مینی کیک نوتلا تک نفره | گل بازار

مینی کیک نوتلا

مینی کیک نوتلا

$‎13.95
موجودی: موجود
امکان تحویل همین امروز
اطلاعات بیشتر
وزن حدودی: 500 گرم

سفارش آنلاین کیک یا خرید اینترنتی کیک از بهترین راه‌های سوپرایزکردن افرادی‌ست که دوست‌شان دارید. با خرید آنلاین کیک از گل بازار چه در مناسبت‌هایی همچون روز تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر یا پدر و چه بدون هیچ مناسبت و تنها به‌خاطر خوشحال‌کردن عزیزان‌تان نیازی به خروج از منزل نخواهید داشت و با خرید آنلاین کیک مطمئن خواهید بود که بهترین و باکیفیت‌ترین کیک را با ضمانت تازگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست فرد موردنظرتان می‌رسانید. اگر فرصت کافی برای رفتن به قنادی، خرید کیک و رساندن آن به دست عزیزتان را ندارید یا به هر علتی یک مناسبت خاص را فراموش کرده‌اید و درنتیجه برای سفارش کیک برای آن روز برنامه‌ریزی نکرده‌اید، اگر به‌دنبال سورپرایز کردن عزیزتان در روز تولدش هستید، می‌توانید از بین کیک‌های متنوع گل بازار که برای مناسب‌های مختلف طراحی شده‌اند، سفارش آنلاین کیک بدهید و بدین‌ترتیب عزیزان‌تان را با هدیه‌ای خوشمزه، تازه، زیبا و دوست‌داشتنی خوشحال و غافلگیر کنید. برای سوپرایزکردن کسانی که دوست‌شان داریم گزینه‌های زیادی وجود دارند، اما زمانی که موضوع هدیه‌گرفتن در میان باشد، کیک یکی از آخرین چیزهایی‌ست که به ذهن می‌رسند و به‌همین‌علت یک کیک تازه و خوشمزه می‌تواند بیش از هر هدیه‌ی دیگری غافلگیرکننده باشد. بدون شک طعم کیکی که به‌عنوان هدیه برای کسی که دوست‌اش دارید سفارش می‌دهید، درست مثل نیت شما برای خوشحال‌کردن او، هرگز از ذهن‌اش پاک نخواهد شد. خرید آنلاین کیک را تجربه کنید، پشیمان نخواهید شد!

مینی کیک نوتلا تک نفره
این مینی‌کیک خوشمزه با روکش نوتلا که یکی از پرطرف‌دارترین شکلات‌های فندقی در تمام جهان است تزئین شده. طراح خوش‌سلیقه‌ی کیک برای تزئین روی آن از توت‌فرنگی تازه، فندق و شکلات استفاده کرده که از نظر طعم و ظاهر کاملاً با نوتلا هماهنگ هستند. نوتلا از قدیمی‌ترین شکلات‌های فندقی در جهان است. این شکلات در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد و به‌تدیج تغییراتی در دستور آن شکل گرفت تا این‌که در سال 1963 توسط شرکت ایتالیایی فررو به‌صورت امروزی تولید شد. درحال‌حاضر مردم بیش از 75 کشور در جهان از این شکلات فندقی خوشمزه استفاده می‌کنند. اگر قبلاً نوتلا را امتحان کرده باشید خوب می‌دانید که کمتر کسی هست که از این طعم فوق‌العاده لذت نبرد و درنتیجه می‌توانید بدون نگرانی از این‌که فرد موردنظرتان طعم کیک را دوست نداشته باشد نسبت به سفارش آنلاین کیک، خرید آنلاین کیک یا خرید اینترنتی کیک نوتلا تک‌نفره اقدام کنید. مینی کیک نوتلا تک نفره یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفارش آنلاین کیک در تهران و کرج است، چرا که این کیک آماده‌ی ارسال از روز سفارش است و خیلی زود به‌دست فرد موردنظر شما خواهد رسید.

سفارش آنلاین کیک در تهران و کرج
با خرید اینترنتی کیک در تهران و کرج از  فروشگاه اینترنتی گل بازار ضمانت تازگی محصول را از سوی گل بازار خواهید داشت و می‌توانید با خاطر جمع از بابت کیفیت کیک آن را به عزیزان‌تان هدیه دهید. کارشناسان گل بازار تمامی کیک‌ها از جمله مینی کیک نوتلا تک نفره را از نظر مواد اولیه و کیفیت پخت کنترل می‌کنند و تنها درصورت اطمینان از کیفیت، آن را در فهرست کیک‌های آماده برای ارسال قرار می‌دهند. این کیک آماده‌ی ارسال از همین امروز از تهران و کرج است و شما در هر کجای ایران که باشید می‌توانید همین امروز آن را برای عزیزان‌تان در این دو شهر سفارش دهید. شما عزیزان همچنین می‌توانید هنگام ثبت سفارش آنلاین کیک محصولاتِ دیگر فروشگاه آنلاین گل بازار از جمله گل، شمع، ماگ، عکس از گیرنده و بادکنک را هم به فراخور آن مناسبت خاص و فردی که قرار است کیک را به او هدیه دهید انتخاب و ثبت کنید.

شرایط و ضوابط:
کیک به صورت تازه و پخت همان روز ارائه می گردد.
کیک قابل ارسال به تهران و کرج می باشد.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:مینی کیک نوتلا
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
هزینه ارسال کیک و خوراکی چقدره؟
هزینه ارسال کیک و یا هر خوراکی، با توجه به مقصد و محل گیرنده متفاوت خواهد بود. شما در مرحله آخر بعد از وارد کردن کشور، شهر و آدرس گیرنده می توانید هزینه ارسال را مشاهده نمایید. گل بازار همواره در نظر دارد یک هزینه ارسال منصفانه برای ارسال هدایای شما در نظر بگیرد.
آیا امکان نوشتن متن روی کیک وجود داره؟
خیر، از آنجایی که همه کیک ها دارای تزیینات مشخصی هستند، لذا امکان نوشتن متن روی کیک وجود ندارد. شما می توانید متن تبریک خود را در کادر متن پیام در صفحه تسویه بنویسید تا در یک پاکت و همراه با کیک برای گیرنده شما ارسال گردد.
آیا امکان خرید کیک برای امروز وجود داره؟
بله شما می توانید به صورت روزانه تمام کیک های گل بازار را تا قبل از ساعت 14 ثبت سفارش نمایید.
آیا کیک ها تازه و باکیفیت ارسال میشه؟
بله، کیک ها از بهترین قنادی ها در هر شهر ، که به صورت روزانه و تازه آماده می شود، تهیه و ارسال خواهد شد.
حساب ریالی ندارم امکان پرداخت از خارج از کشور به صورت ارزی وجود داره؟
بله، شما می توانید از طریق درگاه های امن PayPal و یا کردیت کارت، از خارج از کشور به ایران گل و هدیه ارسال کنید.
محصولات مرتبط
همراه این محصول خریداری شده