انتخاب تاج گل مناسب برای مناسبت ها و مراسم های مختلف

انتخاب تاج گل مناسب برای مناسبت ها و مراسم های مختلف
۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰
انتخاب تاج گل مناسب برای مناسبت ها و مراسم های مختلف

گل به‌خودی‌خود نمادی از زیبایی است و از همین رو در مراسم‌های مختلف می‌توان آن را هدیه داد، اما تاج گل یا حلقه گل علاوه بر آن‌که در جزئیات از زیبایی‌های گل برخوردار است، در کلیات شکل‌وشمایلی زیباتر از انواع دسته گل دارد. تاج گل عموماً باشکوه و پرابهت است و به همین دلیل است که افراد برای مراسم‌های مختلف نه سبد گل یا دسته گل بلکه به خرید تاج گل یا سفارش تاج گل روی می‌آورند. تاج‌گل‌ها اندازه‌های مختلفی دارند. رنگ‌های‌شان متنوع است و در آن‌ها از انواع گل‌ها استفاده می‌شود. اندازه‌ی تاج گل، نوع گل‌هایی که در آن استفاده شده و رنگ‌ گل‌ها در کاربرد تاج گل تأثیر دارند. به‌عنوان مثال، تاج گل‌هایی که از گل‌هایی با رنگ‌های شاد در آن‌ها استفاده شده مخصوص هدیه‌دادن در مراسم‌های عروسی، سالگرد ازدواج و کلاً مراسم‌های شاد هستند و درعوض تاج گل‌هایی که عموماً از گل‌هایی با رنگ سفید در آن‌ها استفاده شده برای هدیه‌دادن در مراسم‌های ترحیم استفاده می‌شوند.

در ادامه برای کسانی که علاقه‌مند به خرید تاج گل یا سفارش تاج گل هستند و همچنین برای آن‌ها به‌دنبال ارسال تاج گل به ایران اند، به معرفی 4 مورد از بهترین و محبوب‌ترین تاج‌گل‌های فروشگاه اینترنتی گل بازار خواهیم پرداخت. هر یک از این تاج‌گل‌ها باتوجه به اندازه، نوع و رنگ گل‌هایی که دارند و همچنین با توجه به یک سری مورد جزئی دیگر می‌توانند در مراسم‌های ترحیم و عزا به‌عنوان هدیه استفاده شوند.

مراسم ترحیم

 

خرید تاج گل | سفارش تاج گل

1- تاج گل تابان

تاج گل یا حلقه گل تابان از زیباترین تاج‌گل‌های فروشگاه اینترنتی گل بازار است. آمار ما نشان از آن دارد که درصد قابل‌توجهی از کسانی که به‌دنبال خرید تاج گل یا سفارش تاج گل یا حتی ارسال تاج گل به ایران هستند این محصول زیبا را انتخاب کرده‌اند.

نکته‌ی مثبتی که در مورد تاج گل تابان وجود دارد این است که این محصول زیبا از آن تاج‌گل‌هایی است که هم می‌توان آن‌ها را برای مراسم‌های شاد همچون مراسم عروسی استفاده کرد و هم برای مراسم‌های ترحیم. چنان‌چه به‌دنبال خرید تاج گل یا سفارش تاج گل برای مراسم ترحیم هستید می‌توانید به‌هنگام سفارش تاج گل تعیین کنید که این تاج گل را برای مراسم ترحیم می‌خواهید تا تیم طراحی گل‌بازار از ربان مشکی و جزئیات دیگر برای تبدیل تاج گل به تاج‌گلی مناسب مراسم ترحیم استفاده کند.

امکان سفارش تاج گل تابان در سه سایز فراهم است: استاندارد، زیبا و لوکس. تفاوت این سه سایز در تعداد گل‌هایی‌ست که در آن‌ها به کار گرفته می‌شوند. در کل در این تاج گل از گل‌های رز، آلسترومریا، لیلیوم و داوودی استفاده شده است و همه به‌زیبایی در این تاج‌گل چیده شده‌اند.

در نظر داشته باشید که تاج گل تابان امکان ارسال به تهران، کرج، اصفهان، بابل، شیراز، مشهد و ساری را داراست. در ضمن می‌توانید به‌طور تقریبی تعیین کنید که تاج گل در چه ساعتی به آدرسی که می‌خواهید ارسال شود تا تیم گل‌بازار در همان ساعت تاج گل تابان را تحویل دهد.

 

 

مراسم ترحیم

 

2- تاج گل دو طبقه باشکوه

تاج‌گل‌های دوطبقه هیبت و شکوه بیشتری نسبت به حلقه‌گل و تاج‌گل‌های یک‌طبقه دارند. تاج گل دوطبقه باشکوه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تاج گل یا سفارش تاج گل برای مراسم‌های ترحیم است. این تاج‌گل اسفنج‌هایی در قسمت زیرین خود دارد که به‌واسطه‌ی آن اسفنج‌ها آب مورد نیاز گل‌ها تأمین می‌شود و به این ترتیب تاج‌گل برای مدتی طولانی می‌تواند تازه و با طراوت جلوه کند.

همچون تاج گل تابان، امکان سفارش تاج گل دو طبقه باشکوه در سه مدلِ استاندارد، زیبا و لوکس وجود دارد. البته گفتنی است که ارسال تاج گل باشکوه فقط برای شهرهای تهران و کرج امکان‌پذیر است. در ضمن می‌توانید موقع سفارش تاج گل باشکوه یا خرید تاج گل باشکوه، ساعت تقریبی تحویل را نیز انتخاب کنید تا درست در سر همان ساعت تاج گل تحویل داده شود.

نکته‌ی دیگر آن‌که عزیزانی که به‌دنبال ارسال تاج گل به ایران هستند می‌توانند از خارج از کشور این تاج گل 2 طبقه را سفارش دهند تا در زمان دلخواه‌شان به آدرسی که در نظر دارند، ارسال شود.

 

 

مراسم ترحیم

 

3- تاج گل سخاوتمندانه

تاج گل سخاوتمندانه هم از تاج‌گل‌های دوطبقه بوده و انتخابی عالی برای سفارش تاج گل یا خرید تاج گل برای مراسم ترحیم است. ترکیب گل‌های زیبای آنتریوم، لیلیوم اورینتال، مریم، آلسترومریا و ژربرا و چینش آن‌ها به بهترین شکل در کنار یکدیگر زیبایی چشم‌گیری به این تاج گل داده است.

این تاج گل زیبا در سه مدل قابل‎سفارش است: استاندارد، زیبا و لوکس. تفاوت این سه مدل در ارتفاع و تعداد گل‌های به‌کاررفته در آن‌هاست، اما در کل ارتفاع این تاج گل دو طبقه بین 2.5 تا 3 متر است. قطعاً اگر به‌دنبال خرید تاج گل برای مراسم ترحیم و سایر مراسم‌ها باشید، باید این تاج گل بسیار زیبا و باشکوه و با ابهت را در اولویت‌های نخست خود قرار دهید.

این تاج گل دوطبقه و پرهیبت فقط برای تهران و کرج قابل‌ارسال است. همچون تاج‌گل‌هایی که در بالا معرفی کردیم، برای این تاج گل نیز امکان ارسال در سر ساعت دلخواه شما وجود دارد. در ضمن ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند نیز می‌توانند برای ارسال تاج گل به ایران روی این تاج‌گل زیبا حساب کنند.

 

 

سفارش آنلاین گل برای مراسم ترحیم

 

4- حلقه گل یادگار

سلیقه‌ی برخی از افراد در هنگام سفارش تاج گل یا خرید تاج گل اقتضا می‌کند که حلقه گل را به‌جای تاج گل انتخاب کنند. حلقه گل یادگار از بهترین حلقه‌گل‌های گل‌فروشی اینترنتی گل بازار برای افراد علاقه‌مند به حلقه گل است. این حلقه‌گل از گل‌های زیبای رز، لیلیوم، ژربرا و داوودی تشکیل شده که خوشبختانه این گل‌ها با بهترین طراحی در کنار یکدیگر چیده شده‌اند. حلقه گل یادگار هم می‌تواند برای مراسم‌های سوگ و غم استفاده شود و هم قابلیت استفاده در مراسم‌های شاد را دارد. می‌توانید درهنگام سفارش تاج گل ذکر کنید که این تاج گل برای چه مراسمی است تا تیم طراحی گل‌بازار به فراخورِ آن مراسم این حلقه گل را تزئین کنند.

تلاشمان این است که حلقه گل یادگار و سایر تاج‌گل‌هایی که در این نوشتار به‌عنوان انتخاب‌هایی مناسب برای خرید تاج گل یا ارسال تاج گل به ایران معرفی شدند، در بازه ی زمانی که شما درنظر دارید به آدرس موردنظرتان ارسال شوند.

 

 

مراسم ترحیم

 

سخن پایانی

سفارش تاج گل یا خرید تاج گل به‌صورت اینترنتی از بهترین کارهایی‌ست که می‌توان پیش از رفتن به مراسم ترحیم کرد. در ساعات قبل از مراسم ترحیم می‌توان در وقت صرفه‌جویی کرد و بدون آن‌که دردسرهای خرید حضوری تاج گل را به جان خرید، خیلی ساده و صرفاً از طریق گوشی موبایل نسبت به سفارش آنلاین تاج گل اقدام کرد.

فروشگاه اینترنتی گل‌بازار آماده‌ی دریافت سفارش‌های شما برای خرید تاج گل است. همانطور که در بالا هم گفتیم، تاج‌گل‌ها در رأس ساعت دلخواه شما تحویل داده خواهند شد. همچنین ایرانیانی که در خارج از کشور در پی ارسال تاج گل به ایران هستند، می‌توانند از خدمات گل‌بازار در این زمینه استفاده کنند.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found