چگونه گلها را جابجا کنیم؟

چگونه گلها را جابجا کنیم؟
۲ اوت ۲۰۱۹
چگونه گلها را جابجا کنیم؟

اگر شما قرار هست که دسته گلی رو از نقطه ای به نقطه دیگری جابجا کنید و روش مناسبی برای جابجایی گلها بلد نیستید مانند نحوه تحویل وارسال گل فروشی آنلاین گل بازار با سال ها تجربه و تخصص در خرید اینترنتی گل به شما کمک می کند تا ارسال گل را به صورت حرفهای و زیبا انجام داده و عزیزان خود را شاد کنید. دیگر نگران اینکه گل ها هنگام جابجایی، ممکن است کمی پژمرده و نامرتب شوند نباشید.

اگر تا کنون شما برای یک مراسم عروسی مجلل دسته گل دریافت کرده باشید و مجبور به جابجا کردن آن بوده باشید و یا برای یک دعوت به شام رسمی دسته گلی را برده باشید متوجه می شوید که دقیقا در مورد چه مشکلی در رابطه با ارسال گل ها صحبت می کنیم.

گل فروشی آنلاین گل بازار برای شما یک خبر خوب دارد !

شما نیازی نیست که یک متخصص حرفه ای برای جابجا کردن گلها باشید فقط کافیست که چند ترفندی که گل فروشی آنلاین گل بازار به شما یاد می دهد را استفاده کنید.

سفارش اینترنتی گل


دسته گل ها

پس از خرید گل و در هنگام جابجایی گل ها به نکات زیر دقت نمایید. البته به خاطر داشته باشید که خرید آنلاین گل و یا خرید اینترنتی گل ، شما را از این کارها معاف کرده و ارسال گل شما را به راحتی برایتان انجام میدهد.

1. گلها را در صندوق عقب ماشین قرار ندهید!

اکیدا از قرار دادن گلها در صندوق عقب ماشین خودداری کنید. این طور به نظر می رسد که بهترین مکان برای حمل گل صندوق عقب ماشین هست ولی در آنجا به میزان کافی به گلها اکسیژن نمی رسد و اگر خیلی هوا سرد و یا گرم باشد تمام این عوامل باعث پژمرده شدن گلها در طول راه می شود.

2. گلها را روی داشبورد ماشین قرار ندهید!

از قرار دادن گلها در روی داشبود ماشین خودداری کنید. یکی از جاهایی که به علت سطح صافی که دارد برای گلها امن به نظر می رسد داشبورد هست. ولی اصلا مکان مناسبی برای گلها نیست. شما در حال رانندگی هستید و ممکن است بادی که از پنجره وارد می شود دسته گل شما را بهم بریزد. همچنین قرار دادن گل در این مکان برای شما خطرناک است. زیرا ممکن است حواس شما را هنگام رانندگی پرت کند!

دسته گلها را هنگام جابجا کردن در ماشین در سطل آب قرار بدید. کمی از نباید ها فاصله بگیریم.

3. گلها را در سطل حاوی آب قرار دهید!

اگر مسافت طولانی را قرار هست طی کنید و یک یا چند دسته گل را می خواهید جابجا کنید آنها را بصورت ایستاده در سطل آبی که مقدار کمی آب در آن هست قرار دهید. این بسیار کمک می کند که گلها در طول مسیر با طراوت بمانند. دقت کنید که نیازی نیست سطل پر از آب باشد. ممکن است در طول مسیر بصورت ناگهانی ترمز کنید و آب به بیرون بپاشد. این باعث می شود که دسته گلها هم آسیب ببیند و شکل آنها بهم بریزد. اگر قرار است مسیر کوتاهی را طی کنید می توانید گلها را بدون آب بصورت ایستاده در سطل و یا گوشه ای از ماشین قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی گل


گل های داخل گلدان

1. یک سطح مسطح انتخاب کنید

اگرچه شما فکر میکنید در این مورد بهتر است که گلدان گلتان رو در جایی مقابل چشمانتان قرار بدید تا بتوانید از آن در طول مسیر مراقبت کنید ، ولی مهم تر از آن قراردادن گلدان گل در یک سطح مسطح می باشد که می تواند بسیار بیشتر کمک کننده باشد. بنابراین شما باید یک سطح مسطح در ماشین در نظر بگیرید. حالا در مورد آب درون گلدان کمی صحبت کنیم. قبل اینکه گلدان را در مکان مورد نظرتان در ماشین قرار بدید یک سوم گلدان را پر آب کنید. هر چند که این مقدار آب بسیار کم هست ولی باید مراقب باشید که در طول راه نریزد. می توانید آن را با یک پتو و یا تی شرت بپیچید تا در طول رانندگی گلدان را نگه دارد. اگر گلدان گلتان را روی صندلی عقب و یا جلو قرار می دهید حتما از کمربند ایمینی صندلی برای نگه داشتن گلدان استفاده کنید.

2. جعبه یک محافظ خوب

بهترین محافظ، قرار دادن گلدان گل در جعبه مقوایی است. اگر شما قرار هست یک یا چند گلدان گل جابجا کنید بهتر است جعبه مقوایی آماده کنید و یادتان باشد در کف ماشین قرار دهید! می توانید سطح جعبه را بشکل ستاره برش بزنید. و گلدان را وسط آن قرار دهید. و جاهای خالی را با روزنامه پر کنید. در این حالت خیالتون راحت باشه. گلدان گل شما بصورت کاملا امنی جابجا می شود.

3. جا لیوانی ماشین یک مکان مناسب

اگر در ماشین خود جا لیوانی دارید و گلدان گل شما کوچک است یکی از بهترین مکانها برای قرار دادن گلدان شما می باشد به این ترتیب در طول مسیر گلدان شما محفوظ خواهد ماند. اگر این جا لیوانی در صندلی پشت باشد خیلی هم بهتر است زیرا باعث پرت شدن حواس شما در طول مسیر نخواهد شد.

اگر بعضی از این روشها مانند آماده کردن جعبه مقوایی و یا تهیه سطل مناسب برای شما کمی زحمت آور است، روشهای دیگر میتواند به شما کمک کند تا گلهای خود را بصورت تازه و با ظاهر قشنگی تحویل بدهید.

سفارش دسته گل


اگر خرید آنلاین گل خود را از گل فروشی آنلاین گل بازار انجام دهید دیگر جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که گل بازار خرید اینترنتی گل شما را به دست عزیزانتان می رساند. فقط کافی است خرید گل را انجام دهید و اصلا نگران ارسال گل نباشید. گل بازار عزیزان شما را با ارسال گل شاد می کند. تازه ترین گل ها را برای شما دست چین کرده ایم تا شما بتوانید در مراسم مختلف عشق را به اطرافیانتان پیشکش کنید.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found