بهترین هدایای روز پدر | انواع مدل گل روز پدر

بهترین هدایای روز پدر | انواع مدل گل روز پدر
۱۸ ژوئن ۲۰۲۰
بهترین هدایای روز پدر | انواع مدل گل روز پدر

 بهترین هدایای روز پدر | انواع مدل گل روز پدر

کشورهای مختلف روزهای متفاوتی را به عنوان روز پدر در نظر می گیرند. روز پدر یک روز خاص و مناسبتی قراردادی برای ادای احترام به پدران می‌باشد، و با خرید هدیه روز پدر و ادای احترام به آن‌ها، موجبات خوشحالی‌شان را فراهم می‌آوریم.  

احترام به پدر و ابراز علاقه به او در تمام فرهنگ‌ها و در طی دوره‌های مختلف تاریخی وجود داشته و قطعا در دهه‌های آینده نیز وجود خواهد داشت و محترم شمرده خواهد شد. پدر نقشی مهم در نوع تفکرات، تربیت و نگاه هر فرد به زندگی دارد. رفتارها، ازخودگذشتگی‌ها، تلاش‌ها و دیگر رفتارهای او می‌تواند تاثیر قابل توجهی در آینده فرد داشته باشد. خلاصه آن که روز جهانی پدر فرصتی‌ست که باید آن را برای ادای احترام به پدر از راه‌های مختلف مغتنم شمرد. خرید گل روز پدر یا خرید هدیه روز پدر یکی از راه‌ها برای ادای احترام به مهربانی‌ها، استقامت‌ها، وفاداری‌ها و ازخودگذشتگی‌های پدر است.

در گل فروشی آنلاین گل‌بازار انواع هدایای روز پدر ارائه شده‌اند و با چند کلیک قابل‌سفارش و خرید هستند. در ادامه به معرفی چند تا از محبوب‌ترین هدایای روز پدر از جمله چند مدل گل روز پدر به همراه لینک خرید پرداخته خواهد شد. اگر به‌دنبال خرید هدیه روز پدر یا خرید گل روز پدر هستید، این نوشتار را در ادامه دنبال کنید.



هدیه روز پدر

 

بهترین هدیه‌های روز پدر | انواع مدل گل روز پدر

1- ست مردانه NIVEA

این قضیه درست است که هدیه به‌خودی‌خود ارزش‌مند است و به‌قول معروف نباید دندان‌های اسب پیش‌کش را شمرد، اما وقتی می‌توان هدیه‌ای کاربردی گرفت چرا باید به دنبال خرید هدیه‌ای بود که مورد نیاز فرد نیست؟ منظور این است که بهتر ست بر طبق سلایق و نیازهای پدر نسبت به خرید هدیه روز پدر اقدام کرد. اگر پدرتان به کالایی خاص نیاز دارد، بهتر است در روز پدر، همان کالای خاص را برای او بخرید. اگر پدرتان از آن دسته افرادیست که دوست ندارند کسی به

 کالایی هدیه دهد یا سلیقه‌ی خاص و به خصوصی دارند، می‌توانید با خرید گل روز پدر او را سورپرایز کنید. خلاصه آن که برای هدیه روز پدر بهتر است شرایط و نیازهای پدر را در نظر داشته باشید. در همین راستا می‌توان گفت ست مردانه NIVEA محصولی زیبا و کاربردیست که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای هدیه روز پدر به پدرهایی باشد که از محصولات بهداشتی باکیفیت استفاده می‌کنند و به‌نوعی نیاز روزمره‌شان است.

این ست شامل چند محصول مردانه و کاربردی برند مشهور NIVEA است که در جعبه‌ای شیک قرار می‌گیرند. خوشبختانه همراه با سفارش این جعبه برای روز پدر، می‌توانید سایر سورپرایزهای گل‌بازار اعم از ماگ، بادکنک، گل و کارت‌پستال را نیز سفارش دهید. در ضمن این امکان نیز وجود دارد که با انتخاب گزینه‌ی «عکس لحظه تحویل»، از لحظه‌ای که سفیر گل‌بازار هدیه را درب منزل به پدر شما تحویل می‌دهد عکس گرفته شود. عکس درنهایت بین یک تا هفت روز کاری بعد برای شما ایمیل می‌شود. گفتنی است که این محصول هم امکان ارسال به تهران و کرج را دارد و هم امکان ارسال به سایر شهرهای ایران را. عزیزانی که در خارج از کشور ایران زندگی می‌کنند نیز می‌توانند این محصول را برای عزیزان خود در ایران از گل فروشی آنلاین گل‌بازار سفارش دهند.

 

فروشگاه اینترنتی



2- پکیج پدر خوب

پکیج پدر خوب یکی دیگر از محصولات گل‌بازار است که به‌صورت اختصاصی برای خرید هدیه در روز پدر طراحی و ارائه شده‌است. این پکیج شامل ادکلن بسیار خوش‌رایحه‌ی Nice، یک اسپینر، یک ماگ مخصوص روز پدر و یک شامپاین است که همه در ریسه‌هایی نورانی و روشن به زیبایی چیده شده‌اند. در ضمن تمامی این موارد در جعبه‌ای شیک قرار دارند. اگر این هدیه‌ی شیک و با وقار را در تهران یا کرج سفارش دهید، ارسال به تهران و کرج در همان روز انجام می‌شود. خوشبختانه امکان ارسال به شهرستان‌ها نیز وجود دارد. در ضمن همراه با این پکیج می‌توانید سایر سورپرایزهای گل‌بازار را نیز سفارش دهید.

 

پکیج هدیه



3- استند پدر با گل رز

هدیه‌ای که به پدرتان به‌مناسبت روز پدر می‌دهید، اگر مستقیم و اختصاصی برای روز پدر طراحی و تولید شده باشد، می‌تواند بهتر جلوه کند. دو هدیه‌ی فوق چنین وضعی داشتند، اما هدیه‌ی سوم حتی از دو هدیه‌ی قبلی مستقیم‌تر به روز پدر اختصاص داده شده است. استند پدر با گل رز استندی چوبی است که واژه‌ی زیبای پدر به همراه گل‌های زیبا در آن می‌درخشند. در کشوی زیر واژه‌ی پدر نیز شکلات جای گرفته‌است. قطعاً اگر به‌دنبال خرید گل روز پدر یا هدیه روز پدر هستید، با این هدیه می‌توانید پدرتان را در روز پدر خوشحال کنید. در ضمن این محصول فقط برای تهران و کرج قابل‎ارسال است. هم‌وطنان خارج از کشور نیز می‌توانند این محصول را سفارش دهند تا به آدرس مورد نظر آن‌ها در تهران یا کرج ارسال شود.

 

سفارش گل رز



4- پکیج رز جاودان و کیک روز پدر

پکیج رز جاودان و کیک پدر هم همچون 3 محصول بالا، محصولی اختصاصی برای روز پدر است و در واقع برای کسانی تولید و طراحی شده که اختصاصی در پی خرید هدیه روز پدر هستند. این پکیج شامل کیکی 1 کیلویی و یک جعبه‌ی زیبای گل رز جاودان است. در نظر داشته باشید که این گل رز باوجودی‌که گلی طبیعی است می‌تواند تا 5 سال نیز زنده بماند.

پروسه ی آماده سازی پکیج بعد از اقدام شما به ثبت سفارش انجام خواهد شد و کیک بسیار خوشمزه و پخت روز می باشد و در تازه‌ترین حالت به دست شما یا پدر عزیزتان می‌رسد.

این محصول، افزون بر آن که امکان ارسال به کرج و تهران را دارد، شرایط ارسال آن به شیراز، اصفهان، مشهد و قم نیز فراهم است.

نکته‌ی دیگر آن که امکان خرید جداگانه‌ی کیک روز پدر یا رز جاودان و ماندگار وجود دارد. از لینک‌های زیر برای خرید پکیج یا خرید مجزا استفاده کنید:

پکیج هدیه روز پدر





5- خرید ست کیف و کمربند

ست کیف و کمربند یکی از هدیه‌های رایج روز پدر در میان ایرانیان است. بسیاری از ایرانیان برای هدیه روز پدر یا حتی هدیه به همسر، اولین اولویت‌شان خرید ست کیف و کمربند است. ما در گل فروشی آنلاین گل‌بازار با توجه به این قضیه چندین ست کیف و کمربند زیبا به همراه جعبه‌ای شیک را تدارک دیده‌ایم. برای خرید هر یک از آن‌ها می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

ست چرم



6- خرید گل روز پدر

گل برای هر مناسبتی از بهترین گزینه‌ها جهت هدیه‌دادن است. گل‌ها بسیار متنوع هستند و از همین رو است که می‌توان برای مناسبت‌های مختلف روی آن‌ها حساب کرد. ما در گل فروشی آنلاین گل‌بازار به‌طور اختصاصی شرایط را برای خرید گل روز پدر فراهم کرده‌ایم. در حال حاضر دسته‌گل‌ها، باکس‌گل‌ها و محصولات مبتنی بر گل دیگری برای روز پدر قابل‌سفارش هستند.

برخی از دسته‌گل‌ها و باکس‌گل‌ها جهت خرید گل روز پدر را به همراه لینک محصول می‌توانید در زیر ببینید:


باکس گل پدر


چنان‌که قابل مشاهده است گل فروشی آنلاین گل بازار، دسته‌گل‌ها و جعبه‌گل‌های متعدد و متنوعی را برای خرید گل روز پدر تدارک دیده‌است تا شما این امکان را داشته باشید که با درنظرگرفتن سلیقه‌ی پدرتان یکی از آن‌ها را انتخاب  و برای او ارسال نمایید.

بهترین هدایای روز پدر | انواع مدل گل روز پدر

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found