چه گلی برای ترحیم مناسب‌تر است؟

چه گلی برای ترحیم مناسب‌تر است؟
۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰
چه گلی برای ترحیم مناسب‌تر است؟

چه گل‌هایی برای مراسم ترحیم مناسب‌تر است؟

 

برای مراسم‌های ترحیم و ختم، باید گل‌هایی مناسب آن‌ها مراسم‌ها سفارش داد. در این میان، دسته گل، سبد گل، تاج گل و حلقه گل از جمله گزینه‌هایی هستند که برای سفارش گل ترحیم به کار می‌آیند. به فراخور شرایطی که در آن هستیم (از جمله نسبت‌مان با خانواده‌ی مرحوم، هزینه‌ای که قرار است صرف خرید گل ترحیم کنیم، سلیقه‌ای که داریم و موارد دیگر) می‌توانیم روی به سفارش تاج گل ترحیم، دسته گل ترحیم، سبد گل ترحیم و ... آوریم. در ادامه ضمن معرفی چند گل برای مراسم ختم خواهیم دید که عمدتاً از چه گل‌هایی در دسته‌گل‌ها یا تاج‌گل‌های ختم و ترحیم استفاده می‌شود.

 

مراسم ترحیم

از چه گل‌هایی در دسته‌گل‌ها و تاج‌گل‌های ترحیم استفاده می‌شود؟

بسته به سلیقه‌ی گل‌فروش ممکن است از گل‌های مختلفی در دسته گل ترحیم یا تاج گل ترحیم استفاده شود، اما یک سری گل‌ها بسیار بیشتر از سایر گل‌ها در دسته‌گل‌ها و تاج‌گل‌های ترحیم به‌کار برده می‌شوند. از جمله‌ی این گل‌ها باید به موارد زیر اشاره کنم:

1- لیلیوم

گل لیلیوم یا سوسن از پراستفاده‌ترین گل‌ها در دسته‌گل‌ها و تاج‌گل‌های ترحیم است. رنگِ سفید لیلیوم بیشتر استفاده می‌شود و نمادی از خلوص و پاکی روح است. این گل همچنین لوکس و زیباست و بودنش در دسته گل به آن جذابیت و ابهت می بخشد. سعی کنید به‌هنگام سفارش گل ترحیم یا سفارش تاج گل ترحیم دقت داشته باشید که حتماً از گل لیلیوم سفید یا جایگزین‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند در دسته گل ترحیم یا تاج گل ترحیم استفاده شده باشد.

 

2- رز سفید

رنگ سفید پای ثابت سبد گل ترحیم و سبد گل ترحیم ارزان است، از همین رو عمده‌ی گل‌هایی که در دسته‌گل‌ها یا تاج‌گل‌های ترحیم استفاده می‌شود به رنگ سفید یا نزدیک به سفید هستند. رز سفید یکی دیگر از گل‌های پراستفاده در گل مراسم ختم است. این گل نیز نمادی از پاکی روح و بخشش و کرامت است.

 

3- گلایل

احتمالاً می‌دانید که گلایل هم از آن گل‌های پراستفاده در تاج‌گل‌ها و دسته‌گل‌های ترحیم است. گلایل سفید پرکاربردترین نوع گلایل است و در ایران عمدتاً همین گل استفاده می‌شود. گلایل نمادی از صمیمیت، اخلاق و پاکی است و گزینه‌ای عالی برای تسلیت و مراسم‌های ترحیم محسوب می‌شود.

به‌نوعی می‌توان گفت که اکثر دسته‌گل‌ها و تاج‌گل‌های تسلیت و مراسم ترحیم حداقل از یکی از گل‌های بالا به‌عنوان گل اصلی برخوردار هستند، اما در کنار این گل‌ها چند گل دیگر هم قرار داده می‌شوند و ترکیب و نحوه‌ی چینشِ آن‌هاست که دسته‌گل یا تاج‌گلی زیبایی را حاصل می‌کند. گل‌هال آلسترومریا، آنتریوم، ژربرا، داوودی و میخک از جمله‌ی این گل‌ها هستند.

 

سفارش گل ترحیم | ارسال گل ترحیم

حال که به همراه یکدیگر دیدیم که عمدتاً در گل‌های مخصوص مراسم ختم از چه گل‌هایی استفاده می‌شود، نوبت به آن رسیده که به معرفی چند تا از بهترین محصولات گل‌بازار برای کسانی که به‌دنبال سفارش گل ترحیم یا ارسال گل ترحیم یا سفارش تاج گل ترحیم هستند بپردازیم. عزیزانی که در پی خرید سبد گل ترحیم ارزان هستند می‌توانند از محصولات گل‌بازار استفاده کنند. برخی از محصولات گل بازار برای سفارش گل ترحیم یا ارسال گل ترحیم به قرارِ زیر هستند:

1- باکس گل پرنیان

باکس گل پرنیان یا سبد گل پرنیان از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گل‌های فروشگاه اینترنتی گل بازار برای سفارش سبد گل ترحیم ارزان است.

باکس گل پرنیان از 9 شاخه گل رز هلندی سفید، 4 شاخه گل لیلیوم، 2 شاخه گل آنتریوم و چند شاخه ژیپسوفیلا برخوردار است. این گل‌های زیبا در باکسی با ارتفاع 18 سانتی‌متر و قطر 20 سانتی‌متر قرار دارند. خود باکس در برابر اشعه UV مقاوم است و چنان‌که در تصویر می‌بینید بسیار هم زیباست.

برای سفارش گل ترحیم یا سفارش تاج گل ترحیم و خصوصاً سفارش سبد گل ترحیم ارزان می‌توانید روی این محصول حساب کنید. در ضمن این محصول فقط برای تهران و کرج قابل‌ارسال است، اما در هر جای ایران و حتی خارج از ایران می‌توانید این محصول را سفارش دهید تا ارسال گل ترحیم خیلی سریع و در همان روزِ سفارش انجام شود. البته که امکان ارسال گل ترحیم در تاریخ مورد نظر شما نیز وجود دارد.

گل مناسب مراسم ترحیم

 

2- دسته گل ترحیم البرز

گاه دسته گل ترحیم می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به سبد گل ترحیم باشد. یکی از بهترین دسته‌گل‌های ترحیمِ گل‌فروشی آنلاین گل بازار دسته گل ترحیم البرز است. ترکیب رنگ سفید و سبز و مشکی همیشه زیبا از کار درآمده و این بار هم در دسته گل ترحیم البرز این اتفاق افتاده است. دسته گل ترحیم البرز به‌عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفارش گل ترحیم شامل گل‌های رز سفید هلندی در ربان‌ها و کاغذهای مشکی و سبز است و همانطور که در تصویر می‌بینید دسته‌گلی بسیار خاص و زیباست.

این دسته گل زیبا در سه سایز قابل‌سفارش است. یک سایز آن شامل 15 شاخه گل رز، یک سایز دیگر شامل 20 شاخه گل رز و سایز سوم برخوردار از 25 شاخه گل رز است. هر یک از این سایزها برای کسانی که به‌دنبال سفارش گل ترحیم یا ارسال گل ترحیم اند، قابل‌انتخاب هستند.

این دسته گل زیبا علاوه بر تهران و کرج، برای شهرهای دیگر از جمله اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و بسیاری شهرهای دیگرِ ایران قابل‌ارسال است. در هر کجا که باشید می‌توانید برای ارسال گل ترحیم روی این دسته‌گل زیبا حساب کنید.

سفارش گل برای مراسم ترحیم

 

3- سبد گل باغ بهشت

سبد گل بهشت باغ از دیگر محصولات گل‌بازار است و انتخابی عالی برای سفارش گل ترحیم یا سفارش سبد گل ترحیم است. این سبد گل شامل گل‌های رز سفید، لیلیوم سفید و گلایل سفید است. سه سایز مختلف دارد و تفاوت سایزها در تعداد گل‌هایی ست که در آن‌ها قرار دارند. به‌عنوان مثال سایز استاندارد شامل 6 شاخه رز سفید، 4 شاخه لیلیوم سفید و 8 شاخه گلایل سفید است، این در حالی است که سایز لوکس شامل 11 شاخه رز سفید، 8 شاخه لیلیوم سفید و 16 شاخه گلایل سفید است.

سبد گل باغ بهشت قیمت نسبتاً پایینی هم دارد و به‌نوعی می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای سفارش سبد گل ارزان معرفی کرد. این محصول افزون بر تهران و کرج برای سایر شهرهای ایران نیز قابل‎ارسال است.

مراسم ترحیم

 

4- سبد گل ترحیم

چهارمین محصول ما در فهرست گل‌های مراسم ختم، محصولی با نام «سبد گل ترحیم» است. این سبد گل شامل گل‌های گلایل و گل‌های فصل است که به‌شکلی بسیار زیبا تیم طراحی گل‌بازار آن‌ها را در کنار هم قرار داده است. این سبد گل زیبا نیز برای تمامی شهرهای ایران قابل‌ارسال است.

عزیزانی که قصد سفارش گل ترحیم یا سفارش تاج گل ترحیم یا ارسال گل ترحیم دارند به این نکته توجه داشته باشند که این گل 3 مدل دارد: استاندارد، زیبا و لوکس. تفاوت این مدل‌ها در تعداد گل‌ها و اندازه‌ی کلی سبد گل است.

 

مراسم ترحیم

چند نکته در مورد سفارش گل ترحیم از فروشگاه اینترنتی گل بازار

  • پس از سفارش گل ترحیم یا سفارش تاج گل ترحیم، گل‌ها در همان روز ارسال می‌شوند، مگر آن‌که تاریخ دیگری را مدنظر داشته باشید. در کل برای ارسال گل ترحیم در سر وقت اصلاً نباید دغدغه داشته باشید.
  • دغدغه و نگرانیِ دیگری که پس از سفارش گل ترحیم یا سفارش تاج گل ترحیم از فروشگاه اینترنتی گل بازار نباید داشته باشید، دغدغه در مورد تازگی گل‌هاست. گل‌بازار پس از سال‌ها تجربه‌ای که در زمینه‌ی ارسال گل ترحیم دارد، این اطمینان را به شما می‌دهد که انواع گل‌ها در تازه‌ترین حالت و با طراوتِ بسیار تحویل داده خواهند شد.
  • به‌هنگام سفارش گل ترحیم در گل بازار، می‌توانید پیامی را به‌صورت متنی بنویسید تا تیم طراحی گل‌بازار پیام شما را روی تاج گل یا سبد گل یا دسته‌گل قرار دهد.
  • همزمان با سفارش تاج گل ترحیم یا در کل سفارش گل ترحیم می‌توانید سایر محصولات گل‌بازار که برای مراسم‌های ختم و ترحیم مناسب اند – از جمله سینی خرمای مجلسی و سینی حلوای مجلسی – را نیز سفارش دهید تا همزمان با ارسال گل ترحیم آن‌ها هم ارسال شوند.  

 

در این مقاله از انواع گل‌های مناسب برای مراسم ختم و ترحیم صحبت کرده و آنها را مورد بررسی قرار دادیم در ادامه از گل فروشی آنلاین گل بازار به عنوان یک آنلاین شاپ در حوزه ی گل و گیاه یاد کردیم که امکان ثبت سفارش از سراسر جهان را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found