خرید گل برای قرار اول | 5 مدل گل برای اولین قرار عاشقانه

خرید گل برای قرار اول | 5 مدل گل برای اولین قرار عاشقانه
۲۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۰
خرید گل برای قرار اول | 5 مدل گل برای اولین قرار عاشقانه

خرید گل برای قرار اول | 5 مدل گل برای اولین قرار عاشقانه

 

هرچند که نباید تمامی داوری‌ها و قضاوت‌ها نسبت به طرف‌مقابل را در همان قرار اول انجام دهیم، اما درهرصورت و تحت هر شرایط دیدار اول یا قرار اول نقشی تعیین‌کننده در برداشتی که ما نسبت به طرف مقابل داریم و برداشتی که او نسبت به ما دارد ایفا می‌کند. این قضیه نشان می‌دهد که در قرار اول باید به نکات و موارد زیادی توجه داشته باشیم تا بتوانیم تصویری مطلوب از خود در ذهن طرف مقابل بر جای بگذاریم. یکی از بهترین کارها که می‌توان در این راستا انجام داد، خرید گل برای قرار اول است. اگر در قرار اول یک دسته گل یزبا در دست داشته باشیم، قطعاً شرایط را می‌توانیم به سود خود تغییر دهیم. گل یکی از بهترین هدایا برای قرار اول است و می‌توانید از طریق آن احساسات‌تان را به طرف مقابل‌تان در اولین قرار عاشقانه منتقل کنید. در ادامه به معرفی 5 مدل گل برای قرار اول پرداخته خواهد شد.

 

سفارش گل برای قرار اول

چند نکته در مورد قرار اول

بهتر است قبل از آن‌که به معرفی  بهترین انواع گل برای قرار اول بپردازیم، یک سری نکته‌ی کاربردی که رعایت‌شان می‌تواند در اولین قرار عاشقانه مفید باشد ذکر شوند از جمله:

  • دیر نکنید: وقت‌ناشناسی یکی از بدترین کارهایی‌ست که می‌توانید در اولین قرار عاشقانه انجام دهید. بهتر است اصلاً دیر نکنید و حتی زودتر در محل قرار حاضر شوید. دیر رسیدن به محل قرار متأسفانه گاهی عمدی انجام می‌شود تا افراد به طرف مقابل نشان دهند که خیلی هم برای دیدار شوق‌وذوق ندارند، اما در اغلب موارد دیررسیدن نه این پیام بلکه پیامِ بی‌ارزشی طرف مقابل را به او می‌رساند.
  • خسیس نباشید: خسیس‌نبودن یکی دیگر از نکات مهم برای اولین قرار است. خسیس‌نبودن فقط به این معنی نیست که باید در خرج‌کردن خسیس نباشید، بلکه به این معنی‌ست که علاوه بر خرج‌کردن، باید در صحبت‌کردن نیز خسیس نباشید. در صحبت‌های‌تان مدام بحث پول را وسط نکشید و اجازه دهید مسائل مالی به قرارها و دیدارهای بعدی موکول شود.
  • مصنوعی نباشید: بله، دلیلی ندارد که مدام نقش بازی کنید. نقاط مثبت‌تان را بزرگ‌تر از آن‌چه که هستند و نقاط منفی‌تان را کوچک‌تر از آن‌چه که هستند جلوه ندهید.
  • با موبایل بازی نکنید: درگیر شدن با گوشی می‌تواند ارسال‌کننده‌ی این پیام به طرف مقابل باشد که شما که در کنار من یا روبه‌روی من هستید، اهمیت‌تان کمتر از آن چیزی است که در حال حاضر در گوشی موبایل با آن درگیر هستم!
  • هدیه بخرید: هدیه‌دادن خصوصاً گل و باکس گل در اولین قرار چنان‌که در بالا هم اشاره شد از بهترین کارهایی‌ست که می‌توانید انجام دهید. یک باکس، سبد یا دسته گل زیبا و شیک اگر به‌هنگام ملاقات اول در دست داشته باشید و به طرف مقابل بدهید، می‌تواند تا حد زیادی به او نشان دهد که تابه‌چه‌اندازه برای او ارزش قائل هستید.

 

بهترین انواع گل برای قرار اول

حال که صحبتی مختصر در مورد نکاتی که بهتر است در قرار اول رعایت شوند داشتیم، نوبت به آن رسیده که به مبحث اصلی یعنی بهترین گل‌ها برای قرار اول بپردازیم:

1- دسته گل رویای رنگی

شما در قرار اول در ابتدای راه یک رابطه هستید و قرار است در آینده روزهایی شاد را تجربه کنید، چه بهتر که در همان ابتدا گل‌هایی که در دست می‌گیرید و آن‌ها را به طرف مقابل‌تان هدیه می‌دهید، تداعی‌کننده‌ی احساس شادی، سرزندگی و امید باشند و حس امیدواری برای روزهایی بهتر را یادآور شوند. دسته گل رؤیای رنگی دقیقاً چنین وضعیتی دارد. این دسته گل زیبا برخوردار از گل‌های میخک، داوودی و رز مینیاتوری‌ست. گل‌ها در رنگ‌هایی شاد انتخاب شده‌اند و به بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

این دسته گل سرزنده با رنگ‌های گرم و انرژی‌زا همین امروز برای شهرهای کرج و تهران قابل‎ارسال است.

 

دسته گل رویای رنگی

2- سبد گل نارشین

گلی که قرار است در اولین قرار عاشقانه به همراه داشته باشید، فارغ از هر ویژگی‌ای، در وهله‌ی اول باید قابلیت حمل آسانی داشته باشد. شما باید بتوانید این گل یا باکس‌گل را به‌سادگی حمل کنید و همین وضعیت برای طرف مقابل‌تان نیز وجود داشته باشد. سبد گل نارشین درست چنین وضعیتی دارد. این سبد بسیار سبک و کم‌حجم است و به‌سادگی حمل می‌شود.

سبد گل نارشین برخوردار از گل‌های میخک، قلم پور، آچیلا، رز قرمز مینیاتوری و آلسترومریا است. این گل‌ها با تراکم بالا و در باکسی زیبا قرار گرفته‌اند و کلیت محصول چنان زیبا شیک است که گزینه‌ای عالی برای قرارهای عاشقانه است. در زیر گل‌ها از اسفنج‌هایی مخصوص استفاده شده است. این اسفنج‌ها وظیفه‌ی آب‌رسانی به گل‌ها را بر عهده دارند و بنابراین در هر زمانی که سبد گل نارشین را هدیه دهید، می‌توانید مطمئن باشید که گل‌هایی که هدیه می‌دهید در شکل و فرمی تازه و با طراوت خواهند بود.

شما عزیزان می‌توانید برای سبد گل نارشین از لینک زیر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این سبد گل در سه مدل استاندارد، زیبا و لوکس قابل‎سفارش است. تفاوت این سه مدل در اندازه‌ی باکس و تعداد گل‌هایی‌ست که در باکس قرار دارند. شاید بهتر باشد مدل زیبا که همان سایز متوسط است را انتخاب کنید.

سبد گل نارشین

 

3- دسته گل ارغوان

دسته گل ارغوان نیز از آن محصولات گل بازار است که می‌توانند برای قرار اول مناسب باشند. این دسته گل زیبا شامل گل‌های رز هلندی لب ماتیکی، لیسینتوس و ژربرا است و همان‌طور که در تصویر می‌بینید چینش گل‌ها در کنار یکدیگر و سازگاری رنگ آن‌ها موجب شده که این دسته گل بتواند احساس سرزندگی و شادی را به طرف مقابل منتقل کند.

چنان‌چه به‌دنبال خرید گل برای قرار اول هستید می‌توانید این محصول را در اولویت قرار دهید.

 

باکس پلکسی

4- باکس رز سفید پلکسی

باکس از نوع پلکسی باکسی مدرن و زیبا برای نگهداری از انواع گل‌هاست. پلکسی را برای هدیه در مناسبت‌های مختلف به کار می‌گیرند و کاملاً هم گزینه‌ای مناسب است. باکس رز سفید پلکسی محصولی از فروشگاه اینترنتی گل بازار است و شامل شاخه‌های گل متعدد است که در باکسی پلکسی قرار می‌گیرند. خوشبختانه هم امکان انتخاب تعداد شاخه‌های رز فراهم است و هم می‌توانید رنگ گل‌های رز را خودتان انتخاب کنید. اگر رزهای سفید، قرمز و لب‌صورتی را انتخاب کنید، پلکسی رز شما در همان روز سفارش قابل‌ارسال است، اما اگر رز آبی یا رز زرد را بخواهید، باید به‌هنگام سفارش محصول در قسمت توضیحات بنویسید که خواهان رز آبی یا زرد هستید. ارسال رز آبی یا زرد معمولاً یک روز کاری بعد انجام می‌شود.

باکس رز پلکسی هم از گل‌های مناسب برای اولین قرار است. اگر این محصول با سلیقه‌تان سازگار است میتوانید همین حالا آن را از فروشگاه اینترنتی گل بازار سفارش دهید.

 

باکس پلکسی

5- دسته گل درسا

محصول پنجم به‌عنوان گل مناسب قرار اول شامل شاخه‌های گل رز و میخک است که با زیباترین شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. ترکیب رنگ گل‌های میخک و رز هلندی در این دسته گل بسیار زیبا از کار درآمده و بنابراین این دسته گل زیبا قطعاً از بهترین هدیه‌هایی‌ست که می‌توانید در قرار اول به همراه داشته باشید. گفتنی است که دسته گل درسا قابل‌ارسال به تهران و کرج است. هر زمان که این دسته گل زیبا را سفارش دهید، اگر بخواهید امکان ارسال دسته گل در همان روز فراهم است.

دسته گل درسا

 

 

 در این مقاله نکاتی راجع به اولین قرار بیان کرده و گل‌های مناسب برای قرار اول را مورد بررسی قرار دادیم. به یاد داشته باشید که همیشه اولین ها ماندگارند، اولین دیدار، اولین لبخند، اولین خاطره پس در خرید گل برای قرار اول با دقت عمل کنید.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found