خرید و سفارش گل داوودی

مرتب سازی

مرتب سازی بر اساس

  1. امکان تحویل برای فردا
  2. امکان تحویل برای فردا
    -20%
    کالر باکس قرمز
    قیمت عادی $‎52.44 قیمت ویژه $‎41.95
  3. امکان تحویل برای فردا
  4. امکان تحویل برای فردا
    -20%
    گلدان گل آذین
    قیمت عادی $‎58.69 قیمت ویژه $‎46.95
  5. امکان تحویل برای فردا
  6. امکان تحویل برای فردا
  7. امکان تحویل برای فردا
  8. امکان تحویل برای فردا
  9. امکان تحویل برای فردا
  10. امکان تحویل برای فردا
  11. امکان تحویل برای فردا
  12. امکان تحویل برای فردا
  13. امکان تحویل برای فردا
  14. امکان تحویل برای فردا
  15. امکان تحویل برای فردا
  16. امکان تحویل برای فردا
  17. امکان تحویل برای فردا
    -20%
    باکس گل رز و لیلیوم ونوس
    قیمت عادی $‎124.94 قیمت ویژه $‎99.95
  18. امکان تحویل برای فردا
  19. امکان تحویل برای فردا
  20. امکان تحویل برای فردا
  21. امکان تحویل برای فردا
  22. امکان تحویل برای فردا
    -20%
    گلدان گل ژربرا و داودی آوین
    قیمت عادی $‎24.94 قیمت ویژه $‎19.95
  23. امکان تحویل برای فردا
  24. امکان تحویل برای فردا
Loading ...
نمایش محصولات بیشتر

۲۰ تا محصول از ۲۰۰ تا رو دیدین‌ :)

مرتب سازی

مرتب سازی بر اساس

خرید گل داوودی به صورت اینترنتی امروزه طرفداران خاص خود را دارد. با توجه به قیمت هر شاخه گل داوودی لذا دور از انتظار نیست که از این گل در اکثر دسته های گل استفاده شود زیرا تهیه آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. به نسبت سایر گل های طبیعی، گل داوودی دارای ماندگاری بالایی می باشد. لذا می توانید از آن برای تزئینات و یا دکور های موقت استفاده نمایید تا ظاهر بهتری را به نمایش بگذارد.

اگر قصد سفارش گل داوودی را داشته باشید، قطعا مشاهده می نمایید که این گل در انواع رنگ ها قابل خریداری می باشد. از جمله رنگ های پرطرفدار آن می توان به رنگ زرد، سفید و سبز اشاره کرد. امروزه بسیاری از افراد، گزینه ارسال گل داوودی را برای مراسم هایی چون ترحیم، شادباش، تبریک و مواردی از این قبیل انتخاب می نمایند. مشاهده شده است که خرید اینترنتی گل داوودی با توجه به قیمت خوب و اقتصادی آن بسیار زیاد است لذا می توان در انواع دسته های گل از آن بهره برد.

باکس گل داوودی

بسیاری از افراد که قصد خرید اینترنتی باکس های گل را دارند از گل داوودی استفاده می نمایند که نمای بهتری داشته باشد. این گل دارای رنگ های شاد چون بنفش و قرمز هم می باشد که می تواند نشان دهنده شادی و عشق باشد. در خرید آنلاین گل داوودی باید دقت نمود که شما با دو انتخاب روبرو هستید. گاها این مورد به صورت شاخه ای است که در هر شاخه نیز یک گل دیده می شود اما در برخی موارد نیز داوودی هایی مینیاتوری وجود دارند که به هر شاخه چند گل اما با سایز کوچکتر متصل می باشند.

دسته گل داوودی

اگر قصد سفارش گل در تهران به صورت دسته گل را دارید، حتما از گل های داوودی بهره ببرید، زیرا می توانند دسته گل شما را شاداب تر نشان دهند. معمولا باغبان ها بیان می دارند که این گل بیانگر این پیام است که گیرنده آن، بسیار مهم و دوست داشتنی است. برای سفارش گل در ساری به صورت اینترنتی نیازی نیست که حتما به گلفروشی ها به صورت حضوری مراجعه نمایید بلکه می توانید به صورت اینترنتی، فقط با چند کلیک هر گلی که مد نظرتان است را به راحتی سفارش دهید. در این سفارش ها، ثبت سفارش به صورت 24 ساعته می باشد لذا محدودیتی برای خریداران وجود ندارد. با توجه به طول عمر خوب این گیاه در اکثر سفارش گل در رشت، می توان چند شاخه گل داوودی را مشاهده نمود زیرا ضمن پر کردن دسته های گل، با رطوبت نیز به خوبی کنار می آید و باعث افزایش ماندگاری می شود.

سبد گل داوودی

بسیاری از افراد که اقدام به سفارش گل در تبریز یا سایر شهر ها به صورت سبد گل می نمایند، قطعا گل داوودی را نیز انتخاب می نمایند زیرا این گل ها دارای رنگ بندی های متنوعی بوده و با هر نوع سبد گلی سازگار می باشند. سبدهای گل برای مراسم رسمی انتخاب خوبی می باشند و استفاده از این گل ها در سبدها می تواند به زیبایی آنها بیفزاید. اگر قصد دارید تا اطرافیان خود را بک سبد گل خاص و زیبا خوشحال نمایید، تاثیر گل های داوودی را نادیده نگیرید.

گلدان گل داوودی

اگر مایل هستید تا همواره از زیبایی گل های داوودی استفاده نمایید و با آنها بخشی از محل زندگی خود را زیبا بیارایید، لازم است تا یک گلدان گل داوودی را در گوشه ای از منزل قرار دهید که در معرض نور مستقیم باشد و رطوبت خاک آن همواره تامین شود. با این گل های زیبا می توانید یک دکور ساده اما مدرن داشته باشید که با هر نوع سلیقه ای سازگار باشد. این گل ها در هر شرایطی می توانند زیبا و خوش عطر باشند لذا برای هر مراسمی می توانند از تاثیرات عالی آنها بهره مند گردید.