سبد گل آرزو های رنگی

سبد گل آرزو های رنگی

سبد گل آرزو های رنگی

امتیاز:
80% of 100
قیمت عادی $‎66.19 قیمت ویژه $‎52.95
موجودی: موجود
امکان تحویل همین امروز

اگر قصد سفارش آنلاین سبد گل و یا سفارش گل را دارید گل فروشی آنلاین گل بازار به شما کمک می کند تا سفارش اینترنتی گل خود را به زیبا ترین شکل ممکن به دست عزیزانتان برسانید. گل بازار با سال ها تجربه در زمینه سفارش اینترنتی گل و ارسال گل، تازه ترین گل ها و با کیفیت ترین محصولات را به دست عزیزانتان می رساند.

بیائید تا شما را بیشتر با سفارش آنلاین سبد گل آرزوهای رنگی آشنا کنیم. این سبد گل زیبا شامل گل های زیبا و با طراوت لیسینتوس و داوودی بوده که با هنرمندی تیم گل آرایی گل بازار در سبدی مدور گونه و زیبا قرار می گیرد. گل های لیسینتوس از گل های بسیار پر طرفدار و محبوبی هستند که دارای طیف وسیعی از رنگ ها می باشند. برگ های لطیف و رنگارنگ گل های لیسینتوس، جلوه و زیبایی بسیار زیادی داشته و به راحتی هر چشمی را به خود خیره می کنند. گل های داوودی نیز دارای رنگبندی بسیار متنوعی می باشند که با عطر و بویی جادویی در کنار لیسینتوس سبد گل جذاب و با شکوهی را خلق می کنند. با سفارش گل آرزوهای رنگی شما سبد گل باشکوهی را به دست عزیزانتان می رسانید که تا مدت ها زینت بخش منزل و یا محل کارشان خواهد بود. نیازی به نگرانی درباره ی طول عمر گل ها و تداوم تازگی و شادابی گل های به کار رفته در سبد گل فوق نیست چرا که تیم گل آرایی گل فروشی آنلاین گل بازار، با قرار دادن اسفنج های مخصوصی در درون سبد، باعث آبرسانی به گل ها شده و گل ها در تمام مدتی که در درون سبد هستند از آب تغذیه می کنند. این اسفنج ها به گونه ای طراحی شده اند که از روی گل ها قابل مشاهده نبوده و از زیبایی گل ها کم نمیکنند. همان گونه که از اسم این سبد زیبا معلوم است شما با سفارش آنلاین سبد گل فوق، آرزوهای رنگارنگ و زیبایی را تقدیم کسانی که دوستشان دارید، می کنید. سفارش اینترنتی گل، زیبا ترین و مطمئن ترین روش برای ارسال گل به عزیزانتان است. با خرید اینترنتی گل شما می توانید عزیزانتان را به راحتی و از راه دور و نزدیک، سورپرایز کنید. این سبد گل زیبا مناسب برای جشن ها و مراسم شما می باشد. شما با سفارش آنلاین سبد گل می توانید هدیه ای زیبا برای روز تولد، روز ولنتاین و یا تبریک روز مادر و یا پدر برای عزیزانتان ارسال کنید. لحظه ای فکر کنید که شما با سفارش گل و سفارش اینترنتی گل، هدیه ای زیبا را به درب منزل عزیزانتان ارسال می کنید و باعث شادی و خوشحالی آن ها می شوید. با دیدن این سبد گل زیبا عزیزانتان محبت شما را در دل می ستایند و از عشق و علاقه ی شما احساس غرور و خوشحالی می کنند. گل فروشی اینترنتی گل بازار با سال ها تجربه در زمینه ی خرید گل و سفارش گل، بهترین تجربه ی خرید اینترنتی گل شما خواهد بود.

ابعاد سبد به همراه گل:
ارتفاع: 25 سانتی متر
عرض: 25 سانتی متر

سبد گل آرزوهای رنگی
با توجه به فصول و گل فروشی های گل بازار در شهرهای مختلف، تزئین گل ها و رنگ گل های تزئینی ممکن است با عکس کمی متفاوت باشد.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:سبد گل آرزو های رنگی
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
هزینه ارسال گل و هدیه چقدره؟
هزینه ارسال گل و یا هر هدیه شما، با توجه به مقصد و محل گیرنده متفاوت خواهد بود. شما در مرحله آخر بعد از وارد کردن کشور، شهر و آدرس گیرنده می توانید هزینه ارسال را مشاهده نمایید. گل بازار همواره در نظر دارد یک هزینه ارسال منصفانه برای ارسال گل ها و هدایای شما در نظر بگیرد.
می تونم همراه گل و هدیه ام متن یا پیام ارسال کنم؟
بله، شما می توانید در صفحه تسویه و به صورت کاملا رایگان، یک متن پیام برای گیرنده خود درج کنید. این متن به صورت چاپی و یا دست نویس در برخی شهرها، همراه گل و یا هدیه شما ارسال می گردد.
آیا امکان ارسال گل به صورت ناشناس وجود داره؟
بله، در قسمت پیام فیلدی به نام "از طرف" وجود دارد که شما می توانید آن را خالی بگذارید تا نامی از شما برای گیرنده ارسال نشود.
اگر الان گل سفارش بدم دقیقا کی میرسه؟
سفارش شما طبق بازه زمانی و تاریخ انتخاب شده شما تحویل می گردد. به علاوه برای اکثر محصولات امکان "ارسال برای همین امروز" وجود دارد. هم چنین شما می توانید با انتخاب گزینه ارسال فوری در صفحه تسویه، گل خود را در بازه زمانی کوتاه تری دریافت نمایید.
آیا گل ها شبیه به عکس سایت و با کیفیت ارسال میشه؟
گل آرایی یک هنر و کار دست است، لذا ممکن است هنگام طراحی مجدد هر محصول اختلافاتی با محصول اولیه وجود داشته باشد. اما گل بازار این اطمینان را به شما می دهد که گل هایی زیبا و با کیفیت عالی و همچنین با بیشترین شباهت به عکس سایت، برای عزیزان شما ارسال می‌شود.
قبل از ارسال گل می تونم عکس محصول رو ببینم؟
خیر، با توجه به حجم بالای سفارشات امکان ارسال عکس محصول قبل از ارسال وجود ندارد. اما گل بازار این اطمینان را به شما می دهد که گل ها مطابق با عکس محصول در سایت و با بیشترین شباهت ارسال خواهد شد. به علاوه شما می توانید گزینه "عکس از لحظه تحویل" در صفحه تسویه را انتخاب نمایید تا تصویر لحظه تحویل هدیه شما به عزیزان تان ثبت و برای شما ارسال گردد.
حساب ریالی ندارم امکان پرداخت از خارج از کشور به صورت ارزی وجود داره؟
بله، شما می توانید از طریق درگاه های امن PayPal و یا کردیت کارت، از خارج از کشور به ایران گل و هدیه ارسال کنید.
محصولات مرتبط