خرید گل مناسبتی

خرید گل مناسبتی
۳ اکتبر ۲۰۲۰
خرید گل مناسبتی

هر آنچه باید درباره خرید گل مناسبتی بدانید

گل ابزاری عالی و ناب برای هدیه دادن است . چنانکه در نوشتار چرا گل هدیه دهیم هم گفتیم ، گل از معدود مواردی است که از طریق دو حس می تواند موجب لذت شود : حس بینایی و حس بویایی . گل هم بسیار خوش رایحه است و هم از جلوه ای دیدنی برخوردار است . از همین رو از دیرباز برای مناسبت های مختلف از گل به عنوان هدیه استفاده می کرده اند . هنوز هم در اغلب کشورهای جهان گل ابزاری عالی برای هدیه دادن در مناسبت های گوناگون است .


خرید گل مناسبتی


چه بخواهید برای قرار اول دست خالی نباشید ، چه به دنبال خرید هدیه برای روز پدر یا روز مادر باشید ، چه در پی خرید هدیه برای روز تولد و بسیاری مناسبت های دیگر باشید ، در هر صورت می توانید روی گل حساب کنید ؛ اما واقعیت این است که برای خرید گل مناسبتی باید یک سری نکات را رعایت کنید تا بتوانید به بهترین شکل گل هدیه دهید. این نکات در ادامه این نوشتار از مجله گل بازار خواهند آمد .

در ضمن برای خرید اینترنتی انواع گل ، دسته گل ، تاج گل ، حلقه گل و سایر محصولات مبتنی بر گل برای هر نوع مناسبتی می توانید از خدمات فروشگاه آنلاین گل بازار بهره ببرید .

 

نکات خرید گل مناسبتی

1- خرید گل تولد

سه نکته اساسی برای خرید گل تولد وجود دارند. نکته اول این که بهتر است نوع رابطه تان با فردی که تولدش است را در نظر بگیرید . اگر رابطه تان با او رابطه ای نزدیک و عاشقانه است قطعاً باید به دنبال دسته گل ها یا سبد گل هایی باشید که پیامی عاشقانه دارند . اگر رابطه تان صمیمی و عاشقانه نیست باید دسته گل یا سبد گلی که انتخاب می کنید فاقد پیام عاشقانه باشد و در عوض پیامی از مهر و خلوص و احترام داشته باشد.

نکته دوم این که بهتر است سن طرف مقابل را هم در نظر بگیرید. قطعاً گلی که باید برای یک شخص 18 ساله بگیرید متفاوت است از گلی که می تواند برای یک شخص بالای 40 سال مناسب باشد .

نکته سوم برای خرید گل مناسبتی تولد این است که باید رنگ گل ها شاد باشد و همچنین خود گل ها هم سمبلی از عمر طولانی و آینده نگری باشند.

جهت خرید گل تولد می توانید از خدمات فروشگاه آنلاین گل بازار بهره ببرید . در هر کجای ایران و خارج از ایران که هستید ، سفارش تان را در گل بازار ثبت کنید و منتظر ارسال سریع گل باشید .

 

2- خرید گل برای عیادت بیمار

بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند یا در خانه به سر می برند ، قطعاً اگر از شما هدیه دریافت کنند با روحیه بهتری با بیماری مبارزه خواهند کرد ، اما گل مناسبتی عیادت بیمار هم بهتر است یک سری ویژگی‌ها را داشته باشد . نخست آن که گل عیادت بیمار نباید معطر باشد. همچنین بهتر است گلی که برای بیمار می برید گلدان نداشته باشد ، از این رو می توان گفت که دسته گل و باکس گل از بهترین انتخاب ها برای خرید گل برای عیادت بیمار هستند . همچنین باید گل هایی را انتخاب کنید که رنگی شاد دارند و امید دهنده هستند .


خرید گل مناسبتی


 

3- خرید گل برای همسر

سعی کنید جهت خرید گل برای همسر سه نکته را عملی کنید:

نخست آن‌که به‌طور نامحسوس روزهای قبل از خرید گل از همسرتان بپرسید که به چه گل هایی علاقه دارد . این که در خرید گل برای همسر ، درست گل های مورد علاقه همسرتان را به او هدیه دهید او را بیشتر خوشحال خواهد کرد.


خرید گل مناسبتی


دوم آن که سعی کنید گلی که هدیه می دهید را بدون متن نگذارید . از طریق یک کارت پستال زیبا متنی عالی روی گل بنویسید .

سوم آن که گل را برای محل کار او ارسال نکنید. بهترین مکان برای ارسال گل برای همسر خود خانه است . چنانچه از فروشگاه اینترنتی گل بازار به صورت آنلاین سفارش گل را انجام دهید ، می توانید با وارد کردن آدرس منزل تان توقع ارسال سریع گل برای سورپرایز کردن همسرتان را داشته باشید .

 

4- خرید گل برای تشکر

یکی دیگر از انواع گل مناسبتی ، گل برای تشکر و قدردانی است . گلی که برای تشکر سفارش می دهید باید گلی با وقار باشد و در همان نگاه نخست پیام ناب شما برای تشکر را به مخاطب انتقال دهد . برای انتخاب گل قدردانی و سپاسگزاری بهتر است در وهله نخست ویژگی های کسی که قرار است از او قدردانی کنید را در نظر داشته باشید .


خرید گل مناسبتی


 سن ، سلیقه ، نوع رابطه با او و معیارهای دیگر در انتخاب گل تشکر دخیل هستند . اگر هم قرار است که کلاً از یک مؤسسه ، خانواده  و خلاصه یک گروه تشکر کنید سعی کنید گل هایی انتخاب کنید که نماد هایی از وقار ، احترام ، سپاسگزاری و موارد این قبیل اند . گل های داوودی ، میخک ، آفتابگردان ، آلسترومریا و زنبوری گزینه های مناسبی در این راستا هستند .

رز سفید و رز صورتی هم می توانند کاربردی باشند . در فروشگاه اینترنتی گل بازار ، انواع گل مناسب سپاسگزاری آماده سفارش هستند . کافی ست روی لینک خرید گل سپاسگزاری کلیک کنید و از میان ده ها دسته گل ، سبد گل و گلدان گل یک یا چند مورد را انتخاب کرده و سفارش دهید .

 

5- خرید گل برای سالگرد ازدواج

رز نمادی از عشق و محبت ناب است . چه پیش از ازدواج و چه پس از ازدواج برای انتقال عشق ناب تان می توانید از انواع رز استفاده کنید . ترکیب رز با میخک ، داوودی یا آلسترومریا بسیار زیبا از کار در می آید و می تواند گزینه ای عالی برای هدیه سالگرد ازدواج باشد . توجه داشته باشید که برای خرید گل رز جهت تبریک سالگرد ازدواج بهتر است اولویت را به رز قرمز بدهید ، چرا که از میان انواع گل رز ، این گل رز قرمز است که نماد عشق ناب به شمار می رود .

خوشبختانه از آن جا که رز پرکاربرد ترین گل از میان گل هاست ، انواع سبد گل ، گلدان گل ، باکس گل و دسته گل بر پایه گل رز وجود دارند . برای خرید انواع گل رز می توانید روی فروشگاه اینترنتی گل بازار حساب کنید .

 

6- خرید گل برای مراسم ترحیم

گل ابزاری منعطف است . هم می تواند برای شادترین مراسم ها استفاده شود و هم قابلیت استفاده در مراسم های غمناک از جمله مراسم ختم یا مراسم ترحیم را دارد . تاج گل ، سبد گل و حلقه گل سه انتخاب برای گل مناسبتی ترحیم هستند . گل های گلایل و لیلیوم هم معمولاً در گل های ترحیم وجود دارند . سعی کنید اگر انتخاب گل با خود شماست ، تاج گل یا حلقه گلی انتخاب کنید که عمده گل های استفاده شده در آن رنگ سفید هستند .


خرید گل مناسبتی


همچنین حتماً یک روبان مشکی یا توری مشکی هم به قسمت مناسبی از گل وصل کنید . در صورت سفارش اینترنتی در برخی فروشگاه ها ، امکان وارد کردن متن دلخواه برای الحاق کردن به تاج گل یا حلقه گل را دارید . سعی کنید حتماً متن دلخواه را وارد کنید .

انواع تاج گل ، سبد گل و حلقه گل مناسب مراسم ترحیم از طریق فروشگاه آنلاین گل بازار قابل سفارش هستند .

 

7- خرید گل روز پدر و روز مادر

گل فروش های حرفه ای ، نیک می دانند که در روز مادر و روز پدر افراد زیادی برای خرید گل اقدام می کنند ؛ از این رو در نزدیکی این روزها انواع محصولات مناسب برای روز پدر و روز مادر را طراحی و آماده سفارش می کنند . معمولاً از انواع گل رز ، میخک ، داوودی ، مریم و آلسترومریا برای طراحی گل مناسب روز پدر یا روز مادر استفاده می شود .


خرید گل مناسبتی


محصولی که برای روز پدر یا روز مادر طراحی می شود گل های آن باید نمادهایی از عشق ، محبت ، احترام ، شادی و طول عمر باشند . گل هایی که نام برده شدند هر یک نمادی از این موارد هستند .

در فروشگاه اینترنتی گل بازار ، محصولاتی بسیار متنوع برای روز مادر و روز پدر قابل سفارش هستند ؛ از دسته گل و گلدان گل گرفته تا سبد گل و باکس گل . سعی بر این بوده و هست که محصولات متنوع باشند تا تمامی افراد با سلیقه های گوناگون امکان سفارش آنلاین گل از فروشگاه اینترنتی گل بازار را داشته باشند . بخشی از محصولات گل بازار که می توانند انتخاب هایی مناسب برای خرید گل روز پدر یا روز مادر باشند به قرار زیر هستند:

دسته گل رز قرمز

سبد گل اورانوس

سبد گل رز قلبی

گلدان رز و مریم

گلدان گل آلسترومریا

گلدان آنتریوم

جعبه گل رز رمانتیک

سبد گل قاصدک

گلدان گل مهرو

دسته‌گل ویشکا

جعبه‌گل شگفت‌انگیز

باکس رز سفید پلکسی

 

خرید گل مناسبتی از فروشگاه اینترنتی گل بازار

جهت خرید گل مناسبتی برای مناسبت های مختلف می توانید از خدمات گل بازار استفاده کنید. خرید و سفارش آنلاین دسته گل ، باکس گل ، کالرباکس ، تاج گل ، سبد گل و گلدان گل ، ارسال گل به ایران و همچنین ارسال گل به خارج از کشور از جمله خدمات گل بازار برای عزیزان ساکن ایران و خارج از ایران هستند .


خرید گل مناسبتی


گل بازار به عنوان فروشگاهی بین المللی از آن جا که گل ها را در شهر مقصد آماده و ارسال می کند ، تازگی و طراوت گل های سفارشی را تضمین کرده و این اطمینان را به شما می دهد که گل ها در تازه ترین حالت به دست گیرنده خواهند رسید .

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found