بهترین سایت های سفارش آنلاین گل

بهترین سایت های سفارش آنلاین گل
۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱
بهترین سایت های سفارش آنلاین گل

بهترین سایت های سفارش آنلاین گل برای ارسال هدیه  کدامند؟

اگر از علاقمندان به گل و گیاه هستید، احتمالا تجربه خرید حضوری یا اینترنتی گل و گیاه را داشته اید. ممکن است شرایطی برای شما پیش آید که به دلیل مشغله کاری نتوانید خرید حضوری گل را داشته باشید و از طرفی می خواهید عزیزانتان را در مناسبتی خاص خوشحال نمایید. در اینجاست که نقش خرید آنلاین گل از همیشه پر رنگ تر خواهد شد چرا که به کمک ما می آیند و با کم ترین هزینه بیشترین کیفیت را به ما اهدا می کنند.

آشنایی با سایت هایی که خدمات سفارش آنلاین گل را دارند، به شما کمک خواهد کرد تا با چند کلیک ساده به مقصود خود برسید. در بین سایت های سفارش آنلاین گل، شما می توانید گل ها و هدیه ها را با همدیگر مقایسه نمایید و بهترین خرید را انجام دهید. در میان سایت های سفارش آنلاین گل، برخی ارسال هدایا به سراسر ایران را نیز انجام می دهند و می توانند بهترین سورپرایز برای عزیزان شما را رقم بزنند. در ادامه این نوشتار از وبلاگ گل بازار، به بررسی بهترین سایت های سفارش آنلاین گل برای ارسال هدیه می پردازیم.

زاموفیلیا

سایت های ارسال سفارش گل

این روزها همزمان با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، ارسال و خرید کالاها به صورت آنلاین فراهم شده است. جای تعجب نیست که شما می توانید گل ها را برای عزیزانتان ارسال نمایید و دیگر نگران هدیه برای عزیزانتان نباشید. حتی شما می توانید این گل ها را برای عزیزانتان در خارج از ایران ارسال نمایید.

سایت هایی که شما می توانید گل را به صورت آنلاین خریداری نمایید بسیار زیاد هستند و هر روز بر تعداد این سایت ها افزوده می شود. اما با وجود تعداد زیاد سایت ها، خدمات آن ها و همچنین ارسال آن ها با محدودیت هایی روبرو است و انتخاب بهترین سایت گلفروشی که بتواند انتظارات و خواسته ها را برآورده کند، امری مهم و ضروری است. در این نوشتار ما برای شما به بررسی تعدادی از سایت های معتبر گلفروشی آنلاین پرداخته ایم.

سایت گل بازار ، سفارش آنلاین گل، کیک و هدیه

گل بازار شرکتی بین المللی است و همواره سعی کرده است که علاوه بر خدمات ارسال گل و هدایا به ایرانیان داخل کشور، به ارائه خدمات به ایرانیان خارج از ایران نیز فعال باشد. با استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی گل بازار می توانید در هر کجا و در هر زمان، هدایا برای عزیزانتان ارسال نمایید. گل بازار امکانی فراهم کرده که ایرانیان خارج از کشور نیز بتوانند برای عزیزانشان در داخل کشور ثبت سفارش داشته باشند.

تیم گل بازار متشکل از 50 گل فروشی در سراسر ایران و 95 گل فروشی در سراسر جهان، سعی کرده است سفیر پیام محبت و عشق شما به عزیزانتان باشد و گل هایی باطراوت را برای عزیزانتان ارسال نماید حتی اگر عزیزتان فرسخ ها از شما دور باشند.

شما با سفارش آنلاین گل، کیک و هدایا می توانید آن ها را شگفت زده و خوشحال نمایید. شما می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید و از هر لحاظ اطمینان داشته باشید که گل ها از تنوع کافی و زیبایی و تازگی برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی گل

عرضه کننده گل آپارتمانی

گل بازار برای شما عزیزانی که به دنبال خرید گل آپارتمانی هستید نیز پیشنهادهایی جذاب دارد. گل های آپارتمانی ارائه شده توسط گل بازار با بالاترین کیفیت و به دور از هر گونه آفت و سوختگی برگ ها هستند و توسط کارشناسانی زبده پرورش یافته اند. این کارشناسان سعی کرده اند که با دست چین کردن گل هایی باکیفیت، به شما زیبایی را هدیه بدهند. گل بازار حتی برای کسانی که به تازگی نگهداری از گل ها را شروع کرده اند پیشنهادهای ویژه ای دارد و سعی کرده به معرفی گیاهان ارائه شده بپردازد تا اطلاعاتتان در زمینه نگهداری گیاهان بیشتر شود.

ارسال گل به سراسر ایران

یکی از خدماتی که گروه گل بازار افتخار انجام آن را دارد ارسال گل به سراسر ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور است و شما می توانید سفارش آنلاین گل از آن داشته باشید. گل بازار سعی کرده است که با تمام توان عزیزانتان را در شهرهای دیگر خوشحال و شگفت زده نماید. اگر عزیزتان در شهر دیگری زندگی می کند، می توانید گل و یا هدیه برای وی ارسال نمایید. همچنین می توانید هدیه هایی دیگر از قبیل کیک، زیورآلات و عطر را در کنار این گل زیبا برای محبوبتان ارسال نمایید. گروه گل بازار با پشتیبانی قوی و با هدف تضمین کیفیت سعی کرده است شما را در خوشحال کردن عزیزانتان یاری نماید تا بتوانید عزیزانتان را در هر کجا سورپرایز نمایید.

خرید اینترنتی گل و هدیه

ارسال کیک

در کنار گلی که برای عزیزتان ارسال می نمایید سفارش آنلاین کیک هم می تواند زیبایی هدیه شما را دو چندان نماید. گل بازار تضمین می دهد که مواد استفاده شده کیک های موجود، تازه و از مواد مرغوب تهیه شده اند. کیک های موجود در گل بازار دارای قیمتی مناسب و متناسب با هر سلیقه ای است. شما می توانید سفارش آنلاین کیک برای شهرهای دیگر نیز داشته باشید و کام عزیزانتان را شیرین نمایید. شایان ذکر است که شما می توانید سفارش کیک را جداگانه و به تنهایی نیز ثبت نمایید. اگر عزیزتان در خارج از ایران زندگی می کند، این مژده را به شما می دهیم که شما می توانید برای عزیزتان کیکی متناسب سفارش دهید.

سفارش آنلاین کیک

ارسال هدیه

گل بازار علاوه بر سفارش آنلاین گل و کیک، امکان سفارش هدایا را نیز درنظر گرفته است. همچنین شما می توانید از سفارش آنلاین هدایا برای تکمیل سورپرایزتان بهره ببرید. در وبسایت گل بازار، تنوع بالایی از هدایا در نظر گرفته شده که این هدایا متناسب با سلیقه و بودجه شما خواهد بود. برای راحتتر شدن فرآیند انتخاب هدیه، این هدایا به دسته بندی های کلی تقسیم شده اند که می توانید برای انتخاب هدایا از آن استفاده کنید. بخشی از این دسته بندی شامل ارسال هدیه برای خانم ها، ارسال هدیه برای آقایان و ارسال هدیه برای کودکان خواهد بود.

اگر عزیزتان در خارج از ایران زندگی می کند. شما می توانید هدیه ها را برای عزیزتان ارسال نمایید. گل بازار این هدیه را در زمان و مکان درج شده توسط شما، ارسال خواهد کرد و شما می توانید عشق و محبت خود را برای وی ارسال نمایید و نشان دهید به یاد آنها هستید.

سایت وی ای پی شاپ

در سایت وی ای پی شاپ شما می توانید به ثبت سفارش آنلاین گل بپردازید. در این سایت، هدیه در کنار گل به فروش نمی رسد. خدمات سفارش و ارسال گل را می توانید به تعداد محدودی از شهرها، از جمله مشهد، شیراز، بندرعباس داشته باشید و خدمات ارسال گل به سراسر ایران را ندارد. اگر شما دوستانی در خارج از کشور دارید و می خواهید آن ها را با ارسال گل و هدیه سورپرایز نمایید نمی توانید از این سایت استفاده نمایید چرا که این سایت ارسالی برای خارج از کشور ندارد.

وب سایت فروش گل و هدیه

سایت گل ستان

یکی از سایت هایی که شما می توانید سفارش آنلاین گل داشته باشید، سایت گل ستان است. گل ها در سایت گل ستان برای شما دسته بندی شده اند و همچنین می توانید در کنار سفارش آنلاین گل، هدیه های محدودی را انتخاب کنید و گل ستان گل را به همراه این هدایا برای شما ارسال خواهد کرد. این سایت برای شهرهای غیر از تهران ارسالی نخواهد داشت و ارسال گل فقط در محدوده‌ شهری مشخصی (مناطق شهرداری ۱ الی ۱۴ تهران) می باشد. اگر در خارج از ایران زندگی می کنید شما می توانید با استفاده از این سایت، گل را برای عزیزانتان در ایران ارسال نمایید. اما سایت گل ستان ارسال گل برای خارج از ایران را ندارد.

ارسال گل به ایران

سایت فلوریا

سایت بعدی که قرار است برای شما معرفی کنیم سایت فلوریا می باشد که این سایت هم برای شما گل را به صورت آنلاین ارسال می نماید. دسته بندی سایت فلوریا نسبت به سایت گل ستان بیشتر است و دارای دسته بندی گل آپارتمانی، ماشین عروس، تاج و دسته گل عروس و هدیه هایی برای سالگرد ازدواجتان است. سایت فلوریا سعی کرده است که گل ها را برای کسانی که در تهران زندگی می کنند رایگان ارسال نمایند و ارسال گل برای شهرستان های تهران و البرز مشمول هزینه خواهد بود.

 همچنین شما می توانید فقط برای کسانی که در تهران و البرز زندگی می کنند گل ها را ارسال نمایید و برای عزیزانتان که در شهرستان زندگی می کنند امکان ارسال گل وجود نخواهد داشت.

سایت فلوریا برای کسانی که خارج از ایران زندگی می کنند، خدمات ارسال گل نخواهد داشت.

خرید گل و کیک تولد

سایت گلیتال

در این سایت شما می توانید گل را به صورت آنلاین خریداری نمایید. در این سایت امکان ارسال هدیه وجود ندارد.

زمان تحویل از ساعت 9 تا 23 خواهد بود. این سایت شرایطی را فراهم کرده است که در کنار گلی که شما ارسال می نمایید صدای خود را برای محبوبتان را ضبط نمایید و برای وی ارسال نمایید تا در هنگام دریافت گل پذیرای صدایتان باشد. ارسال برای خریدهای بالای 150 هزار تومن رایگان خواهد بود. در این سایت متاسفانه امکان ارسال گل برای شهرهای دیگر و همچنین برای خارج از کشور وجود ندارد.

زاموفیلیا

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found