بلک فرایدی 2019 یا جمعه سیاه

بلک فرایدی 2019 یا جمعه سیاه
۱۴ اکتبر ۲۰۱۸
بلک فرایدی 2019 یا جمعه سیاه

بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست و در ایران چه روزی است؟

بلک فرایدی یا جمعه سیاه بزرگترین حراجی سال است که در آخرین جمعه ماه نوامبر صورت گرفته و خریداران، متقاضیان و مشتریان در صف‌های طولانی، حتی از شب قبل در صف ها می خوابند تا بتوانند کالای مورد نظرشان را با تخفیف ویژه و قیمتی استثنایی خریداری نمایند. تاریخچه بلک فرایدی یا جمعه سیاه به سالهای دور و به کشور آمریکا بر می گردد. بلک فرایدی یا جمعه سیاه یک روز بعد از روز شکرگذاری در آمریکاست و در واقع آغازی برای خریدهای کریسمس و سال نو میلادی می باشد. جمعه سیاه و یا همان بلک فرایدی روز تعطیل نیست اما معمولا در این روز اکثر کارفرمایان به کارکنان خود مرخصی می دهند تا آنکه بتوانند در بزرگترین حراجی سال شرکت کنند و اجناس مورد نظرشان را با قیمتی خوب و استثنایی تهیه کنند. در سال های قبل بلک فرایدی یا جمعه سیاه تنها مختص کشور های بزرگ مانند آمریکا و سایر کشورهای بزرگ اروپایی و آسیایی بود اما این روز ها تب تند بلک فرایدی همه جای دنیا را فرا گرفته و شرکت های بزرگ و کوچک سعی می کنند محصولات خود را با قیمتی خوب و ویژه به مشتریانشان ارائه دهند.

جمعه سیاه

بلک فرایدی 2018 در ایران

در این راستا گسترده ترین و معتبرترین "فروشگاه اینترنتی گل گل بازار" نیز برای شرکت در این حراجی بزرگ سال، محصولات خود را با قیمتی استثنایی و باورنکردنی به مشتریان خود عرضه می دارد. در روز جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی شما قادر خواهید بود با "خرید آنلاین گل" و "سفارش آنلاین گل" عزیزانتان را در هر کجای دنیا شاد کنید و آنها را سورپرایز نمایید. فروشگاه اینترنتی گل بازار با گردآوری مجموعه ای عظیم از تازه ترین گل ها و با کیفیت ترین هدایا، بهترین و مناسب ترین گزینه برای خرید اینترنتی شماست. در روز بلک فرایدی به سایت گل فروشی آنلاین گل بازار آمده و از محصولات و هدایای بی نظیر ما دیدن فرمایید. اصل ترین ادکلن ها، ارزشمند ترین ست ها و نیم ست های طلا، ساخت طلا با حرف اسم بر روی دستبند و یا گردنبند، ماگ، کیک، بالشت های چاپی با طرح مورد نظر شما، قاب موبایل، گوشی تلفن، تبلت، دعوت به رستوران و هزاران هزار محصولات و هدایا را برای شما فراهم آورده ایم. شما می توانید با ثبت"خرید اینترنتی گل " خود در این روز از تخفیفات ارزشمند گل بازار بهره بگیرید.

جمعه سیاه

بلک فرایدی و فروش اینترنتی

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی تمایل افراد برای خرید اینترنتی بسیار زیاد شده است به گونه ای که دیگر مردم تمایلی به خرید حضوری در فروشگاه ها و یا مغازه ها را ندارند. بر طبق آمار 48 درصد از مردم آمریکا قبل از خرید از فروشگاه ابتدا آن محصول را در اینترنت سرچ می کنند تا شاید بتوانند آن را از سایت های اینترنتی با قیمت بهتری تهیه نمایند. بزرگترین شرکت اینترنتی دنیا آمازون بیشترین فروش را در روزهای بلک فرایدی انجام می دهند. فروشگاه اینترنتی گل بازار هم مانند سایر فروشگاه های معتبر اینترنتی تخفیفی ویژه برای"خرید گل" خرید گل و"سفارش گل"سفارش گل برای شما انجام می دهد. شما پس از خرید اینترنتی گل و یا محصول مورد نظرتان می توانید آن را به درب منزل عزیزانتان و یا محل کارشان بفرستید. عزیزانتان را با خرید اینترنتی گل و سفارش آنلاین گل از دور و نزدیک سورپرایز کنید.

جمعه سیاه

چه کالاهایی در بلک فرایدی بیشترین متقاضی را دارند

آمار نشان می دهد که بیشترین کالاهای فروخته شده در بلک فرایدی یا جمعه سیاه وسایل دیجیتالی، اسباب بازی، پوشاک و هدیه می باشد. چون جمعه سیاه نزدیک به کریسمس و هدایای سال نو کریسمس است افراد بیشتر به فکر تهیه هدایای خود در بزرگترین حراجی سال هستند. فروشگاه اینترنتی گل بازار نیز با گردآوری هدایا و محصولات دیجیتالی متنوع و گل بهترین گزینه برای خرید گل و هدیه در بلک فرایدی است. شما قادر خواهید بود خرید گل رز ، خرید جعبه گل ، سفارش باکس گل همچنین خرید گل ارزان و یا خرید گل لاکچری و لوکس خود را از "گل فروشی آنلاین گل بازار" انجام داده و محصولات خود را در هر تاریخی که مورد تظرتان است در هر محل، آدرس و مکانی که می خواهید تحویل بگیرید.

ارسال گل در جمعه سیاه

چگونه در بلک فرایدی 2018 یا جمعه سیاه 1397 خرید کنیم

برای خرید در روز بلک فرایدی سرعت عمل حرف اول را می زند. از آنجایی که تعداد محصولات تخفیف خورده محدود می باشد و با توجه به میل و رغبت افراد برای خرید ارزان، هر چه سرسعتر دست به کار شوید بهتر است. بهترین کار این است که ابتدا تصمیم بگیرید که قصد خرید چه محصولی را دارید سپس از شرکت های بزرگی که در بلک فرایدی شرکت کرده اند در اینترنت دیدن کنید و ارزانترین را انتخاب کنید. یک موضوع بسیار مهم هنگام خرید این است که تنها به دنبال ارزان بودن و مقایسه قیمت کالاها نباشید زیرا کیفیت نیز بسیار مهم است. سعی کنید شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی را انتخاب کنید که معتبر هستند و اجناس با کییفیت و مرغوبی را به شما تحویل می دهند. گل فروشی آنلاین گل بازار با گارانتی بازگشت کالا در مورد طلا و بعضی از کالاهای خود، معتبرترین و گسترده ترین فروشگاه اینترنتی گل می باشد که تنها به رضایت مشتریان خود می اندیشد. امسال با خرید اینترنتی گل و هدیه در روز بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه از سایت گل بازار، با سال ها تجربه در زمینه سفارش آنلاین گل و "ارسال گل به ایران" ارسال گل به ایران و سراسر جهان، در بزرگترین حراجی سال شرکت کرده و بهترین خرید آنلاین گل و هدیه خود را انجام دهید.

 

 

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found