انواع مدل دسته گل عروس شیک و لاکچری به همراه عکس

انواع مدل دسته گل عروس شیک و لاکچری به همراه عکس
۲۹ ژانویهٔ ۲۰۲۳
انواع مدل دسته گل عروس شیک و لاکچری به همراه عکس

روز عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین روز ها در زندگی هر آدمی است. معمولا در این روز همه چیز باید عالی و بدون نقص باشد. از لباس عروس گرفته تا شام مهمانی، تالار عروسی و غیره. از گل برای مراسم عروسی استفاده های بسیار زیاد و متنوعی می شود. در تزیین اتاق عقد، تالار، ماشین عروس و میز شام که با کمک هنر گل آرایی در روز عروسی، مجلس را بسیار زیبا و شکیل می توان برگزار کرد. اما یکی از مهمترین کاربرد های گل در روز عروسی دسته گل عروس است. از گذشته تا کنون و در تمامی کشورهای مختلف عروس خانم ها با در دست داشتن یک دسته گل زیبا از درخشش و زیبایی دو چندانی بهره می برند. با ما در این مقاله همراه شوید تا شما را با تمام زیر و بم های یک دسته گل عروس زیبا آشنا کنیم.

دسته گل عروس چیست؟

همانگونه که گفته شد در تمامی فرهنگ ها و ملل ها چه در کشورهای اروپایی و چه آسیایی همیشه عروس خانم ها یک دسته گل عروس زیبا در دست دارند که به همراه  این دسته گل عروس خوشگل وارد مراسم خود می شوند. از آنجایی که  روز عروسی  یک روز بسیار عاطفی است که در آن قلب های عاشق دو زوج به یکدیگر گره می خورد، پس وجود گل که بیان کننده زیباترین و خالص ترین احساسات عاشقانه است، ضروری  است. معمولا در این روز، عروس خانم ها با وسواس بالا و ریزبینی بسیار دست گل و تاج عروس خود  انتخاب می کنند. در اکثر موارد  دسته گل عروس طبیعی بوده و با گل های زنده و طبیعی تزیین می شود اما گاهی اوقات عروس خانم ها می خواهند دسته گل عروس ترند که مد آن سال است را در دست داشته باشند و مثلا از دسته گل عروس مصنوعی که گل های مصنوعی دارد استفاده می کنند. به هر حال مدل های دسته گل عروس بسیار متنوع بوده و  همین موضوع قدری انتخاب را برای عروس خانم ها دشوار می کند.

دسته گل عروس شیک و لاکچری

همانگونه که گفته شد ذائقه عروس خانم ها برای داشتن دسته گل در روز عروسی شان متفاوت است؛ اما آنچه که برای هر خانمی در روز عروسیش مهم است، داشتن یک دسته گل عروس شیک و لاکچری است.  با توجه به وجود انواع مختلف گل ها با کالیته ی رنگی بیشمار این امر ناممکن نیست و با هنر ناب گل آرایی می توان  انواع مختلفی از دسته گل عروس لاکچری دیزاین و تهیه کرد. انواع گل رز های هلندی و یا لیلیوم های زیبا در کنار نرگس های سفید می توانند شیک ترین دسته گل های عروس را خلق کنند.

دسته گل عروس شیک

دسته گل عروس لوکس

 

دسته گل عروس لاکچری

دسته گل عروس طبیعی و مصنوعی

همانگونه که گفته شد میتوان از انواع مختلف گل ها، طبیعی و زنده و یا به صورت خشک شده و مصنوعی در تهیه انواع دسته گل عروس استفاده کرد. در تهیه دسته گل عروس طبیعی معمولا از گل های ریز و سفید رنگ که سمبل عشق، پاکی و آزادگی هستند، می توان استفاده کرد. استفاده از گل های طبیعی می تواند نشانگر روح زندگی و عشق باشد که در آستانه یک زندگی دو نفره می توان از آن در دسته گل عروس استفاده کرد. استفاده از گل های مصنوعی و خشک شده نیز در دسته گل عروس مصنوعی  به ویژه در سال های اخیر بسیار مد بوده و  انتخاب گل های مصنوعی نزد عروس خانم ها بسیار محبوب شده است. انواع متفاوتی از دسته گل های عروس وجود دارند که در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

دسته گل عروس مصنوعی

 

دسته گل عروس با روبان

دسته گل عروس مصنوعی

انواع دسته گل عروس مصنوعی

دسته گل عروس مصنوعی

دسته گل عروس مصنوعی

 

دسته گل عروس با گل مصنوعی

 

انواع مدل دسته گل عروس با عکس

با توجه به گوناگونی گل ها انواع متنوع و متفاوتی از دسته گل برای عروس خانم ها وجود دارد. با در دست داشتن این تنوع و گوناگونی، دسته گل های بسیار زیادی طراحی و دیزاین شده و در بازار موجود هستند. معمولا در ژورنال دسته گل عروس عکس های متنوعی از انواع مدل دسته گل عروس وجود دارد. استفاده از گل های متفاوت و گران قیمت در قیمت دسته گل عروس تاثیر بسزایی دارد. قیمت های کم و یا زیاد دسته گل برای عروس خانم ها عمدتا به مدل دسته گل عروس و نوع گل های به کار رفته در آن بستگی دارد.

مدل دسته گل عروس جدید

همانگونه که گفته شد انواع مختلفی برای دسته گل عروس وجود دارد. اگرچه مدل های کلاسیک هنوز طرفداران خود را دارند اما دسته گل های مدرن و جدید هم بازار بسیار داغ و پر رونقی دارند. هنر گل ارایی دریای بیکرانی است که با آن می توان هزاران نوع دسته گل را خلق کرد. مثلا این روزها استفاده از ترکیب گل های شیپوری و نرگس یک مدل جدید و مدرن در دسته گل عروس محسوب می شود. اگر عروسی در فصل بهار باشد گل زنبق در دسته گل های عروس بسیار جدید و مدرن به حساب می آید. و اگر فصل سرد و زمستان باشد چه دسته گل عروسی زیباتر از ترکیب گل های زیبای نرگس، فریزیا و... در کنار گل های عروس. نوع گل های به کار رفته در دسته گل ها و تعداد آن در قیمت دسته گل عروس تاثیر دارد.

دسته گل عروس جدید

دسته گل عروس زنبق

دسته گل عروس جدید

دسته گل عروس ایرانی

 در ایران داشتن دسته گل در دست عروس خانم ها از دیرباز تا کنون مرسوم بوده است. آنچه که دسته گل عروس ایرانی را نسبت به سایر ملل متمایز می کند دیزاین منحصر به فردی است که در دسته گل های عروس ایرانی استفاده می شود. دیزاین دسته گل عروس ایرانی معمولا گرد بوده و از گل های سپید رنگ که سمبل پاکی و صداقت و از ملزومات یک زندگی مشترک به حساب می آید، تشکیل شده است. البته در گذشته گل های رز قرمز به صورت آبشاری دیزاین می شدند که وجود رز های قرمز نشانه ی عشق و علاقه به یکدیگر بوده که این نوع گل نیز از ملزومات آغاز زندگی مشترک در ایران محسوب می شود.

دسته گل عروس با گل شیپوری

دسته گل عروس ایرانی

دسته گل عروس ایرانی

دسته گل عروس ایرانی

دسته گل عروس ایرانی آبشاری

مدل دسته گل عروس اروپایی

وقتی سخن از مدل های اروپایی به میان می آید معمولا سادگی و بی زرق و برق بودن یکی از نشانه های آن به شمار می رود. در مدل دسته گل عروس اروپایی معمولا از یک یا دو نوع گل استفاده می شود. دسته گل های اروپایی معمولا گرد و به رنگ سفید هستند. البته در مدل اروپایی از گل های رنگی هم استفاده می شود، به خصوص اگر عروسی در فصل بهار و یا تابستان باشد. در مدل های دسته گل عروس اروپایی از گل های ترکیبی یا به اصطلاح دسته گل های کارمن استفاده می شود. استفاده از برگ های سبز مختلف  و گل رز های مینیاتوری رنگارنگ هم در مدل دسته گل اروپایی کاربرد زیادی دارد.

دسته گل عروس اروپایی

دسته گل عروس اروپایی

دسته گل عروس اروپایی زیبا

دسته گل اروپایی ساده

دسته گل عروس اروپایی شیک

مدل دسته گل عروس پاییزی

پاییز عروس فصل هاست. علت نامگذاری عروس فصل ها به پاییز هزار رنگ بودن برگ ها و گل ها در این فصل زیبای خداست. چنانچه عروسی در فصل پاییز باشد مطمئن باشید که می توانید زیباترین دسته گل عروسی در میان صد ها مدل دسته گل عروس پاییزی انتخاب کنید. تلفیق رنگ قرمز و نارنجی در دسته گل عروس پاییزی از نشانه های منحصر به فرد آن است. استفاده از رز های نارنجی، قرمز، گلبهی در کنار ارکیده های رنگی مزین به برگ ها و گل های عروس رنگی زیباترین دسته گل عروس پاییزی را خلق می کنند. بسیاری از عروس خانم ها رنگ نارنجی گل های به کار رفته در دسته گل را با یک رژ لب نارنجی و سایه های نارنجی، قرمز ست می کنند.

دسته گل عروس پاییزی

دسته گل عروس پاییزی شیک

دسته گل عروس پاییزی زیبا

دسته گل عروس پاییزی

دسته گل عروس برای پاییز

دسته گل عروس پاییزی

مدل دسته گل عروس تابستانی

همانگونه که پیشتر اشاره کردیم، فصل سال در انتخاب گل های دسته گل عروس بسیار مهم است. چنانچه عروسی در فصل تابستان باشد گل های ادریسی و داهلیا (کوکب) در کنار برگ های اکالیپتوس می تواند یک مدل دسته گل عروس تابستانی رویایی را برای شما رقم بزند. رنگ مناسب برای تابستان رنگ های سفید و صورتی ویا رنگ های پاستلی از صورتی، بنفش، قرمز و... است. البته با توجه به گرم بودن هوا در تابستان از گل هایی که گرم بوده و نماد خورشید دارند، می توان استفاده کرد. مثلا ترکیب رز سفید با چند شاخه گل آفتابگردان به همراه برگ های سبز رنگ دسته گل عروس تابستانی شیکی را خلق می کند.

دسته گل عروس تابستانی شیک

دسته گل عروس تابستانی

دسته گل عروس ادریسی

دسته گل عروس تابستانی زیبا

دسته گل عروس تابستانی بنفش

ست دسته گل عروس

منظور از ست گل عروس، دسته گل عروس خانم به همراه تاج عروس و گل کت داماد است. اگر لباس عروس خانم بلند باشد معمولا دسته گل های آبشاری گزینه ی مناسبی هستند. در لباس عروس های پرنسسی معمولا از دسته گل های گرد استفاد می شود. مثلا اگر لباس عروس پرنسسی است می توان از یک دسته گل گرد با گل های شیپوری و یک تاج پرنسسی استفاده کرد. گل کت داماد هم می تواند یکی از گل های به کار رفته در دسته گل عروس باشد. اما به یاد داشته باشید که رنگ گل کت داماد باید با کراوات او همخوانی داشته و ست باشد. هرگز از گل مصنوعی برای کت داماد استفاده نکنید. گل طبیعی بهترین گزینه برای کت داماد است.

ست تاج گل عروس و دستبند عروس

ست تاج گل و دستبند عروس

تاج گل و ست دستبند عروس

ست دسته گل عروس و گل سینه داماد

ست دسته گل عروس با گل سینه داماد

ست دسبتند عروس

دسته گل عروس و گل سینه داماد

تاج گل عروس

گل عروس و گل داماد

وقتی صحبت از ست کردن گل ها در عروسی است، ساقدوش های عروس و داماد هم می توانند از این قاعده پیروی کرده و گل های خود را با عروس و داماد ست کنند. دسته گل عروس دور مچی یکی از مدل هایی است که ساقدوش ها می توانند از آن استفاده کنند. دسته گل عروس دور مچی شامل همان گل هایی است که در دسته گل عروس به کار رفته ولی در تعداد کمتر و با دیزاینی که برای دور مچ مناسب باشد استفاده می شود. در بعضی موارد خود عروس خانم ها هم ترجیح میدهند از دسته گل عروس دور مچی استفاده کنند. مزیت این دسته گل این است که عروس خانم ها به راحتی می توانند در مراسم خود برقصند و نیاز به نگه داشتن دسته گل در دست نیست.

ست دسته گل عروس و ساقدوش

دسته گل عروس و ساقدوش

دسته گل عروس و ساقدوش

ست دسته گل عروس و ساقدوش

دستبند گل عروس

دستبند گل عروس با رز

دستبند گل عروس

مدل های دستبند گل عروس

مناسب ترین گل ها برای دسته گل عروس

یکی از مهم ترین نکات در تزیین دسته گل عروس انتخاب نوع و رنگ گل در دسته گل عروس است. هر گل جدا از زیبایی خود دارای معنا و مفهومی است که دقت به این معنا و مفهوم در ساخت و دیزاین دسته گل عروس بسیار مهم است. گل رز یکی از مهمترین و پر طرفدار ترین گل ها در دسته گل عروس است که نماد عشق بوده و با توجه به رنگ های مختلفی که دارد می توان به راحتی آن را با آرایش عروس و یا کراوات داماد ست کرد. بعد از گل رز، گل آلاله در دسته گل عروس بسیار پرطرفدار است. مخصوصا ترکیب گل رز و آلاله دسته گل عروس بسیار شیک و لاکچری را خلق می کند. گل صد تومانی، گل ادریسی ، گل شیپوری، گل مینا، گل ساکولنت، گل میخک، گل عروس یا ژیپسوفیلا، گل ارکیده، گل لاله، گل نرگس، گل زنبق، یاس بنفش، گل دلفینیوم، لیسیانتوس و گل ورونیکا از جمله مناسب ترین گل ها برای دسته گل عروس محسوب می شود. ترکیب بعضی از این گل ها با یکدیگر در کنار برگ های سبز، جلوه ی خاصی به دست گل عروس می دهد. همچنین متناسب با تم و رنگ آرایش عروس می توان از این گل ها در انتخاب دسته گل عروس استفاده کرد.

دسته گل عروس با گل عروس یا ژیپسوفیلا

استفاده از گل عروس هم در دسته گل عروس بسیار متداول است. دسته گل عروس با گل عروس و ترکیب این گل با یکی از گل های ذکر شده در بالا یک دسته گل رویایی را خلق خواهد کرد. گل عروس یا گل ژیپسوفیلا یک گل ماندگار زیبا و سفید رنگ است که متعلق به اوراسیا، آفریقا و استرالیا است. این گل نماد اتحاد، بی گناهی و معنویت است که با انبوهی از گل ها با گلبرگ های ابریشمی و زیبایی که دارد، جلوه ی زیبایی به دسته گل عروس می دهد. دسته گل عروس ژیپسوفیلا یکی از زیباترین دسته گل های عروس است که ماندگاری خوبی داشته و در تمام طول روز عروسی شادابی خود را حفظ می کند.

دسته گل عروس ژیپسوفیلا

دسته گل عروس ژیپسوفیلا

دسته گل عروس رز

همانگونه که قبلا ذکر کردیم گل رز یکی از متداول ترین گل ها در انتخاب دسته گل عروس است. دسته گل عروس رز یک دسته گل کلاسیک و زیبا محسوب می شود که هرگز از مد نمی افتد و می توان با توجه به گوناگونی انواع گل رز آن را با کراوات داماد و آرایش عروس ست کرد. گل رز که نماد عشق است یکی از پرطرفدارترین گل ها در دسته گل عروس محسوب می شود.

دسته گل عروس رز سفید

رز سفید نشانه ی پاکی، صداقت و بی گناهی است. جدا از اینکه رنگ رز سفید با لباس عروس که معمولا و در اکثر مواقع سفید رنگ است، همرنگ می باشد نماد پاکی و صداقت که لازمه ی شروع زندگی مشترک است، بوده و معنا و مفهوم استفاده از آن را در دسته گل عروس چند برابر می کند. معمولا رز سفید را با مروارید های سفید رنگ ترکیب کرده و با یک دیزاین گرد مانند دست گلی رویایی خلق می شود.

دسته گل عروس رز سفید

دسته گل عروس رز سفید

دسته گل عروس رز سفید

دسته گل عروس رز سفید

دسته گل عروس رز قرمز

رز قرمز نماد عشق و علاقه است. استفاده از رز قرمز در دسته گل عروس در گذشته نسبت به اکنون بسیار متداول تر بوده است. مخصوصا در دیزاین دسته گل با گل رز قرمز با طرح آبشاری که در سال های قبل بسیار مرسوم بوده گل های رز قرمز را با برگ های سبز رنگ و توری سفید رنگ ترکیب می کردند. امروزه ست کردن رز قرمز با رژ لب قرمز رنگ عروس جلوه ی بیشتری داشته و عروس خانم ها بسیار آن را دوست دارند.

دسته گل عروس رز قرمز

 

دسته گل عروس با رز قرمز

دسته گل عروس رز قرمز

دسته گل عروس با گل رز قرمز

دسته گل عروس رز آبی

چه چیزی جذاب تر از یک دسته گل با رز های آبی که همراه با نگین های درشت و ریز ترکیب شده است. گاهی عروس خانم ها به دنبال تفاوت هستند و می خواهند دسته گل عروس متفاوتی با سایر عروس خانم های دیگر داشته باشند. در دسته گل عروس رز آبی رز های زیبای آبی رنگ هلندی با نگین ها و مروارید های سفید دیزاین می شوند و دسته گل بسیار متفاوت و رویایی را خلق می کنند. عروس خانم هایی که چشم های آبی دارند معمولا دسته گل خود را با رنگ چشم ها و آرایش سایه خود ست می کنند و یک دسته گل رویای و متفاوت را برای خود انتخاب می کنند.

دسته گل عروس رز آبی

دسته گل عروس رز آبی

دسته گل عروس رز آبی

دسته گل عروس با رز آبی

دسته گل عروس رز صورتی

رنگ صورتی رنگ دختر خانم هاست. انتخاب رز های صورتی و یا رز های لب ماتیکی در دسته گل عروس بسیار جذاب و قشنگ است. معمولا در دیزاین های اروپایی دسته گل عروس رز صورتی را با گل های ارکیده سفید ترکیب می کنند. البته رز صورتی را با گل ای بسیار زیادی می توان ترکیب کرد. این دسته گل مناسب نامزدی نیز می باشد.

دسته گل عروس صورتی

دسته گل عروس با رز صورتی

دسته گل عروس رز صورتی

 دسته گل عروس با رز مینیاتوری

رزهای مینیاتوری همانگونه که از نامشان پیداست، رزهای کوچک، ریز و مینیاتوری گفته می شود که دارای کالیته رنگی بسیار زیاد است. ترکیب این رزها در دسته ی دسته گل های عروس بسیار مدرن و جدید قرار می گیرد. دسته گل عروس با رز مینیاتوری در اروپا طرفداران زیادی دارد. این دسته گل عروس که بسیار مدرن و امروزی محسوب می شود با دارا بودن رنگ های مختلف شادابی و طراوت را با خود به همراه دارند.

دسته گل عروس با رز مینیاتوری

دسته گل عروس با ارکیده

گل ارکیده یک گل لاکچری و شیک محسوب می شود. انتخاب گل ارکیده در دسته گل عروس این روز ها بسیار متداول شده است. ترکیب گل ارکیده با گل رز معمولا یکی از انتخاب های عروس خانم های سخت گیر است. دسته گل عروس با ارکیده همانگونه که گفته شد در زمره دسته گل های عروس شیک و لاکچری قرار می گیرد.

دسته گل عروس ارکیده

دسته گل عروس ارکیده

دسته گل عروس ارکیده

دسته گل عروس ارکیده

دسته گل عروس با گل ارکیده

دسته گل عروس با گل نرگس

مگر می شود عروسی در فصل زمستان باشد و دسته گل عروس، گل نرگس نداشته باشد. گل های سفید رنگ نرگس در کنار گل های ژیپسوفیلا دسته گل عروس زیبایی را خلق خواهد کرد. دسته گل عروس با گل نرگس جدای از زیبایی زیاد گل نرگس به خاطر خوشبو بودن آن نیز بسیار محبوب است. گل نرگس را می توان با مروارید های ریز هم دیزاین کرد.

دسته گل عروس نرگس

دسته گل عروس با گل نرگس

دسته گل عروس با گل نرگس

دسته گل عروس پیونی

پیونی یکی از گل های زیبا و دوست داشتنی است که زیبایی آن باعث شده تا درمیان گل های دسته گل عروس بسیار محبوب باشد. گل پیونی که به گل صد تومانی نیز معروف است دارای رنگ های مختلفی است. ترکیب رنگ های صورتی و یا سفید گل پیونی در کنار گل های ژیپسوفیلادسته گل بسیار دلنشین و زیبایی را خلق می کند. دسته گل عروس پیونی در زمره دسته گل های مدرن و امروزی محسوب می شود.

دسته گل عروس پیونی

دسته گل عروس پیونی

دسته گل عروس با گل پیونی

دسته گل عروس پیونی

امیدواریم که توانسته باشیم به شما در خرید دسته گل برای عروس تا حدی کمک کرده باشیم. اگر قصد سفارش دسته گل عروس را دارید گل بازار با دارا بودن صد ها مدل اروپایی و ایرانی بهترین خرید آنلاین دسته کل عروس را برای شما ممکن می سازد.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found