ویژه نوروز 🌼

مرتب سازی

مرتب سازی بر اساس

صفحه‌ی
  1. امکان تحویل همین امروز
  2. امکان تحویل همین امروز
    -21%
    هفت سین لوکس سنگی
    قیمت عادی $‎67.95 قیمت ویژه $‎53.95
  3. امکان تحویل همین امروز
    NEW
  4. امکان تحویل همین امروز
  5. امکان تحویل همین امروز
  6. امکان تحویل همین امروز
    NEW
  7. امکان تحویل همین امروز
  8. امکان تحویل همین امروز
  9. امکان تحویل همین امروز
  10. امکان تحویل همین امروز
    NEW
  11. امکان تحویل همین امروز
  12. امکان تحویل همین امروز
  13. امکان تحویل همین امروز
  14. امکان تحویل همین امروز
  15. امکان تحویل همین امروز
  16. امکان تحویل همین امروز
    NEW
  17. امکان تحویل همین امروز
  18. امکان تحویل همین امروز
  19. امکان تحویل همین امروز
  20. امکان تحویل برای فردا
  21. امکان تحویل همین امروز
  22. امکان تحویل همین امروز
    -20%
    باکس گل فریزیای السا
    قیمت عادی $‎78.69 قیمت ویژه $‎62.95
  23. امکان تحویل همین امروز
  24. امکان تحویل برای فردا
Loading ...
نمایش محصولات بیشتر

۲۰ تا محصول از ۲۰۰ تا رو دیدین‌ :)

مرتب سازی

مرتب سازی بر اساس

صفحه‌ی

خرید و ارسال هفت سین عید نوروز به ایران

هدیه دادن هفت سین برای تبریک عید نوروز، در ایران بسیار مرسوم است. ما در گل بازار انواعی از مدل های هفت سین را داریم که تلفیقی از سنت های هزاران ساله با تزییناتی مدرن و امروزی است. سفارش هفت سین برای عید نوروز از طریق گل بازار شامل مدل هایی است که المان های هفت سین مانند سرکه، سمنو، سکه، سیر، سیب، سنجد، سبز و... با گل های زیبا و خوشرنگ، درون سبد ها و باکس ها ترکیب شده است. شما می توانید با خرید اینترنتی هفت سین های زیبا و شیک برای عزیزان تان فرا رسیدن سال نو باستانی را به آنان تبریک بگویید.

انواع مدل گل برای تبریک عید نوروز

اگر به دنبال یک تبریک متفاوت عید نوروز به عزیزان تان هستید، می توانید با ارسال گل به ایران که با گل های نوروزی و گاها المان های سفره هفت سین تزیین شده، خانواده و عزیزان تان را در آستانه سال جدید سورپرایز کنید. ما در گل بازار انواعی از گل ها را برای شما آماده کرده ایم تا به راحتی در هر جای این کره خاکی که هستید، یک آغاز دل انگیز از سال جدید را برای خانواده و دوستان خود رقم بزنید.

باکس گل برای عید نوروز

خرید اینترنتی باکس گل برای عید نوروز و هدیه دادن آن یک مفهوم ارزشمند و زیبا دارد که موجب تقویت روابط بین فردی می شود و محبت و علاقه بین افراد را افزایش می دهد. یکی از مواردی که در اینگونه سفارش ها بسیار طرفدار دارد، باکس گل های نوروزی ماست. این مدل باکس ها از آنجایی ویژه نوروز هستند که در برخی از آن ها علاوه بر گل ها شامل المان ها و آیتم های سفره هفت سین هستند که به زیبایی در لابلای گل های زمستانی و یا بهاری چیده شده اند. این باکس گل های نوروزی چنان شیک و جذاب هستند که هدیه دادن آن می تواند پیام تبریک و شادی سال نو را به صورتی خاص به مخاطب تان منتقل کند.

دسته گل برای عید نوروز

انتخاب یک دسته گل شیک نیز در خرید آنلاین گل برای عید نوروز می توانند بسیار هیجان انگیز باشند. این دسته های گل می توانند روابط عاطفی بین افراد را تقویت کرده و روحیه اشخاص را کاملا  بهبود دهند. در انتخاب گل برای این دسته گل ها شما می توانید از انواع گل هایی بهره ببرید که نماد جاودانگی و نشاط هستند. اگر در پی یک تبریک و یا هدیه ساده برای سال نو هستید، سفارش دسته گل های زیبا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باید.

سبد گل برای عید نوروز

اگر قصد خرید گل برای تبریک نوروز از یک گل فروشی آنلاین را دارید، سبد گل های زیبا پر از سبزه و هفت سین می توانند بهترین انتخاب برای شما باشد. علاوه بر آن، شما می توانید انواع گل های رنگارنگ بهاری را در سبدهای چوبی دسته دار، پایه دار و ... به گونه ای جذاب را مشاهده نمایید که مسبب یک لبخند عمیق بر لب های عزیزان شما در هنگام فرا رسیدن سال نو شود.

سفارش عیدی و هدایا برای عید نوروز

علاوه بر گل ها و آیتم های سفره هفت سین، شما می توانید انواعی از هدایا، خصوصا خوراکی ها برای عیدی دادن به عزیزان تان را، در میان محصولات عید نوروز گل بازار بیابید. شما می توانید همراه با گل و یا هفت سینی که سفارش داده اید و یا حتی به تنهایی، هر کدام از هدایا را به تمام شهر های ایران ارسال کنید.

آجیل عید نوروز

یکی از مهم ترین خوراکی ها و حتی هدایای عید نوروز، خرید آجیل شب عید است. اگر قصد دارید یک بسته آجیل ترد و تازه را در بسته بندی مناسب به عنوان هدیه برای عزیزان تان ارسال کنید، گل بازار بسته های آجیل با وزن های متفاوتی دارد که می توانید به راحتی آن ها را برای عزیزان خود در سراسر ایران ارسال کنید.

شیرینی مخصوص عید نوروز

آیتم مهم دیگر، شیرینی های نوروزی است که همچون آجیل پایه ثابت پذیرایی از مهمانان عید است. شیرینی های آجیلی، شیرینی گردویی، شیرینی برنجی، شیرینی نخودی و... از انواع شیرینی های گل بازار است که به صورت نرم و تازه از بهترین قنادی ها، برای خوشحال کردن عزیزان شما مهیا شده است.

خرید سبزه عید نوروز

در آستانه فرا رسیدن سال نو ما به این فکر افتادیم تا با آماده کردن سبزه هایی مانند سبزه نارنج، سفره هفت شما برای عزیزان تان را آراسته تر کنیم. ما در همه هفت سین های خود یک عدد سبزه قرار داده ایم تا شما با ارسال هر کدام از هفت سین های ما، لحظات شادی را در آستانه فرا رسیدن سال نو برای عزیزان تان رقم بزنید.

گل عید نوروز چیست؟

گل ‌ها همواره نماد زیبایی، امید و شروعی نو در زندگی هستند. انتخاب گل ‌ها در این روزها به عنوان یک اقدام زیبا و معنوی مطرح است. گل ‌های بهاری با ظاهری زیبا و رایحه های دلنشین خود، جزئی از جشن ‌های نوروزی هستند. خرید گل‌ های زمستانی به عنوان هدیه یا تزئینی برای عید نوروز یک انتخاب زیبا و شایسته برای تبریک فرارسیدن سال نو است. در ادامه با چندین گل تابستانی

خرید گل سینره به عنوان یک گل نوروزی و بهاری

اگر به دنبال گلی برای عید هستید که نماد لذت و شادی باشد، گل ‌های سینره بدون شک انتخابی مناسب برای جشن نوروز هستند. این گل ها به دلیل زیبایی بی ‌نظیر و رنگ ‌های جذابشان، در سراسر جهان و به ویژه در ایران پرورش داده می ‌شوند. رنگ‌ های متنوعی از جمله بنفش، صورتی، سفید و آبی در این گل ‌ها وجود دارد. گل سینره به عنوان نماد دوستی و وفاداری شناخته می ‌شود، به همین دلیل در جشن سال نو ایرانی به عنوان هدیه محبوب به دوستان و خانواده داده می‌ شود. باور بر این است که خریدن این گل، پیوند های دوستی و عشق را تقویت می‌ کند.

خرید گل سنبل عید نوروز

این گل‌ ها به خاطر گل‌ های معطر و زیبای خود که در رنگ‌ های صورتی، بنفش، آبی، زرد و سفید وجود دارند، به عنوان یک گزینه عالی در مناسبت عید نوروز شناخته می ‌شوند. سنبل‌ ها نماد تولد دوباره، تجدید و شادی هستند و همچنین با نماد هایی از جمله عشق، زیبایی و صداقت همراه می ‌شوند، این ویژگی‌ ها آن ها را به یک هدیه منحصر به فرد برای عزیزان در این جشن تبدیل کرده است. سنبل یکی از اجزاء اصلی سفره هفت سین است، که این ویژگی نیز یکی از دلایلی است که گل سنبل را به عنوان یکی از بهترین گل‌ های عید نوروز تبدیل کرده است.

گل فریزیا

گل فریزیا، گلی زیبا و باشکوه است که از پیاز گل رشد می ‌کند و در عین حال حساسیت خاصی دارد. رنگ‌ های خیره‌ کننده و عطر خوب فریزیا، این گل را به یکی از محبوب ‌ترین گل‌ ها تبدیل کرده است که در ایام نوروز زیاد دیده می شود. عطر و بوی فروان با رنگ های پاستلی از سفید، بنفش، قرمز، صورتی، زرد و... این گل را به یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن تبدیل کرده است. ما نیز در گل بازار با ترکیب این گل در باکس ها و سبد ها همراه با المان های هفت سین تلاش کرده ایم تا این گل را در هدایای نوروزی شما بگنحانیم.

عیدی نوروز برای نو عروس ها

خرید گل برای عید نوروز یکی از سنت هایی است که برای ایرانیان بسیار اهمیت داشته و حتی یکی از ارکان اصلی سفره های هفت سین آن ها به حساب می آید. زیبایی نوروز، که یکی از مهم ترین و خاص ترین اتفاق ها برای تک تک افراد است، با خرید گل های رنگارنگ برای آن ها چندین برابر می شود. ارسال گل برای عید نوروز و برای دیگران، یک روش پسندیده ای است که به آن ها یادآوری نمایید که همواره به یادشان هستید و حضورشان برای شما مهم است. گل بازار از جمله فروشگاه های آنلاین است که این امکان را برای شما فراهم آورده تا با خرید انواع گل و هدیه برای عید نوروز، در جشن و شادی عزیزان تان شریک بوده و به آن ها این جشن باستانی را تبریک بگویید.