راهنمای خرید انواع کادوی ارزان و لاکچری ولنتاین برای دختر و پسر

هدیه ولنتاین
۷ فوریهٔ ۲۰۲۳
راهنمای خرید انواع کادوی ارزان و لاکچری ولنتاین برای دختر و پسر

یکی از دغدغه هایی که در روز ولنتاین گریبانگیر اکثر افراد می شود خرید هدیه ولنتاین است. اینکه چگونه بتوانیم کسی را که دوستش داریم سوپرایز کنیم و این روز را تبدیل به یک روز فراموش نشدنی کنیم اهمیت فراوانی دارد. با ما در این مقاله همراه شوید تا شما را با همه چیز درباره ی تبریک روز ولنتاین و اینکه بهترین کادو ولنتاین چه چیز می تواند باشد تا ده ها ایده خلاقانه برای هدیه ولنتاین آشنا کنیم.

ولنتاین چیست و در چه تاریخی برگزار می شود؟

ولنتاین یکی از روز های مهم در تقویم تجاری جهان است چرا که در این روز افراد برای اثبات عاشق بودن خود و تبریک ولنتاین به عشق شان از هیچ چیزی دریغ نکرده و سعی می کنند زیباترین و قشنگترین هدیه ولنتاین را برای عزیزان شان خریداری کنند. اما در پشت جنبه تجاری این روز تاریخچه جالبی وجود دارد که به روم باستان می رسد. تاریخ ولنتاین چهاردهم ماه فوریه است. گفته شده اولین روز ولنتاین در سال ۴۹۶ میلادی بوده است. این روز نام خود را از قدیس (یا قدیسان) مشهوری گرفته است که داستان‌های گوناگونی در مورد او وجود دارد. ولنتاین روزی است که مردم علاقه و مهر خود را به فرد یا افراد دیگر با دادن کارت، گل، شکلات یا پیام‌هایی عاشقانه و مهر‌آمیز نشان می‌دهند.

کادوی ولنتاین

تاریخ روز ولنتاین

همانگونه که در بالای گفتیم تاریخ روز ولنتاین چهاردهم فوریه هر سال میلادی است که البته به تقویم شمسی و ایرانی هرسال این روز تغییر می کند اما به میلادی همواره ثابت بوده و همان چهاردهم فوریه هر سال است. در روز ولنتاین معمولا خانم ها در جستجوی خرید کادوی ولنتاین برای آقایان  و آقایان در جستجوی خرید کادوی ولنتاین برای دختر خانم ها هستند. بعضی ها در جستجوی خرید کادو ولنتاین شیک هستند و بعضی ها در جستجوی خرید کادو ولنتاین ارزان هستند! اما آنچه که ما سعی خواهیم کرد در این مقاله به آن بپردازیم تهیه انواع هدیه ولنتاین است از خرید دسته گل ولنتاین گرفته تا عروسک ولنتاین و شکلات ولنتاین تا خرید بهترین پک کادو ولنتاین.

ایده های کادوی ولنتاین پسرانه

تهیه کادوی ولنتاین مردانه در ابتدا کمی سخت به نظر می رسد. اینکه برای تبریک ولنتاین به همسر خود چه کادویی بخریم که هم میزان عشق و علاقه شما را به او نشان دهد و هم مورد استفاده باشد کار چندان آسانی نیست. رایج ترین کادو برای ولنتاین که اکثرا در کشورهای اروپایی بین عشاق رد و بدل می شود عروسک خرسی ولنتاین، گل ولنتاین و شکلات ولنتاین است. شما می توانید سایر هدایای مورد نظر خود مانند عطر و ادکلن، کراوات و ساعت را در غالب یک پک کادو ولنتاین پسرانه تقدیم به همسر یا دوست پسر خود کنید. شما می توانید یک باکس گل ولنتاین که معمولا حاوی گل های رز هستند خریداری کرده و در کنار آن یک عروسک خرس ولنتاین را به همراه یک شیشه عطر جذاب و خوشبو تقدیم عشق تان کنید. به طور کلی در هنگام تهیه هدیه ولنتاین پسر باید به این نکته توجه داشته باشید که آقایان عاشق هدایایی مانند ساعت، ادکلن و کراوات هستند. پس هنگام خرید کادوی ولنتاین برای مرد ها هرگز این هدایا را فراموش نکنید. یک جعبه گل زیبا در کنار یک شیشه عطر خوشبو می تواند یک هدیه ولنتاین مردانه مناسب باشد. در یک جعبه ولنتاین مردانه شما می توانید یک ساعت شیک یا یک عدد کراوات را در میان تعدادی شاخه گل رز قرار دهید و همرا با یک کارت تبریک ولنتاین که حاوی مکنونات قلبی شما به عشق تان است، تقدیم کنید.

کادوی پسرانه ولنتاین

خرید هدیه ولنتاین پسرانه

کادوی ولنتاین آقا

کادوی ولنتاین پسر

انتخاب کادوی ولنتاین برای دختر

به جرات می توان گفت که کادوی ولنتاین برای خانم ها یکی ازمهم ترین نشانه های عاشق بودن آقایان نسبت به آن هاست. دختر خانم ها عاشق هدیه گرفتن هستند و چه هدیه ای مهم تر از هدیه ولنتاین از سوی همسر و یا دوست پسرشان در روز ولنتاین می تواند باشد. در انتخاب هدیه ولنتاین دخترانه باید بسیار با سلیقه و نکته سنج بود چرا که خانم ها موجوداتی حساس هستند پس شما باید تمام سعی خود را هنگام خرید کادو ولنتاین برای دختر به کار بگیرید تا بتوانید او را به زیباترین شکل ممکن سوپرایز کنید. اگر در جستجوی خرید کادو ولنتاین ارزان برای دختر خانم ها هستید بدانید که گل رز قرمز ولنتاین به همراه عروسک خرسی ولنتاین بهترین و مناسب ترین هدیه است. حال اگر در کنار آن یک جعبه شکلات ولنتاین هم بگذارید که مراسم ولنتاین را کاملا به شیوه ی اروپایی آن برای عشق تان برگزار کرده اید. اما در ایران معمولا افراد در جستجوی خرید یک کادوی لاکچری برای ولنتاین هستند. بنابراین انتخاب یک پک هدیه ولنتاین زنانه شیک می تواند گزینه مناسبی باشد. برای داشتن یک ست هدیه ولنتاین اول ببینید همسر یا عشقتان به چه چیزی علاقه دارد. مثلا اکثر خانم ها عاشق لوازم آرایش، طلا، عطر و کیف هستند. پیشنهاد ما به شما این است که یک دسته گل ولنتاین خریداری کرده و در کنار آن هدیه مورد علاقه ی عشق تان را قرار دهید و با یک دنیا عشق و محبت تقدیم او کنید.

هدیه ولنتاین دخترانه

کادوی ولنتاین دختر

کادوی ولنتاین دخترانه

گل برای ولنتاین چی بخریم؟

روز ولنتاین روز عشق و عاشقی است و چه چیزی می تواند قشنگ تر و زیباتر از ابراز علاقه با تقدیم کردن گل به عشق مان باشد. در نظر داشته باشید که زبان گل ها زیباترین و احساسی ترین زبان ها برای بیان احساسات شما نسبت به عشق تان است پس در تهیه دسته گل ولنتاین دقت کنید و گل های مناسبی را برای این روز انتخاب کنید. گل رز قرمز ولنتاین معمولا بهترین گزینه برای خرید گل ولنتاین است. گل رز قرمز نماد عشق و علاقه است و شما می توانید با تقدیم رز قرمز به عشق تان به زیبا ترین روش به او بگویید که دوستش دارید. علاوه بر رز قرمز رز های صورتی نیز بسیار مناسب هستند. شما می توانید گل های رز صورتی، قرمز و لب ماتیکی را در یک باکس شیک و قشنگ قرار دهید و یک باکس گل ولنتاین زیبا و رویایی را خلق کنید. به خاطر داشته باشید که قرار دادن یک هدیه در کنار شاخه گل ها می تواند یک سوپرایز ولنتاین جذاب برای عشق تان باشد.

گل رز قرمز ولنتاین

پک و جعبه هدیه ولنتاین

همانطور که قبلا گفتیم ولنتاین برای عشاق روز مهمی است بنابراین اکثر افراد در جستجوی خرید یک پک کادوی ولنتاین هستند که بتوانند این روز را اساسی جشن بگیرند. در خرید همانگونه که پیشتر اشاره کردیم اگر میخواهید کادو ولنتاین برای پسر تهیه کنید او را با قرار دادن یک ساعت شیک، یک عینک دودی برند و یا یک کراوات به رنگ مورد علاقه اش در کنار چند شاخه رز می توانید سوپرایز کنید. اگر هم در فکر خرید بهترین کادو ولنتاین برای دختر خانم ها هستید که چه چیزی می تواند جذاب تر از یک پک که شامل گل، شکلات و عروسک باشد، وجود دارد. این هدایا را در کنار یک کیف زیبا و یا یک گردنبند طلا تقدیم عشق تان کنید. امروزه پک های آماده بسیار زیادی در بازار وجود دارند که با هنر خلاقانه هنرمندان گل آرا آماده شده و موجود می باشند. به طور کلی یک جعبه که در آن شاخه گل های رز در کنار عروسک و شکلات قرار داده شده باشد مناسب ترین هدیه ولنتاین است. شما می توانید این جعبه کادوی ولنتاین را با سایر هدایایی که مناسب عشق تان است ترکیب کرده و تقدیم کنید.

پک کادی ولنتاین

پک هدیه ولنتاین

پک هدیه ولنتاین پسر

پک کادوی ولنتاین دختر

خرید هدیه ارزان برای ولنتاین

اگر می خواهید ولنتاین خود را کمی اقتصادی تر برگزار کنید و در فکر خرید خرید هدیه ارزان برای ولنتاین هستید می توانید خودتان دست به کار شوید و زیباترین و اقتصادی ترین کادو ولنتاین را تهیه کنید. برای تهیه هدیه ولنتاین ارزان برای پسر ها ابتدا یک جعبه ی خالی از بازار تهیه کنید. ته جعبه مقداری پوشال به رنگ مشکی با قرمز بریزید. چند شاخه گل رز قرمز بخرید و آن را با توجه به ارتفاع جعبه ی خریداری شده از ساقه کوتاه کنید. برگ های اضافی و خراب گل را جدا کنید و گل ها را درون جعبه قرار دهید. یک ماک ساده از بازار بخرید و زیباترین عکس دو نفره ی خودتان را روی آن چاپ کنید و درون جعبه قرار دهید. به همین راحتی شما اقتصادی ترین و ارزان ترین هدیه ولنتاین را تهیه کرده اید. برای خرید هدیه ولنتاین ارزان برای دختر خانم ها نیز می توانید چند شاخه گل رز را به طریق گفته شده درون یک جعبه قرار دهید و به همراه یک عدد شکلات تقدیم عشقتان کنید. خانم ها عاشق شکلات هستند پس مطمئن باشید که او را خوشحال خواهید کرد.

کادوی ارزان ولنتاین

گل ولنتاین ارزان

انواع کادوی ارزان و لاکچری برای ولنتاین

پک کادوی گل، هدیه و شکلات ولنتاین

یکی از بهترین راه ها برای تبریک ولنتاین به معشوق تان تهیه یک پک است که در آن هم گل به کار رفته باشد، هم هدیه و شکلات. این پک ها دارای چند مزیت هستند! اول این که نیازی نیست وقت صرف کنید و به طور جداگانه هر کدام از این هدایای را تهیه کنید یعنی می توانید به راحتی در زمان خود صرفه جویی کنید. به علاوه خرید پک های گل، هدیه و شکلات با توجه به بکار رفتن تعداد گل و شکلات کمتر، در هزینه شما هم صرفه جویی خواهد کرد. هدیه دادن این پک ها می تواند برای عشق شما بسیار هیجان انگیز و جالب توجه باشد.

کادوی ولنتاین لاکچری

پک گل و عروسک و شکلات ولنتاین

پک شکلات و خرش ولنتاین

چاپ عکس روی ماگ، بالشت و یا تخته

چاپ عکس عاشقانه و دو نفره شما و معشوق تان بر روی یک ماگ و یا کوسن و حتی یک تخته شاسی می تواند بسیار ارزان و حتی جذاب و دوست داشتنی باشد. در واقع شما اگر عکسی خاطره انگیز دارید که می خواهید همواره در خاطر و ذهن مخاطب تان باقی بماند، می توانید با چاپ این عکس روی یکی از آیتم های ذکر شده، تا ابد آن لحظه را در ذهن او زنده نگه دارید.

کادوی ارزان ولنتاین

به علاوه این محصولات را می توانید با نماد های عشق و ولنتاین تهیه کنید تا به عنوان یک هدیه ارزان ولنتاین برای دختر و یا پسر به معشوق تان تقدیم کنید.

ماگ ولنتاین

بالشت ولنتاین

زیورآلات

یکی از مرسوم ترین هدیه های ولنتاین خرید انواع زیورآلات است. از آنجایی که جنس این محصولات می تواند از طلا تا سنگ و بدلیجات باشد، برای همین این هدایا هم در دسته هدیه های لاکچری ولنتاین قرار می گیرند و هم در دسته کادوهای ارزان ولنتاین! یکی دیگر از مزیت های این محصولات این است که شما می توانید آن را هم به عنوان هدیه ولنتاین پسر در نظر بگیرید هم هدیه ولنتاین دختر.

کادوی ولنتاین شیک

انواع مدل گل ولنتاین

یکی از مرسوم ترین گل ها که در ولنتاین هدیه داده می شود گل رز قرمز است. قطعا شما هم به این نکته توجه کرده اید که تم رنگی ولنتاین قرمز است. به همین منظور علاوه بر اینکه گل رز قرمز نماد عشق و دوست داشتن آتشین است، با تم رنگ ولنتاین یعنی قرمز نیز سازگار است. اما لازم نیست به خرید گل رز قرمز برای ولنتاین اکتفا کنید. شما می توانید هر گلی که مورد پسند معشوق شما است را تهیه کرده و به او تقدیم کنید. بهتر است گل ها را به صورت باکس گل، دسته و یا سبد گل به او تقدیم کنید تا جذاب تر و شیک تر به نظر برسد.علاوه بر همه این ها خرید گل رز جاودان هم می تواند یکی از بهترین و حتی ارزان ترین هدیه های شما برای ولنتاین باشد. زیرا علاوه بر این که یک رز زیبا است می تواند یک هدیه ماندگار نیز باشد که تا مدت ها برای محبوب تان به یادگار بماند.

گل رز جاودان ولنتاین

باکس گل رز ولنتاین

گل رز ولنتاین

باکس-گل-عاشقانه

خرس عروسکی

شاید به نظر شما هم عجیب بنظر برسد اما خرید عروسک خصوصا از نوع خرسی یکی از مهم ترین هدایای ولنتاین است. هرچند که این هدیه زیاد برای کادوی ولنتاین پسر مناسب نیست اما عروسک هایی در بازار وجود دارند که مناسب برای تقدیم به آقایان باشد. هرچه عروسک بزرگ تر باشد علاوه بر اینکه هیجان انگیز است می تواند نشانگر میزان عشق و علاقه شما به معشوق تان نیز باشد.

خرس و عروسک ولنتاین

شکلات

همانطور که همه شما می دانید خرید شکلات ولنتاین جزء مناسک جدایی ناپذیر مراسم ولنتاین است. حتی اگر بتوانید گل و عروسک و یا حتی هدیه دیگری را خط بزنید، نمی توانید دادن شکلات را در این مناسبت نادیده بگیرید. یکی از در دسترس ترین هدیه های ولنتاین شکلات است. کافی است اراده کنید و نزدیک ترین سوپرمارکت یک سری بزنید تا با انواعی از شکلات های بزرگ، کوچک و ایرانی و خارجی مواجه شوید. اگر در فکر تهیه یک هدیه ارزان برای برگزاری یک ولنتاین ساده هستید، خرید شکلات برای شما بهترین گزینه است.

پک شکلات ولنتاین

شکلات ولنتاین

همه این هدایایی که گفته شد از مرسوم ترین و معمول ترین کادوهای ولنتاین هستند که هم برای هدیه ولنتاین به آقایان مناسب است هم برای هدیه ولنتیان به خانم ها. شما می توانید به سادگی و با کمک گرفتن از این مقاله یک ولنتاین شیک و خوش سلیقه را برای مخاطب خود برگزار کنید.

طلایی ترین کلید این متن آشنایی شما با جایی است که بتواند تمامی نیاز های شما برای خرید کادو ولنتاین را براورده سازد. گل بازار که نامی شناخته شده در سوپرایز کردن افراد در مناسبت های مختلف است برای مراسمی مانند روز ولنتاین به راحتی می تواند شما را با هر سلیقه و بودجه ای که دارید کمک کند. دنیایی از هدیه های مختلف در غالب باکس گل ولنتاین و جعبه هدیه ولنتاین توسط حرفه ای ترین تیم گل ارایی برای شما تهیه و آماده شده است. دنیایی از گل ها و هدیه ها از عطر و ادکلن گرفته تا طلا و لوازم آرایش و ماساژ برای شما در غالب پک های آماده تهیه دیده شده است. با گل بازار خرید کادو ولنتاین از راه دور هم امکانپذیر است، کافی است به سایت گل بازار وارد شده و با فشردن چند کلیک زیباترین کادو ولنتاین را برای عشق تان خریداری کنید.

 

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found