خرید توسط

🩺 ویژه‌ی روز پزشک

مرتب سازی

مرتب سازی بر اساس

صفحه‌ی
🩺 ویژه‌ی روز پزشک
  1. امکان تحویل همین امروز
  2. امکان تحویل همین امروز
  3. امکان تحویل همین امروز
  4. امکان تحویل همین امروز
  5. امکان تحویل برای فردا
  6. امکان تحویل همین امروز
  7. امکان تحویل همین امروز
  8. امکان تحویل همین امروز
  9. امکان تحویل همین امروز
  10. امکان تحویل همین امروز
  11. امکان تحویل همین امروز
  12. امکان تحویل همین امروز
  13. امکان تحویل برای فردا
  14. امکان تحویل همین امروز
  15. امکان تحویل برای فردا
  16. امکان تحویل همین امروز
  17. امکان تحویل همین امروز
  18. امکان تحویل برای فردا
  19. امکان تحویل همین امروز
  20. امکان تحویل برای فردا
    -20%
    گلدان گل رز و ارکیده آیدا
    قیمت عادی £‎56.79 قیمت ویژه £‎45.43
  21. امکان تحویل برای فردا
  22. امکان تحویل برای فردا
Loading ...
نمایش محصولات بیشتر

۲۰ تا محصول از ۲۰۰ تا رو دیدین‌ :)

مرتب سازی

مرتب سازی بر اساس

صفحه‌ی

شما برای تقدیر و تشکر از پزشک معتمد خود، چه ایده‌هایی را در سر پرورانده‌اید؟ تلاش بی بدیل، دلسوزانه و فداکارانه برخی از پزشکان برای نجات جان بیماران در زمان بیماری بسیار ستودنی و قابل قدردانی می‌باشد. در سراسر جهان روز خاصی را به عنوان روز پزشک معرفی نموده و روز پزشک را جشن می‌گیرند و در این روز خاص از پزشکان خود تقدیر و تشکر به عمل می آورند. در کشور ما نیز برای این افراد زحمتکش و دلسوز روز خاصی را در نظر گرفته و در آن روز از آنها تقدیر و تشکر می‌کنند. یک ایده‌ی ناب برای تقدیر و تشکر به یادماندنی، سفارش گل برای روز پزشک است. شاید انتخاب گل‌های جذاب و زیبا در این روز، بسیار سخت و پیچیده باشد؛ از این جهت شناخت انواع آنها و همچنین کاربرد و مزایای آنها، بسیار مفید خواهد بود.

باکس گل برای روز پزشک 

یکی از انواع گل‌های پرفروش، باکس گل‌ها هستند. با ورود باکس گل به بازار رقابتی، شاهد استقبال بی‌نظیر افراد از آنها بوده‌ایم. دیزاین گل‌ها به صورت باکس گل موجب می‌شود که افراد با جذابیت و زیبایی بیشتری پیام تشکر و قدردانی خود را به پزشکان برسانند. ترکیب خلاقانه گل‌ها در این باکس گل‌ها موجب می‌شود که نگاه خیره‌ کننده بسیاری از افراد را تجربه کنید. این باکس گل‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که افراد می توانند به راحتی آنها را حمل نموده و همچنین براحتی آن ها را نگهداری کنند. از جمله گزینه‌های مناسب برای ارسال گل برای روز پزشک می‌توان به انواع و اقسام باکس گل اشاره نمود. انواع طراحی گل جدید در این نوع گل آرایی ها و همچنین لاکچری تر بودن این مدل ها، کار شما را برای خرید آنلاین گل برای پزشک راحت تر کرده است.

دسته گل برای روز پزشک 

به نظر شما دسته گل جذاب و زیبا برای پزشک، باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟ یکی از مهمترین ویژگی‌های در این نوع از گل‌ها، آماده ‌سازی مناسب و ایده‌آل آنها در کمترین زمان است. از این جهت اگر به دنبال یک گل برای همین امروز هستید، دسته گل‌ها، ایده‌ی بسیار جذاب و پرطرفداری برای هدیه در روز پزشک خواهد بود. این گل‌ها به بهترین نحو و همچنین با کیفیت فوق العاده و جذابیت ظاهری بی‌نظیر، دسته بندی شده و با یک کاور و یا کاغذ تزئین می شوند.
به جرات می‌توان گفت این دسته گل ها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید گل برای روز پزشک به شمار می‌ روند. زیرا در کنار قیمت بسیار مناسب و جذابیت مثال زدنی، بهترین پیک برای ابراز قدردانی و تشکر به شمار می‌ روند. در این دسته‌ گل‌ها از ترکیب انواع گل‌های زیبا و لوکس از گل رز و ارکیده گرفته تا گل های عروس و داودی و...استفاده می شود تا بتوانید یک هدیه خاص و متفاوت را برای روز پزشک تقدیم نمایید.
اما از دیگر محصولات جدید ولاکچری گل بازار می توان به گل باکس های بسیار شیک و جذاب اشاره کرد. این محصولات شامل باکس های مخصوصی است که می تواند دسته گل های زیبا درون آن قرار می گیرد تا شما بتوانید آن را همچون یک جعبه کادو، به پزشک مد نظر خود هدیه بدهید.

سبد گل برای روز پزشک 

یکی دیگر از انواع دیزایین های جذاب، زیبا، خیره کننده و دلنشین، سبدهای گل برای روز پزشک است. شما با انتخاب سبدهای گل با دیزاین و چیدمان انواع گل‌ها، یک خاطره‌ی فراموش نشدنی و جذاب را برای مخاطب خود، رقم بزنید. به خاطر تنوع زیاد سبد گل ها در سایت گل بازار شما می توانید فقط با دیدن عکس گل برای روز پزشک و همچنین دیدن مشخصات آن، یک هدیه کاملا شایسته و مناسب مقام پزشک به آنان تقدیم نمایید. این تنوع به شما کمک می کند تا طیف گسترده ای از محصولات را برای خرید اینترنتی گل برای روز پزشک در اختیار داشته باشید تا در کمترین زمان بتوانید با یک سورپرایز شیک، عزیزان خود را خوشحال کنید.

گلدان گل برای روز پزشک 

اگر هیچکدام از محصولات بالا رضایت شما را به عنوان گل برای تبریک روز پزشک جلب نکرد، گزینه جذاب تری در میان محصولات ما وجود دارد. این محصولات گلدان های پر از گل های زیبا هستند که همواره می توانند هدیه خوبی برای ابراز حس قدردانی به دیگران باشند. گلدان های گل بازار شامل تنوع گسترده ای از گلدان های سنتی تا گلدان هایی با طراحی های مدرن است. با این توصیف می توان گفت هدیه دادن یک گلدان گل برای پزشک، می تواند رضایت شما مخاطب تان را از یک هدیه بسیار زیبا جلب کند.

گل برای دکتر 

خرید گل برای دکتر یکی از آن راه هایی است که می توانید به این قشر موثر و توانمند، بیان دارید که حضورشان تا چه حد برای کشور و شما با ارزش است. امروزه بسیاری از افراد برای اینکه از تلاش های پزشکان و کادر درمان تشکر نمایند با خرید آنلاین گل برای دکتر، نشان می دهند که قدردان تمام زحماتشان هستند. سفارش و ارسال گل برای دکتر ها یکی از بهترین گزینه ها به عنوان تشکر و یا هدیه دادن به این قشر مهم است. شما می توانید با انتخاب نوع گل و ثبت سفارش آن در وبسایت ما، به راحتی این هدیه را در منزل، محل کار و مطب دکتر خود تحویل دهید. در واقع شما با ارسال یک گل برای مطب دکتر، به او یادآور می شوید که در این مکان چه کار ارزشمندی انجام می دهد.