصولات، تازگی گل ها، خرید گل با تحویل فوری، ارسال رایگان از جمله خدماتی است که توسط فلوریا ارائه می شود. شما با خرید از فلوریا یک خرید امن اینترنتی از یکی از بهترین گلفروشی های آنلاین تهران را تجربه خواهید کرد.

گلفروشی فلوریا

گل فروشی آنلاین گل گیفت

گل فروشی آنلاین گل گیفت دارای تنوع بالایی از انواع گل ها می باشد که با ارسال گل به سراسر ایران عزیزان تان را سوپرایز می کند. اگر خارج از ایران هستید گل گیفت این امکان را به شما می دهد تا با فشردن چند دکمه ساده زیباترین گل ها را به دست عزیزان تان رسانده و آنها را خوشحال کنید. گل گیفت روزانه بر روی محصولات خود آفر های ویژه قرار می دهد و شما می توانید با استفاده از این تخفیف ها و با ضمانت ۱۰۰ درصدی کالا و کیفیت گل ها اقدام به سفارش انواع گل ها کنید. با همه این تفاسیر می توان گفت اگر در پی سفارش آنلاین گل هستید گل گیفت یکی از بهترین گلفروشی های آنلاین تهران است که می تواند به شما در خرید گل کمک کند.

گلفروشی گل گیفت

گلفروشی آنلاین گلیتال

سفارش مقرون به صرفه شعار گلفروشی آنلاین گلیتال است. شما پس از ثبت سفارش، محصول خود را با کیفیت بالا درب منزل تحویل خواهید گرفت. شما می توانید با سفارش از گلیتال لذت داشتن گل های متنوع و با طراوت را در منزل و محل کار عزیزان تان را به آنها هدیه دهید. بسته بندی متنوع و ضمانت کیفیت گل ها از ویژگی خرید گل از گلیتال است. مطمئن باشید که خرید از گلیتال لذت بخش بوده و مطابق هر سلیقه و ذائقه ای است.

گلفروشی آنلاین گلیتال

گلفروشی آنلاین Vip Shop

گل فروشی vip shop یکی از گل فروشی های معتبر است که با ارسال فوری و تحویل به موقع رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کرده است. شما می توانید برای هر مناسبتی به این گلفروشی آنلاین مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. یک تیم پشتیبانی حرفه ای در تمام مراحل شما را کمک کرده و به شما در رفع نیازهای تان یاری می رساند. ضمانت کیفیت کالا و ارسال سر وقت از ویژگی های خرید از Vip Shop   است.

گلفروشی Vip shop

گلفروشی آنلاین vip گندم

گلفروشی Vip گندم  یکی از آنلاین شاپ های معتبر در زمینه خرید اینترنتی گل است.  اگر قصد خرید گل را دارید و میخواهید عزیزی را شاد کنید این گل فروشی آنلاین با محصولات متنوع و ارسال به موقع شما را در این زمینه کمک می کند. این گل فروشی در هفت روز هفته پشتیبانی اینترنتی دارد.تاج گل، سبد گل، دسته گل و انواع گل های لاکچری و ارزان قیمت از جمله محصولاتی است که شما می توانید از این آنلاین شاپ خریداری کنید.

گلفروشی vip گندم

گلفروشی آنلاین گل ستان

گل فروشی گل ستان یکی از بهترین گلفروشی های آنلاین تهران است که محصولات خوبی را به مشتریانش عرضه می دارد. انواع گل های ارزان قیمت و یا لاکچری در این آنلاین شاپ وجود دارد. تخفیف های روزانه، تیم حرفه ای پشتیبانی و روش امن پرداخت از مزایای خرید گل از این آنلاین شاپ است. اگر خرید شما بالای ۱۰۰ هزار تومان باشد ارسال شما رایگان خواهد بود. تنوع در محصولات و کیفیت گل ها سر لوحه کار این گلفروشی است. شما به راحتی و با خرید از این گلفروشی آنلاین می توانید عزیزان تان را در هر کجا که باشند شاد و سوپرایز کنید.

گلفروشی آنلاین گل ستان

کلام آخر

امیدواریم که با خواندن این مقاله توانسته باشیم لیستی ازبهترین گل فروشی های آنلاین تهران و ایران را در اختیار شما قرار داده باشیم تا شما بتوانید با مقایسه آنها و سنجیدن نقاط قوت و ضعف هر کدام، بهترین انتخاب را داشته باشید. گیاهان تاثیر بسزایی در سلامت روان و شادابی روح دارند پس از معجزه خرید گل غافل نشوید و عزیزان تان را به یک تجربه دریافت گل اینترنتی و یک سوپرایز شدن درست و حسابی مهمان کنید.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found