بهترین هدیه شب یلدا برای خانم ها، آقایان و نوعروس ها

بهترین هدیه شب یلدا برای خانم ها، آقایان و نوعروس ها
۲ دسامبر ۲۰۲۰
بهترین هدیه شب یلدا برای خانم ها، آقایان و نوعروس ها

10 پیشنهاد جذاب برای هدیه شب یلدا 

ایرانیان باستان از گذشته تا کنون طولانی ترین و درازترین شب سال که همان شب یلدا و یا شب چله می باشد را در کنار دوستان و عزیزانشان جشن می گیرند. شب یلدا که از غروب آخرین روز پاییز یعنی ۳۰ آذر شروع و تا سپیده دم اولین روز زمستان یعنی ۱ دی پایان می یابد، از جایگاهی ویژه در میان ایرانیان برخوردار می باشد.

اعضای خانواده در اقصی نقاط کشور در این شب خاص دور هم جمع می شوند و با حافظ خوانی و خوردن انار، هندوانه، آجیل شب یلدا و تنقلات در کنار بزرگترهای فامیل و اقوام طولانی ترین شب سال را سپری می کنند.

سنت هدیه دادن به یکدیگر در شب یلدا یکی از اتفاقات قشنگی است که در این شب اتفاق می­ افتد. ما سعی می کنیم بهترین و مناسب­ ترین هدیه های شب یلدا برای خانم ها، آقایان و نوعروسان را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید خاطره­ ساز زیباترین و قشنگترین شب یلدای عزیزانتان باشید.

هدیه شب یلدا برای خانم ها و نو عروس

سبد شب یلدا

سبد شب یلدا یک پکیج ویژه شامل کتاب حافظ، انار، آجیل، تنقلات و میوه­ های خشک می باشد که با چیدمانی شیک و زیبا درون یک سبد چوبی و یا حصیری قشنگ قرار می گیرند و برای مادران، همسران و نوعروسان ارسال می شود. این سبد می تواند تداعی کننده سفره شب یلدا با همان نشان ها و المان ها برای عزیزانتان باشد. شما با مراجعه به گل فروشی آنلاین گل بازار می توانید این سبد را تهیه و برای عزیزانتان ارسال کرده وآنها را سورپرایز کنید.


خرید شب یلدا


گل و گلدان ریشه ­ای

گل و گلدان طبیعی نیز می تواند یکی از انتخابات شما برای هدیه شب یلدا برای خانم­ها و یا نوعروسان باشد. زیبایی و طراوت گل و همچنین ماندگاری گلدان ریشه ای می تواند به راحتی عزیزان شما را شاد کرده و شب یلدای آنها را خاص و ماندگار کند. طیف وسیعی از دسته گل، سبد گل، باکس گل و همچنین گل های آپارتمانی و ریشه­ ای مرغوب و باکیفیت در گل فروشی آنلاین گل بازار گرد هم جمع آوری شده که شما می توانید به راحتی آنها را در سراسر ایران به عزیزانتان تقدیم کنید.

 


خرید گل مناسبتی


عطر و ادکلن

رایحه و بوی خوش یکی از ماندگارترین و به یادماندنی ترین هدایاست. چه چیزی بهتر از یک عطر و یا ادکلن خوشبو می تواند برای خانم ها به ویژه نوعروسان جذابتر باشد. اگر در فکر یک هدیه مناسب برای شب یلدا هستید و می خواهید نظر مخاطب خود را جلب نمایید مطمئن باشید که عطر و ادکلن انتخاب مناسب و خوبی هستند. با رفتن به لینک زیر می توانید عطرها و ادکلن های اصل و خوشبویی را که مناسب برای بانوان است پیدا کرده و برای عزیزانتان ارسال کنید. این عطرها و ادکلن ها ضمانت اصل بودن داشته و در صورت باز نشدن تا هفت روز قابل بازگشت هستند.


خرید گل مناسبتی


طلا و زیورآلات

چه چیزی بیشتر از برق طلا و یا زیورآلات می تواند قلب خانم­ها را ربوده و آنها را شاد سازد. اگر می خواهید به مادر، همسر و یا یک نوعروس هدیه ای ارزشمند تقدیم کنید طلا یک گزینه مناسب است. البته در نظر داشته باشید این روزها بازار سنگ های زینتی نیز بسیار داغ بوده و دستبندها و گردنبندهای زیبایی با علامت انار و یا نشانه ماه تولد ساخته می شوند که از طلا ارزانتر هستند و زیبایی و جلوه خاصی هم دارند.



کیک، شیرینی و تنقلات

خریدن کیک و شیرین کردن کام خانواده و عزیزان هم خالی از لطف نیست. این روزها کیک ها و شیرینی های زیبایی به شکل انار، هندوانه برش خورده و یا کامل برای شب یلدا آماده و تهیه می شوند. شما می توانید با خریدن کیک، آجیل شب یلدا، میوه های خشک شده و یا تازه، رونق بخش سفره های عزیزانتان باشید. پیشنهاد می کنیم با فشردن بر روی لینک زیر کیک ها و شیرینی های متناسب برای این شب را مشاهده و انتخاب نمایید.


خرید گل مناسبتی


روسری، ماگ و بالشت شب یلدا

خرید روسری هم یکی از هدایای مناسب و جذاب برای خانم ها می باشد، مخصوصا اگر این روسری با طرح های خاص از سایر روسری ها متفاوت باشد. همچنین برای شب یلدا ماگ و بالشت هایی زیبا با طرح های متناسب برای شب یلدا طراحی شده که می تواند هدیه ای مقرون به صرفه و اقتصادی از سوی شما برای عزیزانتان باشد. لینک زیر شما را به صفحه ای وصل می کند که شما می توانید این هدایا را دیده و انتخاب کنید.


خرید گل مناسبتی


هدیه مناسب برای آقایان

بی شک خرید کادو برای آقایان یکی از سخت ترین کارهای دنیاست به ویژه اگر قرار باشد این کادو در مناسبتی خاص هدیه داده شود. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی هدیه مناسب برای این شب به تقدیم آقایان نمایید.


خرید گل مناسبتی


محصولات دیجیتالی

بی شک خرید محصولات دیجیتالی باب میل ترین هدیه برای آقایان است. امروزه استفاده از محصولات دیجیتالی هم در زمینه شغلی و کاری می تواند برای استفاده مفید باشد و هم به عنوان استفاده شخصی و سرگرمی کاربرد داشته باشد. خرید محصولاتی مانند تبلت، هندزفری، ساعت هوشمند، پاوربانک و هدفون از این دست هدایاست. به راحتی و با کلیک کردن بر روی لینک زیر خواهید توانست از محصولات دیجیتالی متنوعی بازدید نمایید.


خرید گل مناسبتی


عطر و ادکلن

همانگونه که عطر و ادکلن برای خانم ها جذاب و لذت بخش است آقایان هم به رایحه خوش، عطر و ادکلن علاقه بسیار دارند. به خصوص اگر از برندها و مارک های معروف و پرآوازه باشد. نمونه های مختلفی از برندهای معروف و متفاوت با قیمت های متنوع در آنلاین شاپ گل بازار وجود دارد که به شما کمک می کند تا عطری مناسب با بودجه خود انتخاب و برای عزیزتان ارسال نمایید. ضمانت اصل بودن و بازگشت کالا یکی از مزایای خرید عطر از این مجموعه می باشد.

کتاب

کادو دادن کتاب هم در شب یلدا خالی از لطف نیست به ویژه اگر کتاب حافظ یا مولوی باشد. خواندن کتاب همواره جذاب و آرامش بخش است. با هدیه دادن کتاب می توان دریچه جدیدی به روی چشم های یک فرد گشود و او را به زیستن در دنیای جدیدی دعوت کرد. دستچینی از کتاب های خوش نثر در لینک زیر جمع آوری شده که شما می توانید به مردانتان هدیه دهید.


خرید گل مناسبتی


ست چرم، ست وسایل بهداشتی و دستبند چرم

خریدن کیف پول چرمی، دستبند چرم با علامت ماه تولد و یا ست وسایل بهداشتی مانند مام، افترشیو، صابون به خصوص اگر از یک مارک خوب باشد هم هدیه ای مناسب است. آنلاین شاپ گل بازار جعبه جذاب ست نیوا را طراحی و آماده کرده است که در آن محصولات متنوع نیوا درون جعبه ای زیبا قرار گرفته و ارسال می شود.


خرید گل مناسبتی


 

ست چرم که شامل کیف پول، کمربند و جاکلیدی می باشد نیز در این مجموعه موجود است. همچنین دستبند چرمی با علامت ماه تولد نیز قابل سفارش بوده و می تواند هدیه ­ای خوب و ماندگار برای آقایان باشد.


خرید گل مناسبتی


امیدواریم با خواندن این مقاله و جمع آوری اطلاعات فوق توانسته باشیم شما را در خریدن هدیه مناسب برای شب یلدا کمک کرده باشیم. به یاد داشته باشید که جشن گرفتن و بر پا داشتن آداب و رسوم کهن ایرانی همچون شب یلدا یکی از بزرگترین میراثی است که می توانیم به فرزندان خود هدیه دهیم. این شب طولانی و سرد را با گرمای پرمهر وجودتان برای خانواده و عزیزان گرم کرده و با انرژی مضاعف به استقبال زمستان بروید.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found