9راه برای طراحی و اجرای یک سوپرایز عاشقانه

9راه برای طراحی و اجرای یک سوپرایز عاشقانه
۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۰
9راه برای طراحی و اجرای یک سوپرایز عاشقانه

سوپرایز عاشقانه شما چیست؟

روابط عاطفی یکی از عناصر مهم در ایجاد حس خوشبختی می باشد، برای داشتن یک رابطه‌ی سالم و موفق تنها کافیست کمی خلاقیت داشته باشید. سفارش اینترنتی گل ، خرید باکس گل، خرید آنلاین هدیه و در صورت داشتن زمان بیشتر سفارش باکس گل و پکیج های عاشقانه مانند پکیج عاشقانه ی تولدت مبارک، یا پکیج عروسک و باکس شکلات که برای عزیز نازنین شما شخصی سازی شده معمولا اولین گزینه هایی است که به ذهن می رسد. طراحی یک جشن به یاد ماندنی با یک سرویس سفارش آنلاین گل و هدیه دیگر کار دشواری به نظر نمی رسد، ما مسیر مناسب برای طراحی و اجرای یک سورپرایز عاشقانه را به شما نشان می دهیم!

آیا می خواهید در ذهن آنکه دوستش می دارید هک شوید؟! پس مقاله ی زیر برای شما آماده گشته است!

جین وبستر می گوید« ما به اندازه ی خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داشته و به حس حضورشان وابسته می شویم، هر چه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد این علاقه و وابستگی نیز به همان اندازه بیشتر می شود پس باید برای هر کس را که او را بیشتر دوست داریم و می خواهیم بیشتر دوستمان بدارد، خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم در دلش ثبت شویم.»

برای ساختن یک خاطره ی به یاد ماندنی راه های فراوانی وجود دارد که ما در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

یک قرار عاشقانه!

یک قرار عاشقانه در یک رستوران شیک و لاکچری مانند رستوران گردان برج میلاد، vip شاندیز، نایب، هتل استقلال، یا تاج محل می تواند یک شب رمانتیک مشترک و به یاد ماندنی را در ذهن محبوبتان هک کند.


قرار عاشقانه در رستوران

خرید آنلاین بلیط کنسرت، تاتر، نمایش موزیکال و یا حتی سینما!

اگر پارتنر شما از موزیک، فیلم، فرهنگ و هنر لذت می برد و در این موضوع با یکدیگر هم سلیقه اید؛ خرید بلیط کنسرت، تاتر و هدیه هایی از این قبیل می تواند لحظات دل انگیز و لذت بخشی برایتان محیا کند. نشستن در فضای آرام سینما و دیدن فیلمی عاشقانه جذاب، رویایی و به یاد ماندنیست!

گل فروشی آنلاین گل بازار با ارائه ی بهترین کیفیت در تولید، ارائه و ارسال گل و هدایای سفارشی و ایجاد امکان سفارش اینترنتی گل، سفارش باکس گل، خرید باکس گل و ارسال آنلاین محصولات به سراسر دنیا همراهی همیشگی و دوستی همدل است که می تواند شما را در طراحی و اجرای سورپرایزهای جذاب یاری کند.


خرید آنلاین بلیط کنسرت

فرستادن یک دسته گل رز قرمز به محل کارش!

خرید باکس گل رز و یا سفارش اینترنتی گل رز قرمز و ارسال آن به منزل یا محل کار محبوبتان یک سورپرایز جذاب و لاکچری و غیر منتظره بوده و قطعا او را بسیار غافلگیر می کند. هدیه‌ی شما در مقابل دیدگان همکاران محبوبتان از طرف شما به او تقدیم شده و تا عصر روی میز او می ماند، او با هر بار نفس کشیدن عطر رز ، حس حضور شما را لمس و با هر بار دیدنش، شما را در کنار خود احساس می‌کند. به یاد داشته باشید، خاطراتی این چنین غیر منتظره، تاثیر گذارتر بوده و بهتر و بیشتر در ذهن مخاطب هک می‌شود.

یک هدیه ماجراجویانه!

بخشی از سورپرایز شما می‌تواند در رابطه با نحوه ی تقدیم کردن هدیه باشد. آیا پارتنر شما به ماجراجویی علاقه مند است؟ در این صورت حتما تحت تاثیر شیوه‌های ماجراجویانه‌ی دریافت هدیه قرار خواهد گرفت! طراحی یک مسیر چالش برانگیز کار سختی نبوده و خود به تنهایی قطعا از عهده ی آن برخواهید آمد.

حوزه‌ی تخصصی پارتنر شما چیست؟ به چه موضوعاتی علاقه‌مند بود و چه چیزهایی او را هیجان زده می‌کند؟ برای طراحی مسیری پر فراز و نشیب برای رسیدن به هدیه شما باید به سوالات بالا پاسخ دهید. برای یافتن پاسخ پرسش‌ها می‌توانید ژانرهای مورد علاقه ی او را در نظر بگیرید.

آیا او به فیلم های پلیسی و معمایی علاقه مند است؟از دیدن صحنه های اکشن لذت می برد؟ ترجیح می دهد وقت خود را با دیدن مجموعه های عاشقانه بگذراند؟

شما لازم است یک سناریو نوشته و یک نقشه ی راهنما شبیه به نقشه‌ی گنج تهیه کنید و از او بخواهید تک تک معما‌های طراحی شده را به ترتیب حل کند تا در نهایت به هدیه نهایی برسد. حتی می توانید مسیر را مرحله‌بندی کرده تا در هر مرحله به عنوان جایزه بخشی از هدیه را دریافت و در نهایت به هدیه اصلی برسد!

این چالش نه تنها برای محبوبتان جذاب خواهد بود بلکه برای شما هم یک تجربه‌ی هیجان انگیز به ارمغان می آورد!


سفارش آنلاین هدیه

یک توصیه: در صورتی که محبوب شما از سورپرایز چالش برانگیز شما استقبال کرد می توانید آن را دفعات بعد به شیوه های مختلف به کار بگیرید حتی از دوستان علاقه مند خود نیز کمک گرفته و پارنتر خود را در نهایت به محل برگزاری مراسمی برسانید که برای او تدارک دیده اید!

هدیه های خود را شخصی سازی کنید!

توجه داشته باشید، بیش از آنکه هزینه‌ی هدیه ای که تهیه می‌کنید، مهم باشد؛ خلاقانه بودن آن است که پر اهمیت بوده و نشانه‌ی توجه و ارزشی است که شما برای رابطه و شریک عاطفی خود قائلید! شما می‌توانید با یک شناخت نسبی از علایق و تمایلات معشوق و کمی نوآوری یک سورپرایز هیجان انگیز و عاشقانه را طراحی کنید که تا همیشه در ذهن او هک شود! هدیه‌های شخصی سازی شده به شدت خاص و پر ارزشند چرا که نشان دهنده‌ی این مهمند که شما از مدتی قبل برایشان وقت گذاشته و به طراحی آنها فکر کردید حتی احتمالا مجبور شده اید، سرچی در اینترنت کرده تا کمپانی های با خدمات متفاوت‌تر را برای طراحی و ساخت محصولی متمایز و منطبق با علایق محبوبتان یافته و سفارش بدهید!

سفارش یک باکس گل به همراه چاپ عکس محبوب دلبندتان بر روی ماگ، بالش عاشقانه، کارت تبریک، تی شرت، فرش، شاسی مگنت، پازل آهنربایی و....می‌تواند ایده‌ی مناسبی باشد. هر کس با دریافت هدیه‌ای مزین با تصویر خودش قطعا هیجان زده می‌شود.

اگر علاقه‌مند به استفاده از تصویر محبوب خود بر روی اشیا نیستید، مشکلی نیست و می توانید برای سهولت بیشتر از اسم آنها یا حتی حرف اول اسمشان استفاده کنید. خرید باکس گل یا سفارش اینترنتی گل در کنار سفارش طلا و جواهرات اختصاصی مانند گردن آویز و دستبند های طلا، نقره یا چرمی مزین به نام، حرف ابتدای اسم یا نماد ماه تولد می تواند در این حوزه، انتخاب مناسبی باشد. سفارش آنلاین دستبند نقره با پلاک اسم، خرید آنلاین گردنبند نقره با آویز اسم، ارسال اینترنتی دستبند چرم با اسم نقره و سفارش اینترنتی دستبند چرم باسمبل ماه تولد از از جمله خدماتی است که گل فروشی آنلاین گل بازارارائه می دهد!


سفارش آنلاین گل و هدیه

اگر محبوبتان به شیرینی جات علاقه مند می باشد، چاپ تصویر او روی کیک و یا تهیه شکلاتی در قالب نام او نیز قطعا برایش جذاب خواهد بود. انواع شیرین، کوکی و یا شکلات های شخصی سازی شده را می توانید تهیه کرده و در کنار هدیه اصلی و در غالب یک پکیج سورپرایز عاشقانه به محبوبتان هدیه کنید!

بلیط سفر، باشگاه انقلاب، ماساژ سوئدی!

هدیه حتما لازم نیست فیزیکی باشد البته داشتن یک هدیه ی زیبا و یا کیفیت در یک پکیج سورپرایز عاشقانه تصمیم عاقلانه‌ای است؛ ولی اگر زمان زیادی از عمر رابطه گذشته و طرف مقابل خود را به خوبی می‌شناسید، می‌توانید او را با یک بلیط سفر، عضویت یک ساله ی باشگاه انقلاب، دعوت به یک ماساژ سوئدی یا اسکراب شیر و عسل برای آخر هفته سورپرایز کنید.

سورپرایز توسط هدیه دادن یک قاب طراحی پرتره!

یک اثر هنری دست ساز معمولا پر طرفدارتر می‌باشد. می‌توانید یک طراح زبر دست یافته و تصویری زیبا از محبوب خود را به او بدهید تا برایتان طراحی کند. این کار اگر توسط خودتان انجام شود تاثیرگذار تر می‌باشد، البته درصورتی که علاقه و مهارتی در حوزه‌ی طراحی دارید! سفارش باکس گل در کنار یک پرتره ی زیبا از محبوتان هدیه ای عاشقانه است معطر به عطر مهر!


سفارش قاب پرتره

نشان بدهید که فراموش کرده اید و به این شکل او را غافلگیر کنید!

صبح روز تولد محبوبتان به او تبریک نگفته و طوری وانمود کنید که گویی تاریخ تولد او را بیاد ندارید. سپس با سفارش باکس گل به صورت آنلاین یا خرید اینترنتی یک پکیج عاشقانه شامل کیک تولد، باکس شکلات، دسته گل رز قرمز و یک ست دستبند و گردن آویز مزین به اسم محبوبتان و یا یک عطر خاص و متفاوت او را سورپرایز کنید!

شرکت‌های طراح پیکیج‌های عاشقانه معمولا این امکان را در سفارش‌های آنلاین فراهم می‌کنند که تاریخ و ساعت دریافت هدیه توسط مخاطب را در هنگام درج سفارش ثبت کنید تا هدیه در زمان و مکان مناسب به دست محبوبتان رسیده و او را هیجان زده سازد. البته به یاد داشته باشید که اگر با هم در یک خانه زندگی می‌کنید، حتما او برای باز کردن در و تحویل پکیج عاشقانه داوطلب شود و اگر دور از یکدیگر هستید؛ حتما شماره ی درستی از او را در فرم ثبت سفارش یادداشت کنید تا سفیران مهر بتوانند با او ارتباط برقرار کرده و از حضورش مطمئن گردند!

میتوانید از دوستان مشترک خود نیز کمک بگیرید! با کمک یکی از دوستان محبوب نازنین خود را در خارج از خانه سرگرم کرده و با استفاده از دیگر دوستان فضای خانه را برای یک سورپرایز هیجان انگیز آماده کنید!

در یک شهر دیگر تولد بگیرید.

می‌توانید به محبوب خود بگویید که به مناسبت تولد او تصمیم دارید برای یک مسافرت کوتاه ساده و دو نفره به شمال بروید و ترتیبی دهید تا پکیج سورپرایز عاشقانه شامل کیک،شمع، بادکنک و کارت پستالی حاوی یک غزل عاشقانه در یکی از شهر‌های کوچک شمال به دست محبوبتان برسد. سفیران بعضی شرکت‌های آنلاین، مانند گل فروشی آنلاین گل بازار این شرایط را برای شما فراهم می‌کنند که به سادگی در هر جا و هر مکان با سفارش اینترنتی گل، هدیه، کیک و... عزیزان خود را خوشحال کنید! شما با سفارش یک باکس گل زیبا از یک گل فروشی آنلاین و ارسال آن به سمت شهرستان مورد نظرتان، می‌توانید معشوق خود را در یک محیط غیر عادی و متفاوت سورپرایز کنید.

حتی امکان رزرو یک میز شام عاشقانه از قبل هم وجود دارد، رستوران زاینده رود، قیطران و باغ جزیره رستوران های لوکس و زیبایی هستند که می توانند یک شب رمانتیک و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورند.

تصور کنید از صبح در کنار محبوب خود در شیراز به گشت و گذار پرداخته اید در نهایت شب را برای شام به رستوران زاینده رود رفته و با، کیک، گل و هدیه‌هایی که از قبل برای رستوران ارسال شده، معشوق خود را سورپرایز می کنید. بر نامه ریزی برای این سورپرایز عاشقانه ی هیجان انگیز تنها چند دقیقه طول می کشد و قبل از شروع سفر اتفاق افتاده! در واقع شما هیچ زمان، اننرژی و اضطرابی نخواهید داشت و همه ی برنامه ریزی، زمانبندی و هماهنگی ها به عهده ی شرکتیست که از سرویس دریافت می کنید!

گل فروشی آنلاین گل بازار از نمونه شرکت های فعال در حوزه ی ارسال گل و گیاه، هدیه، کیک، سفارش اینترنتی گل، شکلات، کارت تبریک و .......می باشد!سفارش آنلاین گل، سفارش باکس گل، خرید باکس گل ، خرید اینترنتی کیک و هدیه و ارسال آنلاین باکس گل و شکلات به ایران و سراسر دنیا تنها بخشی از خدمات این شرکت بزرگ و بین المللی می‌باشد. گل فروشی آنلاین گل بازار به شما کمک می‌کند تا به جای هماهنگی و ثبت سفارش در چند شرکت مختلف با خدمات متفاوت تمام سرویس مد نظر خود برای طراحی و اجرای یک سورپرایز خاطره انگیز را تنها از یک جا سفارش دهید!صرفه جویی در وقت، هزینه، انرژی و از بین بردن نگرانی و استرس برای هماهنگی های لازم از دیگر مزایای استفاده از سایت گل فروشی آنلاین گل بازار است.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found