مینی کیک ماکارون تک نفره | گل بازار

مینی کیک ماکارون

مینی کیک ماکارون

$‎13.95
موجودی: موجود
امکان تحویل همین امروز
اطلاعات بیشتر
وزن حدودی: 500 گرم

سفارش اینترنتی کیک، سفارش آنلاین کیک در تهران و سفارش اینترنتی کیک در کرج از جمله خدمات ویژه‌ی گل‌بازار برای هرچه بهتر برگزارکردن جشن تولد و سایر مراسم‌هایی‌ست که به کیک نیاز دارند. خوشبختانه در گل بازار تنوع زیادی برای سفارش اینترنتی کیک یا سفارش آنلاین کیک وجود دارد. یکی از محصولات متنوع فروشگاه اینترنتی گل بازار مینی کیک ماکارون تک نفره است. این محصول هم ظاهری بسیار زیبا دارد و هم از طعمی خوش برخوردار است. نکته‌ی دیگری که پیرامون این کیک وجود دارد این است که بسیار خاص است و از آن می‌توان برای مراسم‌های خاص به بهترین شکل بهره گرفت.

سفارش اینترنتی کیک در کرج
مینی کیک ماکارون برای کسانی که خواهان سفارش اینترنتی کیک در کرج یا ارسال کیک به کرج هستند قابل ‎سفارش است. در هر جا که باشید می‌توانید این مینی‌کیک را از فروشگاه اینترنتی گل‌بازار برای ارسال کیک به کرج سفارش دهید. ارسال کیک در همان روز سفارش قابل‌ انجام است، مگر آن‌که تاریخ دیگری را مدنظر داشته باشید.

سفارش آنلاین کیک در تهران
مینی کیک ماکارون برای جای‌جای تهران نیز قابل ارسال است. در هر جای ایران و خارج از ایران که باشید می‌توانید از طریق همین صفحه این مینی‌کیک خوش‌طعم و خوش‌جلوه را سفارش دهید تا سفارش‎تان در همان روز سفارش برای آدرسی که مدنظر دارید ارسال شود.

تضمین تازگی کیک
فروشگاه اینترنتی گل بازار برای کسانی که قصد سفارش اینترنتی کیک یا سفارش آنلاین کیک را دارند ولی در مورد تازگی کیک تردید دارند، تضمین می‌کند که کیک‌ها در همان روزِ سفارش پخته می‌شوند و از این رو در تازه‌ترین حالت به دست گیرنده می‌رسند. ما در فروشگاه گل‌بازار دغدغه‌ی سفارش‌دهندگان در مورد تازگی و طراوت کیک را درک می‌کنیم و از همین رو بسیار روی این مورد حساس هستیم.

سفارش سایر سورپرایزها همراه با سفارش آنلاین کیک
برای مراسم تولد یا سایر مراسم‌ها می‌توانید علاوه بر سفارش آنلاین کیک در گل بازار،  سایر سورپرایزهایی که در همین صفحه می‌بینید از جمله بادکنک، باکس گل رز، شمع، بطری دراژه و کارت‌پستال را هم سفارش دهید.


شرایط و ضوابط:
کیک به صورت تازه و پخت همان روز ارائه می گردد.
کیک قابل ارسال به تهران و کرج می باشد.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:مینی کیک ماکارون
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
هزینه ارسال کیک و خوراکی چقدره؟
هزینه ارسال کیک و یا هر خوراکی، با توجه به مقصد و محل گیرنده متفاوت خواهد بود. شما در مرحله آخر بعد از وارد کردن کشور، شهر و آدرس گیرنده می توانید هزینه ارسال را مشاهده نمایید. گل بازار همواره در نظر دارد یک هزینه ارسال منصفانه برای ارسال هدایای شما در نظر بگیرد.
آیا امکان نوشتن متن روی کیک وجود داره؟
خیر، از آنجایی که همه کیک ها دارای تزیینات مشخصی هستند، لذا امکان نوشتن متن روی کیک وجود ندارد. شما می توانید متن تبریک خود را در کادر متن پیام در صفحه تسویه بنویسید تا در یک پاکت و همراه با کیک برای گیرنده شما ارسال گردد.
آیا امکان خرید کیک برای امروز وجود داره؟
بله شما می توانید به صورت روزانه تمام کیک های گل بازار را تا قبل از ساعت 14 ثبت سفارش نمایید.
آیا کیک ها تازه و باکیفیت ارسال میشه؟
بله، کیک ها از بهترین قنادی ها در هر شهر ، که به صورت روزانه و تازه آماده می شود، تهیه و ارسال خواهد شد.
حساب ریالی ندارم امکان پرداخت از خارج از کشور به صورت ارزی وجود داره؟
بله، شما می توانید از طریق درگاه های امن PayPal و یا کردیت کارت، از خارج از کشور به ایران گل و هدیه ارسال کنید.
محصولات مرتبط
همراه این محصول خریداری شده
گلدان گل رز دلانا
گلدان گل رز دلانا
امتیاز:
80%
$‎35.95
گل بامبو
گل بامبو
امتیاز:
100%
$‎39.95
دسته گل رز نباتی نور عشق
دسته گل رز نباتی نور عشق
امتیاز:
89%
قیمت عادی $‎18.69 قیمت ویژه $‎14.95
گلدان گل کمند
گلدان گل کمند
امتیاز:
100%
$‎35.95
دسته گل رز نباتی
دسته گل رز نباتی
امتیاز:
100%
$‎15.95