گل فروشی در اصفهان

گل فروشی در اصفهان
۳ اکتبر ۲۰۱۸
گل فروشی در اصفهان

سرگذشت یک دانشجو در غربت:

دوستی را می شناسم که سالها قبل علی رغم میل خانواده اش، برای ادامه ی تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرد. اگر چه در مدت زمان کوتاهی توانست به موفقیت های تحصیلی و کاری چشمگیری دست پیدا کند اما همیشه تا اسم اصفهان را می شنید و یا خانواده ای را دور هم میدید اشک در چشمانش حلقه میزد. من نیز که از خانواده ی خود دور بودم و غم غربت را خوب با گوشت و پوست خود لمس کرده بودم بارها سعی کردم تا او را متقاعد کنم تا به دیدار خانواده اش برود یا با آنها تماس بگیرد، اما ترس از چگونگی برخورد آنها با او، وی را از این کار باز می داشت. چندین بار سعی کرده بود تا از سایر دوستانش در اصفهان بخواهد که برای مادر و خواهرش در روز تولدشان هدیه و گل بخرند و به دستشان برسانند، اما یا دوستانش کار داشتند و نمی توانستنند و یا گل یا هدیه ای که انتخاب می کردند باب میل او نبود. این وضعیت در روز مادر و یا روز پدر، شب عید و شب یلدا و یا سایر جشن ها و مراسم مختلف بدتر می شد به گونه ای که حتی خودش حاضر به شرکت در مهمانی ها و مراسم مختلف نبود و خاطره ی خانواده اش او را کاملا افسرده و درمانده کرده بود. هر موقع در فروشگاه های مختلف چیزی نظرش را جلب می کرد در دل آرزو می کرد حالا که وضع مالی خوبی پیدا کرده و کار می کند که ای کاش می توانست برای خواهر کوچکترش هم هدیه ای بفرستد و او را شاد کند.

سفارش گل در اصفهان


یک روز که مشغول نگاه کردن به صفحات اینستاگرام بودم متوجه ی پست یکی از دوستانم شدم که از انگلیس برای خانواده اش که در اصفهان زندگی می کرد گل و کیک فرستاده بود. تا اسم اصفهان و گل و کیک را در دست مادرش دیدم یاد هم کلاسی درمانده و غمگین خودم افتادم. با پرس و جو از دوستم متوجه شدم که او از طریق یک "گل فروشی آنلاین" گل فروشی آنلاین معتبر که کار "ارسال گل به ایران" ارسال گل به سراسر ایران را انجام میدهد توانست "ارسال گل به سراسر ایران" خرید آنلاین گل انجام دهد و بدون دردسر برای خانواده اش گل و کیک ارسال کند. به سرعت به وب سایت "گل بازار" گل بازار رفتم و مشغول دیدن آن شدم. کاملا درست بود یک "فروشگاه اینترنتی گل" فروشگاه اینترنتی گل که کیک و هدایا نیز ارسال می کرد. با بررسی بیشتر متوجه شدم که این گل فروشی آنلاین نه تنها خرید گل به اصفهان را مقدور ساخته بلکه برای تمامی شهر های ایران میتوان سفارش گل داد. بله با خرید اینترنتی گل به اصفهان دیگر دوستم می توانست به آرزوی خودش که شاد کردن خانواده اش بود دست یابد. وقتی ارسال گل به کیش را دیدم کاملا گیج شده بودم. نمی توانستم باور کنم که من از انگلیس قادر خواهم بود برای خانواده ی خودم که در کیش زندگی می کردند گل، کیک، عروسک و حتی طلا و هزاران هدیه ی دیگر بفرستم. به سرعت به جستجو پرداختم. با اندکی تفحص در صفحه ی فیسبوک و اینستاگرامشان و خواندن کامنت های رضایت بخش مردم متوجه شدم که فروشگاه اینترنتی ارسال گل معتبری است اما باز نمی توانستم باور کنم. نمی خواستم به دوستم زنگ بزنم و به او این نوید را بدهم که قادر خواهد بود برای مادرش به اصفهان گل بفرستد و بعد نشود. تصمیم خودم را گرفتم و به این فروشگاه اینترنتی گل که نامش گل بازار بود زنگ زدم. از شماره ی آنها که مربوط به یک شماره متعلق به انگلیس بود فهمیدم که در لندن شعبه دارند.

سفارش باکس رز

در اولین تماس فهمیدم که گل بازار یک گل فروشی آنلاین گل و هدیه می باشد که در کشور سوئد ثبت شده و ارسال گل به سراسر ایران و جهان را انجام میدهد. باورم نمی شد یک "فروشگاه اینترنتی گل" ایرانی-سوئدی که "ارسال گل به ایران" و سراسر جهان داشت. یعنی دوستم حالا می توانست گل به اصفهان ارسال کند؟ یعنی حالا او می توانست در شب عید و یا شب یلدا یا روز پدر و مادر و یا روز تولدشان "ارسال گل به اصفهان" ارسال گل به اصفهان را با هیچ دغدغه ای انجام دهد؟ و حتی از آن بهتر؛ کیک و هدیه هم میشود به اصفهان ارسال کرد. خدایا از شادی در پوست خودم نمی گنجیدم. نمی خواستم این خبر خوب را از پشت تلفن به او بگویم. باید او را می دیدم و شادی را در چشمانش موقعی که می فهمید دیگر فرستادن گل به اصفهان کار سختی نیست را می شنید، می دیدم. تمام راه تا منزلش را به این فکر می کردم که چقدر خوب است که کسانی به فکر ایجاد شرکتی افتاده اند که با آن بشود به ایران گل و هدیه ارسال است. چقدر خوب است که پدر و مادری که در ایران هستند و یا همسرانی که از یکدیگر دورند، بتوانند با ارسال گل به اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا و آسیا عزیزانشان را شاد کنند و روز تولدشان یا مراسمی خاص را با هم ولی دور از هم جشن بگیرند. خدایا، باور کردنی نبود. وقتی به دوستم رسیدم اولین جمله ای که به او گفتم این بود: حالا دیگر می توانی به اصفهان گل بفرستی بدون هیچ درد سری و تازه خودت هم گل ها را می بینی و انتخاب میکنی. سایت گل بازار خرید گل به اصفهان را به صورت آنلاین و اینترنتی برای تو انجام میده و با ارسال گل به در منزل، خانوادتو شاد میکنه. نمی تونم بگم که از شنیدنش چقدر خوشحال شد. بعد از چند بار خرید آنلاین گل از گل فروشی آنلاین گل بازار از طرف خودم و دوستم و وقتی دیدم ارسال گل به اصفهان و هم چنین ارسال گل به کیش رو چقدر با کیفیت و استادانه سر وقت به خانوادم تحویل دادند، تصمیم گرفتم تا به همه بگم که دیگه از حالا می تونید عزیزانتان را با ارسال گل به ایران شاد کنید. عزمم رو جزم کردم و شروع کردم به نوشتن:

سفارش باکس گل

خرید آنلاین گل و هدیه

آیا از خانواده تان دور هستید و می خواهید آنها را با ارسال گل و خرید کیک و یا هدیه شاد کنید؟ آیا در فکر خرید آنلاین گل هستید و می خواهید برای خانواده و یا عزیزی در اصفهان گل بفرستید؟ در هر شهری که زندگی می کنید با گل فروشی آنلاین گل بازار قادر خواهید بود مطمئن ترین " خرید اینترنتی گل" خرید اینترنتی گل خود را انجام دهید و به تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، یزد، زنجان، شهرکرد، مشهد، قزوین، رشت، ساری و همه جای ایران گل، کیک، طلا و هدیه بفرستید. خرید اینترنتی گل و ارسال گل به اصفهان امروزه از راه دور و نزدیک از طریق گل فروشی آنلاین گل بازار امکانپذیر است. در گذشته اگر می خواستید برای کسی گل ارسال کنید یا باید خودتان خرید گل را انجام می دادید و یا از کسی می خواستید که سفارش گل شما را انجام دهد. حالا اگر قصد خرید گل برای اصفهان را از راه دور داشتید که دیگر کاری غیر ممکن به نظر می آمد. ارسال گل به اصفهان و یا سایر شهر ها از شهری دیگر و یا از خارج از کشور بسیار سخت و همان طور که گفته شد کاری غیر ممکن بود. اما امروزه با پیشرفت علم و ارتباطات و شکل گیری فروشگاه اینترنتی گل شما قادر خواهید بود از راه دور و یا از همان شهر خودتان برای اطرافیان، عزیزان و دوستانتان گل ارسال کنید. یکی از معتبر ترین و گسترده ترین گل فروشی آنلاین در ایران، فروشگاه اینترنتی گل بازار است. این گل فروشی آنلاین با سال ها تجربه در زمینه خرید اینترنتی گل و ارسال گل به ایران و جهان، بهترین و تازه ترین گل ها را به دست شما و عزیزانتان می رساند. ارسال گل به اصفهان، خرید اینترنتی گل به اصفهان، گل به اصفهان بفرستیم، چگونه گل به اصفهان بفرستیم، خرید گل در اصفهان، "سفارش گل در اصفهان" سفارش گل در اصفهان ، ارسال گل به اصفهان، خرید اینترنتی گل در اصفهان، سفارش اینترنتی گل به اصفهان، خرید آنلاین گل به اصفهان، سفارش آنلاین گل به اصفهان

ارسال گل در اصفهان


وقتی این کلمات را می نوشتم اشک از چشمانم جاری بود و تنها به دوستم فکر می کردم که دیگر حالا غمگین نبود. او حالا می توانست هر روز و هر ساعت و هر موقع که دلش خواست با ارسال گل به اصفهان خانواده اش را شاد کند. دیشب با من تماس گرفت و گفت که دیگر خانواده اش از او غمگین نیستند و برای هفته ی دیگر به اصفهان می رود. از من پرسید برایت از ایران چه بیاورم و من با شیطنت خاصی گفتم که گل بازار با ارسال گل و هدیه به ایران و سراسر جهان هر چی خواستم رو برام ارسال کرده.

ورود به گل بازار

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found