معرفی انواع تخفیف‌های گل بازار | شرایط استفاده از کد تخفیف گل بازار

معرفی انواع تخفیف‌های گل بازار | شرایط استفاده از کد تخفیف گل بازار
۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰
معرفی انواع تخفیف‌های گل بازار | شرایط استفاده از کد تخفیف گل بازار

تخفیف گل بازار برای هر فصل و برای هر ماه و برای هر هفته برقرار است. عزیزانی که مشتریان ثابت فروشگاه اینترنتی گل بازار هستند و عزیزانی که تاکنون تجربه‌ی خرید از فروشگاه آنلاین گل بازار را نداشته‌اند، هر دو می‌توانند از انواع کد تخفیف گل بازار و کوپن تخفیف گل بازار بهره‌مند شوند و خریدی با تخفیفی عالی را تجربه کنند. در ادامه به‌طور کامل در مورد تخفیف گل بازار یا کد تخفیف گل بازار یا کوپن تخفیف گل بازار صحبت خواهد شد.

تخفیف 50 درصدی فصلی گل‌بازار

یکی از محبوب‌ترین تخفیف‌های گل‌بازار که هر بار بسیار از آن استقبال می‌شود، تخیف گل بازار روی برخی محصولات مربوط به هر فصل است. ما در گل بازار در هر فصل یک یا چند محصول را با تخفیف 50 درصدی عرضه می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید گل مخصوص آن فصل را با تخفیفی ویژه خریداری کنید. این تخفیف 50 درصدی برای قشر خاصی نیست، بلکه همه می‌توانند از این تخفیف گل بازار بهره ببرند.

 

تخفیف فصلی

 

تخفیف گل بازار به مناسبت‌های مختلف

افزون بر تخفیف 50 درصدی فصلی که یکی از محبوب‌ترین انواع تخفیف گل بازار است، در گل بازار به مناسبت‌های مختلف نیز تخفیف‌هایی ارائه می‌شوند. در مناسبت‌هایی همچون روز پدر، روز مادر، بلک‌فرایدی، شب یلدا و همچنین تولد گل‌بازار انواع تخفیف‌های ویژه به عزیزانی که در پی کد تخفیف گل بازار یا کوپن تخفیف گل بازار هستند ارائه می‌شوند.

برای این‌که بتوانید از انواع تخفیف گل بازار با کد تخفیف گل بازار یا کوپن تخفیف فروشگاه اینترنتی گل بازار باخبر شوید چند راه دارید. می‌توانید در وب سایت ما اکانت بسازید و آدرس ایمیل‌تان را وارد کنید تا هر بار که کد تخفیف گل بازار یا کوپن تخفیف گل بازار جدیدی عرضه شد بتوانید با دریافت ایمیل از آن با خبر شوید. جزوه گیرنده یا فرستنده های هدایای گل بازار بوده باشید یا در شبکه‌های اجتماعی ما از جمله اینستاگرام و فیس‌بوک عضو شوید.

 ما جدیدترین تخفیف‌های گل بازار را با استفاده از کانال های مختلف ارتباط با مشتری به گوش عزیزانی میرسانیم که تمایل به دریافت آن دارند.

 

 

تخفیف مناسبتی

 

 

تخفیف گل بازار با استفاده از امتیازهای گل بازار

گل فروشی آنلاین گل بازار از راه‌های مختلف امتیاز به کاربران خود می‌دهد و این امتیازها وقتی که با هم جمع می‌شوند می‌توانند به پول نقد (از طریق تبدیل به تخفیف گل بازار) تبدیل شوند. در صورتی که در فروشگاه اینترنتی گل بازار حساب کاربری داشته باشید، با هر خریدی که از گل بازار می‌کنید، چه خرید گل، چه خرید هدیه، چه خرید کیک و ...، امتیاز مشخصی دریافت می‌کنید. وقتی امتیازهای شما به 100 امتیاز می‌رسند، اگر در خارج از کشور باشید این 100 امتیاز قابل تبدیل به تخفیف 10 دلاری و اگر در ایران باشید قابل تبدیل به تخفیف 40 هزارتومانی خواهد بود.

البته برای آن که امتیاز جمع کنید تا بتوانید از تخفیف گل بازار استفاده کنید، راه‌های دیگری هم وجود دارند. به‌عنوان مثال، اگر بعد از خرید از گل بازار، تصویری از خودتان به‌همراه محصولی که از گل‌بازار خریداری کرده‌اید را در یکی از شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام یا فیسبوک) پست کنید و گل‌بازار را به فالوورهای‌تان معرفی کنید، می‌توانید 100 امتیاز از فروشگاه اینترنتی گل بازار دریافت کنید.

چنان‌که گفته شد، با هر 100 امتیاز به عزیزانی که در خارج از ایران هستند 10 دلار و به عزیزان داخل ایران 40 هزار تومان تخفیف گل بازار داده خواهد شد.

 

 

تخفیف مناسبتی

 

 

با کد تخفیف گل بازار چه چیزهایی می‌توان خرید؟

فروشگاه اینترنتی گل بازار عرضه‌کننده‌ی انواع گل، دسته‌گل، باکس گل، سبد گل، سورپرایزهای مناسبت‌های مختلف، کیک، شکلات، زیورآلات و کلی محصول دیگر برای هدیه است. با در دست‌داشتن کد تخفیف گل بازار یا کوپن تخفیف گل بازار می‌توانید هر محصولی که مایل هستید را از گل فروشی آنلاین گل بازار با تخفیف خریداری کنید.

عزیزانی که در خارج از کشور هستند نیز می‌توانند از کد تخفیف گل بازار استفاده کنند. همانطور که گفته شد، تخفیف گل بازار برای ایرانیان خارج از کشور به دلار اعمال می‌شود.

 

 

تخفیف مناسبتی

 

 

در کدام شهرها امکان خرید از گل بازار وجود دارد؟

سعی ما در گل بازار این است که اغلب شهرهای ایران را پوشش دهیم و خوشبختانه تا کنون چنین اتفاقی افتاده است. امکان ارسال گل به بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد. شما می‌توانید قبل از سفارش گل در بازار در قسمت اطلاعات ببینید که آیا گل مورد نظرتان برای شهر شما قابل‌ارسال است یا خیر.

در ضمن امکان ارسال گل به خارج از کشور نیز فراهم است. ارسال گل به آلمان، ارسال گل به ترکیه، ارسال گل به نروژ، ارسال گل به آمریکا، ارسال گل به نیوزیلند، ارسال گل به مجارستان، ارسال گل به یونان، ارسال گل به اتریش و ارسال گل به فرانسه از خدمات ویژه‌ی گل فروشی آنلاین گل بازار هستند. با استفاده از کد تخفیف گل بازار یا کوپن تخفیف گل بازار می‌توانید هر محصولی که مایل به ارسال آن به خارج از کشور هستید را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان محصول مورد نظر در آدرس مورد نظر شما در خارج از کشور قابل‌دریافت باشد.

 

تخفیف مناسبتی

 

در این مقاله از کد تخفیف و کوپن تخفیف های همیشگی گل فروشی آنلاین گل بازار کانال های اطلاع رسانی و شیوه ی برخورداری از آنها سخن گفتیم در صورتی که شما نیز علاقه مند به دریافت انواع کد تخفیف ها هستید ما را در کانالهای مختلف دنبال کنید.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found