اقدامات گل فروشی آنلاین گل بازار در دوران کرونا

اقدامات گل فروشی آنلاین گل بازار در دوران کرونا
۱۴ آوریل ۲۰۲۰
اقدامات گل فروشی آنلاین گل بازار در دوران کرونا


مقابله با ویروس کرونا2

ویروس کرونا ، بحرانی عظیم است که این روزها تمام جهان را در بر گرفته و روی شیوه‌ی زندگی تمام مردم دنیا تاثیر گذاشته است. کرونا چیست؟! علائم ویروس کرونا چیست؟! آمار رسمی مبتلایان ویروس کرونا به چه صورت است؟ این جملات در صدر تیتر روزنامه‌ها و خبر رسانی‌های آنلاین است. وشاید نگران‌کننده‌ترین سوال این باشد: تا کی باید در قرنطینه بمانیم و چه وقت اوضاع به روال سابق برمیگردد؟! گل فروشی آنلاین گل بازار نیز چون هر کسب و کار آنلاین دیگری در این شرایط، خود را موظف به خدمت رسانی بیشتر می‌داند. با توجه به شرایط جدید، خطرات و نگرانی‌هایی که در پی شیوع ویروس کرونا جهان را تهدید می‌کند؛ بر آن شدیم تا اطلاعاتی درباره‌ی تغییرات ایجاد شده در روند آماده‌سازی و تحویل سفارشات، همچنین اطلاعاتی درباره‌ی اقدامات انجام شده در جهت تسهیل روند بهبود شرایط در اختیار شما عزیزان همراه قرار دهیم.

ویروس کرونا حال و هوا و شرایط داخلی شرکت گل بازار را به طور کامل تغییر داده است.

روی میز تمام پرسنل یک اسپری الکل قرار گرفته تا پرسنل بتوانند در طول روز مداوم دستان خود رو ضد عفونی نموده و پاکیزه نگاه دارند،

قوانین جدیدی تنظیم و به مرحله‌ی اجرا رسیده که مطابق با این قوانین استفاده از ماسک و دستکش برای افراد گروه تحویل امری ضروریست!

باید حداکثر دقت در ضدعفونی کردن تمام محصولات قبل از تحویل صورت گیرد.


کرونا

گل فروشی آنلاین گل بازار در صدد است تا سریعترین، با کیفیت‌ترین و ایمن‌ترین خدمات را در این دوران به شما عزیزان همراه ارائه کند! باشد که با همیاری یکدیگر از این بحران تلخ، سخت و عظیم به سلامت عبور کنیم.

از دیگر اقدامات گل فروشی آنلاین گل بازر ارسال 50 شاخه رز سرخ موسوم به گل‌های مهربانی برای پرسنل 2 بیمارستان در یکی از شهرهای شمالیست که به علت شرایط سخت موجود این امکان را نداشتند تا شب سال نو را در کنار خانواده‌ی خود و در کنار سفره‌ی هفت سین جشن بگیرند. گل‌های مهربانی تحفه‌ی کوچکی بودند برای پرستاران شیفت مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا که این روزها به فرشتگان سلامت معروفند و در خط مقدم جبهه‌ی مبارزه علیه ویروس کرونا قرار دارند تا به آنها یاد آوری کنیم که چقدر بابت تلاشی که می‌کنند از آنها متشکریم. هدف گل فروشی آنلاین گل بازار این است تا این تلاش و دوری را تا جای ممکن بر ای این عزیزان آسان تر نماید.


فروشگاه اینترنتی گل

در نهایت یاد آوری می‌کنیم که برای رهایی از ویروس کرونا نیاز به یک پویش و حرکت جمعیست؛ ما در خانه می‌مانیم تا کرونا را از کشور عزیزمان بیرون کنیم.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found