معرفی و خرید 6 مدل گل برای هدیه در روز قلم

معرفی و خرید 6 مدل گل برای هدیه در روز قلم
۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰
معرفی و خرید 6 مدل گل برای هدیه در روز قلم

 معرفی و خرید 6 مدل گل برای هدیه‌ی روز قلم

هدیه‌دادن به کسانی که دوست‌شان داریم نیازی به بهانه یا مناسبتی خاص ندارد و در هر زمان با هدیه‌ای ساده مثل یک دسته‌‌گل می‌توانیم آن‌ها را خوشحال کنیم و بگوییم که به یادشان هستیم؛ بااین‌حال مناسبت‌های ویژه‌ای مانند روز قلم فرصت‌هایی بسیار خوب هستند برای این‌که به عزیزان‌مان بگوییم نه‌تنها به‌یادشان هستیم، بلکه به‌بهانه‌ی این مناسبت آن‌ها را به‌خاطر نگاشته‌های ارزشمندشان تحسین و از ایشان قدردانی ‌می‌کنیم.

به پیشنهاد انجمن قلم ایران روز 14 تیرماه به‌عنوان روز قلم یا روز ملی قلم نامگذاری شده است. انجمن قلم ایران تشکلی برای گردهم‌آمدن افرادی‌ست که به‌صورت‌های مختلف در حوزه‌ی علوم انسانی قلم می‌زنند و روز قلم روز بزرگداشت تمامی کسانی‌ست که به نوعی با قلم و نوشتن در ارتباط‌اند. نویسندگان، شاعران، معلمان، استادان دانشگاه، دانش‌آموزان، دانشجویان، مترجمان و هنرمندان از گروه‌هایی هستند که کارشان به‌طور مستقیم با قلم پیوند خورده و می‌توان روز قلم را بهانه‌ای برای قدردانی از آنان به‌شمار آورد.

خرید گل روز قلم، هدیه روز قلم  و تبریک روز قلم به این افراد در این مناسبت نه فقط تحسین و تقدیر شما را از کارهای‌شان نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند مشوق آن‌ها برای فعالیت هرچه بیشتر و بهتر در زمینه‌ی کاری‌شان باشد و کمک کند پس از این با روحیه و انرژی مضاعفی کار و حرفه‌ی ارزشمند خود را دنبال کنند.


هدایای روز قلم


پیشنهاد چند هدیه‌ی مناسب روز قلم

خرید گل برای روز قلم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تبریکی دوستانه و محبت‌آمیز به افرادی‌ست که حرفه یا فعالیت‌های جانبی‌شان با نوشتن، با هر موضوع و به هر شیوه‌ای، مرتبط است. لطافت و طراوت گل‌ها و بوی خوش‌شان هر صاحب ذوقی را به‌وجد می‌آورد و خوشحال می‌کند. در ادامه  بهترین گزینه‌های خرید گل روز قلم که همگی از پرفروش‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات گل بازار هستند را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به توضیحات ارائه‌شده بهترین هدیه را با توجه به روحیات فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید و شکل رابطه‌ای که با او دارید انتخاب کنید:

1- گلدان گل رز و مریم

گلدان گل رز و مریم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گل روز قلم یا هدیه روز قلم است. این گلدان شامل گل‌های مریم و رز قرمز است که با ظرافت و دقتی بسیار کنار هم چیده شده‌اند. تناسب رنگ‌های این گل‌ها در کنار هم طراوت و جلوه‌ی بسیار زیبایی را شکل داده‌اند و چشمان هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. گل‌های سفیدرنگ مریم نمادی از پاکی، صداقت، صلح و لطافت احساسات هستند و می‌توانند به‌عنوان هدیه‌ای برای نویسندگان، شاعران و هنرمندان که روحیات و احساساتی خاص و لطیف دارند گزینه‌ای ایده‌آل باشند. گلدان گل رز و مریم همچنین به‌علت فرم رسمی و شکیل خود برای خریدهدیه روز قلم و ارسال گل روز قلم به افرادی که رابطه‌ای رسمی‌تر با آن‌ها دارید، مثل اساتید دانشگاه یا معلمان، انتخابی مناسب است. گلدان گل مریم را می‌توانید همین امروز برای عزیزان‌تان سفارش دهید.

بهترین هدایای‌روز پدر

2- باکس گل رز خوابیده

این محصول شامل 6 گل رز قرمز هلندی‌ست که در جعبه‌ای زیبا و نفیس بسته‌بندی شده‌اند. باکس گل رز 6 تایی هدیه‌‌ روز قلم مقرون‌به‌صرفه ای است، به‌ویژه اگر قصد داشته باشید این روز را به چند نفر تبریک بگویید. رز قرمز نمادی از علاقه‌ی بسیار است و بیشتر مناسب افرادی‌ست که رابطه‌ای به‌نسبت گرم، نزدیک و صمیمانه‌ای با آن‌ها دارید. باکس گل رز 6 تایی را می‌توانید همین امروز به عنوان هدیه روز قلم و یا گل روز قلم برای تمامی شهرهای کشور سفارش دهید. در نظر داشته باشید که امکان انتخاب 9 و 12 گل به جای 6 گل رز در این باکس زیبا را دارید. باکس گل رز خوابیده در سه رنگ آماده و ارائه می‌شود، گل رز هلندی قرمز در باکس های مشکی، گل رز هلندی سفید در باکس قرمز و گل رز هلندی آبی در باکس سفید که ارسال دو نمونه‌ی اول به روز می‌باشد اما اگر خواهان سفارش گل رز آبی هستید، باید از یک روز زودتر سفارش خود را ثبت کنید.

بهترین هدایای‌روز پدر

3- گلدان گل رز سفید

رز سفید بهترین انتخاب برای انتقال توامان عشق و احترام است و بهترین گزینه برای هدیه روز قلم! چنان‌چه فردی که قصد دارید با خرید گل روز قلم این مناسبت را به او تبریک بگویید، رابطه‌ای دوستانه و به‌نسبت رسمی با شما دارد، این گلدان گل از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شماست. بسته‌بندی شکیل این هدیه و استفاده از رزهای مرغوب هلندی جلوه‌ی زیبای این گلدان را دوچندان کرده‌اند و گذشته از این امکان انتخاب تعداد گل‌های موجود در گلدان فرصتی بسیار خوب را برای انتخاب مناسب‌ترین هدیه روز قلم در اختیارتان قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی گل

4- سبد گل رژا

سبد گل رژا یکی دیگر از سبدهای گل ویژه برای هدیه روز قلم است. گل‌های میخک در رنگ‌های متعدد و با تعداد بالا در سبد گلی شیک و باوقار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و محصولی خاص را حاصل آورده‌اند. این سبد گل در دو مدل زیبا و لوکس قابل‌سفارش است. مدل لوکس سبد گلی بزرگ‌تر از مدل زیبا دارد و بنابراین تعداد گل‌های این مدل بیشتر از مدل زیباست. در هر صورت هر دو مدل سبد گل رژا بسیار زیبا و شیک اند و می‌توانند گزینه‌هایی مناسب و سازگار برای هدیه روز قلم باشند. این سبد گل شیک قابل‌ارسال به تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد است.

بهترین هدایای‌روز پدر

5- کالر باکس خورشید

رنگ زرد نمادی از دوستی‌ای پرشور و صمیمانه است و گل‌های زرد به‌ویژه در کنار رنگ سفید انرژی و محبتی دوستانه را به دیگران منتقل می‌کنند. کالر باکس خورشید شامل دو دسته گل داوودی، یک دسته گل قرنفل و یک دسته گل رز منیاتوری است که همه در باکسی مرغوب و باکیفیت بسیار زیبا چیده شده‌اند. کالر باکس خورشید در دو سایز استاندارد و زیبا موجود بوده و از همین امروز برای شهرهای تهران و کرج قابل سفارش است. اگر به دنبال یک هدیه روز قلم شاد و فرح بخش هستید خرید کالر باکس خورشید به عنوان گل روز قلم و ارسال آن به سمت کسی که شادمانی او برایتان مهم است، می‌تواند سورپرایزی منحصر به فرد باشد.

بهترین هدایای‌روز پدر

6- باکس گل مریم

گل مریم از محبوب‌ترین گل‌هاست و عطر خوش آن در کنار رنگی که تداعی‌کننده‌ی پاکی و دوستی‌ست باعث می‌شوند بسیاری این گل را به‌عنوان هدیه انتخاب کنند. معمولاً گل مریم به‌تنهایی در دسته‌گل‌ها استفاده نمی‌شود و در کنار آن‌ گل‌های دیگری به‌خصوص رز هم قرار داده می‌شوند. با انتخاب باکس گل مریم که شامل چند شاخه گل مریم سفید مرغوب است در نهایت سادگی علاقه‌ی صمیمانه‌ی خود را با هزینه‌ای بسیار کم به فردی که دوست‌اش دارید منتقل خواهید کرد. شما می‌توانید باکس گل مریم را با 5، 10 یا 15 شاخه مریم سفید، به‌صورت انتخابی، از همین امروز سفارش دهید.

در صورتی که به دنبال گزینه‌ای مناسب برای انتخاب گل روز قلم هستید و تبریک گفتن و هدیه در روز قلم برایتان با اهمیت است، گل فروشی آنلاین گل بازار این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از هر جای دنیا برای عزیز مهربانی که هویتش با قلم گره خورده گل روز قلم یا هدیه روز قلم ارسال کنید. اگر می خواهید مهر و علاقه‌ی خود به کسی که دوستش دارید را نشان دهید به شما پیشنهاد میکنیم به علایق او توجه کنید.

توضیحات
Leave your comment
Your email address will not be published
Tags were not found