راهنمای خرید گل برای زایمان نوزاد دختر و پسر

گل برای زایمان در بیمارستان
۱۲ فوریهٔ ۲۰۲۳
راهنمای خرید گل برای زایمان نوزاد دختر و پسر

هدیه دادن در روزهای جشن و شادی یک امر رایج است. روز تولد، عروسی، خواستگاری و ... افراد به یکدیگر هدیه می‌دهند. این کار لذت شادی را دوچندان می‌کند و می‌تواند یک لحظه به یادماندنی در این روز شیرین باشد. روز تولد نوزاد نیز یکی از شیرین‌ترین و لذت بخش‌ترین روزهای عمر انسان است. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می‌کنند با دادن کادو قدم نو رسیده را به پدر مادر فرزند تبریک بگویند. در این روز خرید گل برای زایمان و تولد نوزاد یک هدیه ایده آل است تا زمینی شدن فرشته‌های کوچولو را جشن بگیرید.

اگر چه هدایای زیادی برای این روز فراموش نشدنی وجود دارد، اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با تهیه گل برای زایمان بیمارستان یک هدیه رنگین و زیبا را به مناسبت تولد نوزاد تهیه کنند. شما می‌توانید انواع دسته گل، باکس گل یا سبد گل را برای این روز تاریخی خریداری کنید. تزیین گل برای زایمان یکی دیگر از ایده‌های جالب است که می‌تواند مخاطب شما را خوشحال کند. استفاده از بادکنک یا عروسک در کنار دسته گل جذابیت هدیه شما را دوچندان می‌نماید.

گل برای تولد نوزاد

گل برای زایمان در بیمارستان

خرید گل برای زایمان و تولد نوزاد یکی از مرسوم‌ترین کارهایی است که ایرانی‌ها انجام می‌دهند. قطعا شما هم با من موافق هستید که روز تولد نوزاد یکی از به یادماندنی ترین روزهای زندگی افراد است. بنابراین ما هم باید در این روز کنار پدر و مادرهایی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند، باشیم تا در لحظات شاد آن‌ها سهیم شویم.

البته تهیه کادو در روز تولد تنها از سوی خویشاوندان و نزدیکان انجام نمی‌شود. بسیاری از پدران نیز برای تقدیر از همسر خود به او کادو می‌دهند. یک سبد گل برای زایمان همسر می‌تواند بهترین هدیه از طرف نو پدران باشد. با این هدیه هم می‌توان تولد فرزند جدید را جشن گرفت، هم از همسر به دلیل زحماتش تقدیر کرد.

لازم به ذکراست گل نماد زیبایی، شادابی و سرزندگی می‌باشد. با خرید هدیه در این روز برای عزیزان‌تان می‌توانید عشق و علاقه خود را به آن‌ها نشان دهید. تولد نوزاد اتفاق کمی نیست، بنابراین انتخاب یک دسته گل یا باکس گل زیبا می‌تواند برای تبریک این روز مقدس بسیار جالب و میمون باشد.

گل برای زایمان

انتخاب گل برای تولد و زایمان تازه مادرها

نکات خرید گل برای زایمان نوزاد

در زمان خرید گل برای زایمان و تولد نوزاد باید به نکات زیادی توجه کنید. همانطور که در زمان خرید یک محصول فاکتورهای زیادی را در نظر می‌گیرید، خرید گل نیز اصولی دارد. متاسفانه بسیاری از افراد از این موارد غافل هستند. اگر شما هم اطلاعات زیادی درباره خرید دسته گل یا باکس گل ندارید، بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

  • جنسیت نوزاد : در مرحله اول باید به جنسیت نوزاد متولد شده پی ببرید. جنسیت نوزاد در زمان انتخاب تم رنگی دسته گل بسیار مهم است. در ادامه به طور کامل خرید گل برای نوزاد پسر یا دختر را توضیح می‌دهیم. البته بد نیست بدانید برای تولد دختر بهتر است روی تم‌های دخترانه و برای تولد پسر روی تم‌های پسرانه دست بگذارید.
  • نوع گل : در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای هدیه دادن گل وجود دارد. انتخاب این مورد به سلیقه شما وابسته است. می‌خواهید دسته گل بخرید یا از سبد گل استفاده می‌کنید؟ فراموش نکنید باکس‌های گل نیز ایده جالبی برای کادو دادن هستند. نوع هدیه دادن گل چندان مهم نیست، با این حال برای جذابیت بیشتر هدیه می‌توانید به جای دسته گل باکس گل را امتحان کنید.
  • طراوت و تازگی : گل‌ها پس از مدت زمان مشخصی پژمرده می‌شوند. در این صورت زیبایی و شادابی آن‌ها از بین می‌رود. بنابراین در سفارش خود دقت کنید که حتما از گل‌های با طراوت و تازه استفاده شود. در غیر این صورت کادوی شما زیبایی کاملی نخواهد داشت.
  • تزئین گل : و در آخر اگر به فکر یک هدیه خاص هستید، می‌توانید کادوی خود را با ایده‌های متفاوت تزئین کنید. استفاده از عروسک یا بادکنک در کنار گل می‌تواند یک هدیه بی نظیر برای فرشته‌های زمینی باشد. همچنین می‌توانید با ایده‌ و خلاقیت خود یک کادوی خاص با گل برای این روز آماده کنید.

انواع مدل گل طبیعی برای زایمان و به دنیا آمدن نوزاد

گل برای زایمان و تولد نوزاد یکی از بهترین هدایا محسوب می‌شود. اما مسئله اصلی انتخاب گل برای ساخت یک باکس یا دسته گل است. در حال حاضر گل‌های زیادی برای روز زایمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته یک نکته را همیشه به یاد داشته باشید. گل‌هایی با عطر زیاد برای هدیه این روز چندان مناسب نیستند. بنابراین باید به فکر خرید یک گل با عطر ملایم باشید. در چنین روزی گل‌های داوودی، ارکیده، رز، آنتوریوم، لیسیانتوس، میخک و ... می‌توانند برای هدیه دادن بسیار مناسب باشند. انتخاب نوع گل به جنسیت نوزاد و سلیقه شما بستگی دارد. فراموش نکنید بودجه مدنظر نیز در انتخاب یک گل بسیار مهم است.

باکس گل تولد نوزاد

گل طبیعی برای زایمان

علاوه بر گل‌های طبیعی، گل‌های مصنوعی نیز برای هدیه دادن وجود دارند. مزیت چنین گل‌هایی ماندگاری آن‌ها بوده که باعث می‌شود مخاطب شما هدیه را تا مدت‌ها نگه داری کند. البته خرید گل به دلیل شادابی و طراوت آن است، بنابراین پیشنهاد می‌شود به جای مدل‌های مصنوعی از گل‌های طبیعی برای هدیه دادن استفاده کنید. با این حال بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با گل‌های مصنوعی مخاطب خود را شاد کنند.

دسته گل برای زایمان

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های هدیه دادن گل، دست کم در داخل ایران، دسته گل‌ها هستند. شما می‌تواند انواع مدل دسته گل برای زایمان را مطابق با سلیقه شخصی خود بسازید و به خانواده نوزاد تازه متولد شده اهدا کنید. این دسته‌ گل‌ها از دیرباز پای ثابت جشن‌های ما بوده‌اند. بنابراین اگر به فکر یک هدیه رسمی و نوستالژیک هستید، می‌توانید از انواع دسته گل استفاده کنید. دسته گل‌ها همان شاخه‌های گل ساده‌ای هستند که به یک دسته تبدیل شده و با کاغذ و روبان به خوبی پیچیده می‌شوند. هدایایی که در هر جشنی به خصوص روز تولد ایده آل هستند.

دسته گل به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شود. در حالی که خرید دسته گل طبیعی بسیار جذاب و مهیج است، اما بسیاری از افراد تمایل به خرید دسته گل مصنوعی دارند. دسته گل مصنوعی بر خلاف طبیعی از بین نمی‌رود و می‌تواند به عنوان یادگاری تا مدت‌ها نزد مخاطب شما نگهداری شود.

دسته گل برای زایمان

دسته گل برای زایمان

باکس گل برای زایمان

اگر سری به فروشگاه‌های گل زده باشید، حتما با انواع باکس گل آشنایی دارید. جعبه‌‌هایی که به کمک انواع گل تزئین شده و هدیه بسیار شگفت انگیزی محسوب می‌شوند. این گزینه برای افرادی مناسب است که قصد تهیه یک هدیه لاکچری و شیک داشته باشند. انواع مدل باکس گل برای زایمان در فروشگاه موجود است و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای هدیه روز تولد انتخاب کنید.

قیمت باکس گل برای زایمان با توجه به اکسسوری و جعبه استفاده شده کمی بیشتر از دسته گل است. در واقع باکس گل کادوی لوکس‌تری نسبت به دسته گل محسوب می‌شود. با این حال مطمئن باشید هدیه شما بسیار جذاب‌تر و زیباتر خواهد بود.

باکس گل طبیعی برای زایمان

باکس گل برای زایمان

سبد گل برای زایمان

چنانچه می‌خواهید در روز زایمان به خانواده کودک تبریک و شادباش بگویید، انواع مدل سبد گل برای زایمان نیز می‌تواند انتخاب شما باشد. یک سبد گل گهواره‌ای یا هر سبد دیگری می‌تواند به عنوان کادو در این روز اهدا شود. سبد گل یک هدیه مناسب برای خوشامدگویی قدم نورسیده است. این دسته از محصولات نیز در 2 دسته مصنوعی و طبیعی به فروش می‌رسند. سبدهای گل طبیعی عطر و رنگ زیبایی دارند و بسیار جذاب هستند. اما اگر می‌خواهید هدیه‌ای ماندگار به مناسبت روز تولد نوزاد تهیه کنید، یک سبد گل زیبا می تواند یک انتخاب شایسته و عالی برای شما باشد.

باکس گل برای زایمان

ایده گل با بادکنک برای زایمان

یک ایده در زمان انتخاب گل برای زایمان و تولد نوزاد تزئین آن با بادکنک است. این نوع هدیه امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده. در این روش شما می‌توانید باکس گل یا سبد گل را به همراه بادکنک‌های مختلف زیباتر کنید و یک هدیه منحصر به فرد را برای این روز به یاد ماندنی آماده نمایید. البته انتخاب رنگ مناسب برای بادکنک‌ها بسیار مهم است. بادکنک استفاده شده باید تم رنگی یکنواختی با گل‌های استفاده شده در هدیه داشته باشد. به عنوان مثال عموما گل‌هایی با رنگ صورتی برای تولد دخترها هدیه داده می‌شود. اگر به دنبال اضافه کردن بادکنک به این گل‌ها هستید، بهتر است بادکنک شما هم سفید یا صورتی باشد.

گل و بادکنک برای تولد نوزاد

گل و بادکنک برای زایمان

گل و بادکنک زایمان

گل و بادکنک برای زایمان

ایده گل با عروسک برای زایمان

ایده جالب دیگر در زمان خرید گل برای زایمان و تولد نوزاد استفاده از عروسک در کنار باکس یا سبد گل است. بسیاری از افراد در کنار هدیه اصلی یعنی گل‌ها یک عروسک قرار می‌دهند. با توجه به مناسبت روز این ایده بسیار جالب و کاربردی به نظر می‌رسد. فقط در هنگام انتخاب عروسک توجه کنید که حتما جنسیت نوزاد در مدل عروسک لحاظ شود. مثلا گذاشتن عروسک باربی در کنار گل هدیه پسران ایده جالبی نیست، چرا که عروسک باربی مخصوص دخترها می‌باشد.

گل و عروسک برای زایمان

گل برای زایمان و تولد نوزاد دختر

بدون شک تولد نوزاد یکی از رویایی‌ترین و به یادماندنی‌ترین روزهای عمر هر انسان است. در این روز علاوه بر خانواده نوزاد سایر دوستان و آشنایان نیز خوشحال هستند و تولد فرشته کوچک را جشن می‌گیرند. از جمله رایج‌ترین هدایایی که در این روز داده می‌شود، می‌توان به گل اشاره کرد. با این وجود دسته گل باید با توجه به جنسیت نوزاد انتخاب شود.

عموما دسته گل برای زایمان دختر تم رنگی صورتی یا سفید دارد. این تم رنگی یک تم دخترانه محسوب می‌شود، بنابراین برای تولد نوزاد دختر بهترین گزینه است. اگر به فکر خرید دسته گل، باکس گل یا سبد گل هستید، این موضوع را حتما رعایت کنید.

  • بهترین گل برای دختران: گل رز – لاله – میخک و ...

گل برای تولد نوزاد دختر

گل برای تولد نوزاد دختر

گل برای زایمان و تولد نوزاد پسر

قطعا تولد یک پسر هیچ تفاوتی با تولد یک دختر ندارد. به دنیا آمدن نوزاد پسر نیز بسیار هیجان انگیز است، به طوری که یکی از مهمترین روزهای زندگی پدر و مادر به شمار می‌رود. در این شرایط خرید دسته گل برای زایمان پسر یا یک باکس گل برای زایمان پسر می‌تواند برای تبریک به خانواده صاحب فرزند بسیار خوشحال کننده باشد.

برای انتخاب گل تولد پسر باید به دنبال گل‌هایی با تم رنگی سفید یا آبی باشید. به عبارتی رنگ‌هایی که تم رنگی و شاد داشته باشند. این تم رنگی بهترین گزینه برای روز تولد یک جنین پسر است.

  • بهترین گل برای پسران: آلسترومریا– آنتوریوم- استاتیس و ...

گل برای تولد نوزاد پسر

گل برای تولد نوزاد پسر

بهترین نوع گل ها برای زایمان نوزاد

همانطور که گفته شد خرید انواع گل برای تولد نوزاد و تازه مادرها یک رسم دیرینه است. اکثر خانواده‌ها و اقوام برای خانواده‌هایی که به تازگی صاحب فرزند می‌شوند، گل می‌خرند. البته انتخاب نوع گل به فاکتورهای متعددی نظیر بودجه شما و همچنین جنسیت فرزند بستگی دارد. با این حال شاید بخواهید بدانید چه گل‌هایی برای هدیه این روز مناسب است.

به طور کلی داوودی، زنبق، دلفینیوم، لاله، میخک، ارکیده، رز، آنتوریوم، لیسیانتوس، میخک و ... از جمله گل‌های مناسب این روز هستند. همچنین گل‌ها را می‌توانید به صورت دسته، در داخل سبد یا داخل باکس خریداری نمایید. از سویی تزئین گل‌ها بسیار ترند شده و می‌توانید برای جذابیت بیشتر کادو از این روش نیز استفاده کنید. به عنوان مثال به سبد گل عروسک اضافه کنید یا به آن بادکنک آویزان نمایید.

اگر به دنبال جدیدترین گل برای زایمان هستید، می‌توانید از باکس گل استفاده کنید. باکس گل‌هایی که از گل ارکیده یا رز ساخته شده باشند، هدایای لاکچری محسوب شده و قیمت بالاتری دارند. در سوی مقابل اگر به گزینه‌  خرید گل ارزان‌تر فکر می‌کنید، باکس‌هایی با گل داوودی یا میخک بهترین هستند.

باکس و سبد گل برای تولد نوزاد

باکس گل نوزاد – سبد گل نوزاد

نکته پایانی

خرید گل برای زایمان و تولد نوزاد از گذشته تا به امروز رایج بوده است. هدیه دادن در هر جشنی نشانه خوشحالی و سهیم بودن در شادی است. این کار همچنین باعث افزایش عشق و علاقه میان خانواده‌ها می‌شود. در این میان گل جایگاه ویژه‌ای دارد. گل مظهر زیبایی و طراوت است و هدیه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود. همانطور که گفته شد شما می‌توانید این محصولات را به صورت دسته شده، در داخل یک سبد یا در داخل باکس خریداری کنید.

چنانچه به دنبال سفارش گل برای زایمان هستید، کافی است به گلفروشی آنلاین گل بازار اعتماد کنید. ما با ارائه انواع دسته گل، باکس گل و سبد گل برای روز تولد و زایمان شما را برای انتخاب بهترین کادو همراهی می‌کنیم. شما می‌توانید انواع هدایای روز تولد و زایمان را با تزئینات مختلف از ما خریداری کنید تا ضمن تبریک به تازه پدر و تازه مادر ، تولد فرشته کوچک زمینی را جشن بگیرید .

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found