خرید گل برای روز دختر | بیش از 10 مدل گل روز دختر

خرید گل برای روز دختر | بیش از 10 مدل گل روز دختر
۱۶ ژوئن ۲۰۲۰
خرید گل برای روز دختر | بیش از 10 مدل گل روز دختر

 خرید گل برای روز دختر | بیش از 10 مدل گل روز دختر

روز دختر سال 99 برابر با اول ذی‌القعده و 3 تیرماه است. درست است که در تمامی روزهای سال می‌توانیم برای هر کس که او را دوست داریم هدیه بخریم، اما تعیین برخی روزها به نام بعضی شخصیت‌ها صرفاً بهانه‌ای برای ابراز علاقه، عشق و احترام است. روز دختر هم چنین وضعی دارد. باوجودی‌که می‌توانیم در تمامی روزهای سال برای دختر یا برای خواهرمان هدیه بخریم اما هدیه روز دختر می‌تواند حال و هوایی متفاوت داشته باشد. خرید گل یا هدیه‌ای که خواهر یا دخترمان در روز دختر از ما می‌گیرند، احتیاج به تفکر و زمان‌گذاری دارد به عنوان مثال دسته‌گل، سبد یا باکس گل، ادکلن و برخی هدیه‌های خاص از جمله گزینه‌های مناسب برای هدیه‌دادن در روز دختر هستند. اما اینکه شما کدام گزینه را انتخاب میکنید به سلیقه‌ی شخصی خودتان و دختری که هدیه را دریافت می‌کند بستگی دارد. خوشبختانه امکان خرید گل برای روز دختر یا همان گل روز دختر و خرید هدیه‌های مختلف برای این روز در فروشگاه آنلاین گل‌بازار فراهم است.

در ادامه برخی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات گل بازار برای هدیه در روز دختر معرفی خواهند شد. هر نوع گل و در کل هر هدیه‌ای که بخواهید را می‌توانید به‌صورت آنلاین از فروشگاه آنلاین گل‌بازار سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما یا برای دختر یا خواهرتان همراه با متن و کارت‌پستال ارسال شوند.


سفارش گل برای روز دختر

 

فلسفه‌ی هدیه‌ی روز دختر

چنان‌که در بالا نیز گفته شد، روز دختر فقط بهانه‌ای برای ابراز عشق و احترام به دختران کودک، نوجوان و جوان است. والدین می‌توانند در این روز برای دختران‌شان هدیه‌های مختلف بگیرند و به آن‌ها یادآوری کنند که تکیه‌گاهی در این جهان دارند. هدیه‌دادن جز آن‌که می‌تواند از طریق یادآوری عشق و علاقه به دختران کاری کند که آن‌ها بدانند در جهان بزرگ ما تکیه‌گاه‌هایی دارند چیزی دیگر نیست.

فقط والدین نیستند که در روز دختر می‌توانند برای دختران‌شان هدیه بگیرند، هرکس که خواهر یا خواهرهایی دارد نیز می‌تواند در این روز برای ابراز علاقه‌اش گل یا محصولاتی دیگر به آن‌ها هدیه دهد. در دنیای ما هیچ‌چیزی جز ابراز عشق و علاقه نمی‌تواند در برابر سیاهی‌ها و تیرگی‌های زندگی بایستد و چه بهتر که این ابراز عشق و علاقه در روزهایی رسمی همچون روز دختر انجام شود. 

خرید گل روز دختر| لیست هدایای مناسب برای روز دختر

گل از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن در هر مناسبتی است، اما برای روز دختر شاید بتوان گفت گل بهترین هدیه است و رقیب ندارد. گل نمادی از تازگی، طراوت، رایحه ی خوش و زیبایی‌ست، چیزهایی که همه با هم می‌توانند در وجود دختری جوان حضور داشته باشند. لیستی از بهترین گل‌های گل‌بازار برای هدیه در روز دختر در ادامه خواهد آمد:

 

1.باکس گل دختر بهار

باکس دختر بهار باکس گلی اختصاصی برای روز دختر است. گل‌های این محصول به زیباترین شکل توسط تیم گل‌بازار چینش شده و در باکسی صورتی‌رنگ قرار گرفته‌اند. صورتی رنگی عالی برای هدیه به دختران جوان است. درصد عمده‌ای از دختران جوان به رنگ صورتی علاقه دارند و از همین رو می‌توان گفت هدیه روز دختر اگر رنگ صورتی داشته باشد احتمالاً بیشتر موجب خوشحالی خواهد شد.

در این باکس گل از سه دسته لیسینتوس صورتی، کرم و بنفش استفاده شده و همچنین 18 شکلات مرداس در آن قرار گرفته‌است. شاخص‌ترین ویژگی این باکس نیز کارت‌پستال «دختر بهار» است. این کارت‌پستال به‌صورت اختصاصی با آبرنگ و توسط تیم هنر گل‌بازار کشیده شده و کار دست است.

خلاصه آن که والدینی که به‌دنبال خرید گل روز دختر  هستند می‌توانند حساب ویژه‌ای روی این محصول باز کنند. برای خرید این باکس گل زیبا و خوش‌رنگ می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

 


باکس گل دختر بهار


 

2. جعبه گل والرین

جعبه گل والرین از بهترین جعبه‌گل‌های گل‌بازار است. این محصول از چند نوع گل برخوردار است که شاخص‌ترینِ آن‌ها گل داوودی است. گل داوودی همواره نمادی از سرزندگی و شور و نشاط بوده‌است و به همین دلیل در هر دسته‌گلی که از گل داوودی بهره گرفته شود، آن دسته‌گل می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای کسانی باشد که می‌خواهیم سرزندگی و شور و نشاط را به آن‌ها هدیه دهیم.

در روز دختر با هدیه‌دادن جعبه گل والرین می‌توانید شور و سرزندگی را به دختر یا خواهرتان هدیه دهید. در این محصول همچنین از گل لیسینتوس نیز استفاده شده‌است. این گل ماندگاری زیادی دارد، بنابراین امکان آن که کل جعبه گل والرین را بتوان برای مدت‌زمانی طولانی نگه‌داشت فراهم است. خوشبختانه افزون بر آن که امکان خرید گل روز دختر را دارید می‌توانید کارت‌پستال، قلب عاشقانه و سایر هدایای ویژه را نیز همراه با این جعبه گل سفارش دهید.


جعبه گل والرین


 

3.سبد گل آرزوهای رنگی

این سبد گل نیز همچون جعبه گل والرین برخوردار از گل‌های لیسینتوس و داوودی است و این قابلیت را دارد که برای روز دختر به‌عنوان هدیه‌ای زیبا و دل‌انگیز انتخاب شود. خوشبختانه همراه با سبد گل آرزوهای رنگی می‌توانید هدایای ویژه را نیز انتخاب کنید. ماگ، بادکنک و انواع هدایا و خوراکی ها دیگر از جمله گزینه‌های انتخابی هستند.

ویژه‌ترین آپشن خرید گل از گل فروشی آنلاین گل بازار، امکان ثبت عکس از گیرنده است. اگر آدرس کسی که می‌خواهید گل به او داده شود را وارد کنید و این گزینه هم از سوی شما انتخاب شود، زمانی که سبد گل به عزیزتان تحویل داده می‌شود، از او عکس گرفته می‌شود و این عکس هم برای شما و هم برای او ارسال خواهد شد.


خرید سبد گل آرزوهای رنگی


 

4.سبد گل رژا

این محصول از آن محصولاتی است که افزون بر آن‌که قابلیت ارسال به تهران و کرج را دارد، امکان ارسال آن به سایر کلان‌شهرهای ایران از جمله شیراز، اصفهان و مشهد نیز فراهم است. اگر در مشهد، تهران، کرج، شیراز یا اصفهان به‌دنبال خرید گل روز دختر هستید می‌توانید روی این سبد گل زیبا و چشم‌نواز حساب کنید.

در سبد گل رژا از تونالیته های مختلف گل میخک صورتی استفاده شده‌است و چینش آن‌ها در کنار یکدیگر جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا و روح‌نواز پیدا کرده است. گل میخک نمادی از عشق و محبت‌ورزی است؛ بنابراین اگر پدر یا مادر هستید و می‌خواهید برای روز دختر هدیه انتخاب کنید، سبد گل رژا می‌تواند گزینه‌ای عالی و مناسب باشد. این سبد گل در دو سایز قابل‌خرید است.


سبد گل رژا


 

5.جعبه گل شگفت‌انگیز

جعبه‌گل شگفت‌انگیز یکی دیگر از گل‌های محبوب گل‌بازار است و گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که قصد خرید گل برای روز دختر را دارند. این جعبه‌‌گل شامل چند نوع گل مختلف از جمله لیلیوم یا سوسن صورتی، لیسینتوس، آچیلا و میخک است. این گل‌ها ماندگاری بالایی دارند و بنابراین جعبه‌گل شگفت‌انگیز را برای دختر یا خواهرتان که سفارش دهید، می‌توانید این توقع را داشته باشید که او برای مدت‌زمانی طولانی هدیه‌تان را نگهداری کند و همواره در پیش چشم‌اش یادگاری از شما وجود داشته باشد.

جعبه‌ای هم که گل‌ها در آن قرار داده شده‌اند بسیار زیبا و لوکس است. این گل فقط برای ارسال به تهران و کرج قابل‌سفارش است.


جعبه گل شگفت انگیز


 

6. جعبه گل حروف و عدد

جعبه گل حروف و عدد از محصولات خاص فروشگاه آنلاین گل‌بازار است. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید گل روز دختر حسابی ویژه روی این محصول باز کنید. اگر حرف اول نام‌ دختر یا خواهرتان را در پنل سفارش گل حروف و عدد وارد کنید، ما با همان حرف جعبه‌گل را آماده و ارسال می‌کنیم. گل‌هایی متعدد در این جعبه‌ی گل به کار گرفته می‌شود و چینش‌شان به زیباترین و سرزنده‌ترین حالت خواهد بود، به‌طوری‌که جعبه گل کاملاً متناسب با مناسبت روز دختر باشد. همچون سایر جعبه‌گل‌های گل‌بازار، امکان سفارش هدیه‌های سورپرایزی از جمله ماگ، بادکنک، کارت‌پستال و عروسک نیز همراه با سفارش جعبه گل حروف و عدد فراهم است. در ضمن این محصول فقط آماده‌ی ارسال به تهران و کرج است.

 

7. کالرباکس خورشید

کالر باکس خورشید چنان‌که از عنوان‌اش پیداست تداعی‌کننده‌ی خورشید است. خورشید نمادی از زندگی و آفرینش است و از این رو با هدیه‌دادن کالر باکس خورشید برای روز دختر می‌توانید سرزندگی و طول عمر را به دختر یا خواهرتان هدیه دهید.

در کالرباکس خورشید از گل‌های رز، داوودی و قرنفل استفاده شده‌است و رنگ گل‌ها ترکیبی از سفید و زرد است. این دو رنگ در تضاد با سیاهی‌ها و تیرگی‌ها قرار دارند. این کالرباکس همچنین از باکسی رنگی با رنگ روشن برخوردار است که باکس نیز همراه با گل‌ها می‌تواند نمادی عالی برای تقابل با تیرگی‌ها و سیاهی‌ها در زندگی بشر باشد.

اگر به‌دنبال خرید گل روز دختر یا خرید کادو برای روز دختر هستید می‌توانید روی این محصول نیز حساب کنید.


کالرباکس صورتی


 

8. کالر باکس صورتی

بسیاری از دخترهای جوان به رنگ صورتی علاقه دارند. رنگ صورتی نشانی از سرزندگی و شادابی است و از همین رو است که بسیاری از کادوها و هدیه‌ها برای جوانان صورتی‌رنگ هستند. کالرباکس صورتی از باکسی صورتی‌رنگ به همراه گل‌هایی رنگارنگ با رنگ‌های شاد برخوردار است. از گل‌های رز صورتی، میخک صورتی و داوودی در این کالرباکس استفاده شده که همه به‌نوعی نمادهایی از عشق و محبت هستند. قطعاً با هدیه‌دادن این کالرباکس می‌توانید دختر یا خواهرتان را در روز دختر بسیار خوشحال کنید.

این کالرباکس در دو سایز قابل سفارش بوده و فقط برای شهرهای تهران و کرج قابلیت ارسال دارد. اگر در پی خرید گل روز دختر هستید می‌توانید این کالرباکس خوش‌رنگ را در اولویت قرار دهید.


کالرباکس صورتی


 

9. باکس گل رز معجزه‌ی عشق

رز قرمز از زیباترین گل‌های جهان است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه به کسانی است که دوست‌شان داریم. رز قرمز نمادی از عشق خالص است. این عشق می‌تواند عشقی میان دختر و پسر یا میان والدین و دختر باشد. برای کسانی که به‌دنبال خرید گل روز دختر هستند باکس گل رز معجزه‌ی عشق با چیدمان بسیار زیبا و خاص‌اش می‌تواند هدیه‌ای ویژه باشد. این محصول دارای حدود 20 شاخه رز قرمز به همراه شکلات‌های مغزدار خوشمزه است. ترکیب گل و شکلات در جعبه‌ای شیک و زیبا می‌تواند گزینه‌ای عالی برای هدیه روز دختر باشد. همراه با این محصول می‌توانید سایر هدایای ویژه‌ی گل‌بازار از جمله ماگ، جعبه‌ی رز کوچک، گردنبند و کارت‌پستال را نیز سفارش دهید تا در کمترین زمان برای آدرس موردنظرتان ارسال شوند. کشوی زیرین این باکس جایگاهی بسیار مناسب برای قرار گیری هدیه است، کارت هدیه، جواهرات، بدلیجات و انواع هدایای زیبا، با ارزش و دخترانه می توانند با بغلی رز و شکلات یک سورپرایز طلایی برای دختری باشد که دوستش دارید.


باکس گل رز معجزه ی عشق


 

سایر محصولات گل بازار برای هدیه روز دختر

انواع گل و دسته‌گل و باکس گل هدایایی عالی برای روز دختر هستند، اما ما در فروشگاه آنلاین گل‌بازار هدیه برای روز دختر را فقط به گل محدود نکرده‌ایم. شما عزیزان می‌توانید هدایایی دیگر نیز برای روز دختر سفارش دهید و آن‌ها را در کمترین زمان تحویل بگیرید. برخی از هدایای ویژه‌ی گل‌بازار مخصوص روز دختر به قرار زیر هستند:

 

1. انواع ادکلن

ادکلن از دهه‌های قبل از هدایای ویژه و خاص بوده‌است و برای مناسبت‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. اگر به‌دنبال خرید هدیه برای روز دختر هستید می‌توانید از انواع ادکلن‌های گل‌بازار استفاده کنید و یک یا چند تا از آن‌ها را سفارش دهید. انواع ادوپرفیوم و ادوتویلت‌های زنانه با قیمت‌ها و طعم‌ها و رایحه‌های مختلف در گل‎بازار قابل‎سفارش هستند. هر یک از آن‌ها را که سفارش دهید می‌توانید توقع ارسال سریع آن‌ها توسط گل‌بازار را داشته باشید. در نظر داشته باشید که برخلاف باکس‌های گل، ادکلن‌ها افزون تهران و کرج، می‌توانید برای هر یک از شهرهای ایران سفارش دهید. ارسال ادکلن به تهران و کرج زمان کمتری نسبت به ارسال گل به شهرستان‌ها دربرمی‌گیرد، اما سعی ما بر این است که ارسال ادکلن زنانه به شهرهای دیگر را نیز در زمانی سریع انجام دهیم.

به همراه خرید گل و سفارش ادکلن برای روز دختر می‌توانید سایر هدایای ویژه‌ی گل‌بازار را نیز سفارش دهید از جمله ماگ، بادکنک، چند شاخه گل، کارت‌پستال و گردنبند. برای خرید انواع ادکلن زنانه برای روز دختر از لینک زیر استفاده کنید:


خرید ادکلن


 

2. انواع زیورآلات

علاوه بر گل و ادکلن، عزیزانی که به‌دنبال خرید کادو برای روز دختر هستند می‌توانند زیورآلات سنگی گل‌بازار را نیز سفارش دهند. انواع دستبند سنگی زنانه و شیک را می‌توانید در لینک زیر ببینید و بسته به سلیقه‌تان سفارش دهید. بعد از سفارش دستبند برای روز دختر، دسبتند در بسته‌بندی‌ای شیک و در زمانی اندک برای آدرس موردنظر شما ارسال خواهد شد.


خرید دستبند سنگی


 

3. باکس ولنتاین شیرین

باکس ولنتاین شیرین از هدایای خاص برای مناسبت‌های خاص است. این باکس هم برای ولنتاین و هم برای سایر مناسبت‌های ویژه می‌تواند هدیه‌ای شیک و عالی باشد. این باکس برخوردار از عروسکی زیبا و شیک به همراه یک شکلات نوتلای بزرگ است. شما عزیزان می‌توانید به‌هنگام سفارش این باکس، یک شکلات نوتلای اضافه یا چند هدیه‌ی کوچک دیگر از جمله بادکنک، ماگ و کارت‌پستال را نیز سفارش دهید.

سعی ما بر این است که همچون سایر هدایای مخصوص روز دختر این محصول را نیز پس از سفارش در زمانی بسیار اندک به آدرس واردشده ارسال کنیم. ارسال این باکس برای تهران و کرج به روز و برای سایر شهرها به صورت پستی می باشد.


باکس ولنتاین شیرین


 

در این مقاله با هم از روز دختر، خرید هدیه روز دختر، خرید گل روز دختر و طراحی یک سورپرایز شگفت انگیز و زیبا برای روز دختر گفتیم و انواع هدایای شیرین و جذاب قابل سفارش برای روز دختر را معرفی کردیم. به یاد داشته باشید در کنار هدایای رنگارنگ، شکلات و گلهای دوست داشتنی، احترام، زمان گذاشتن و توجه کردن می‌تواند از المان‌های مهم در نگهداری و مراقبت از هر رابطه ی پاک و سالمی باشد.

هدیه دادن به مناسبت احتیاج ندارد اما روزهای مهم می توانند یک فرصت باشند و خرید هدایای زیبا در این روزها نوعی یادآوری! برای کسانی که دوستشان داریم زمان بگذاریم.

 

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found